عمومیمقالات

یک زن با استعداد که مشاغلی را برای زنان ایجاد می کند

یک زن با استعداد که مشاغلی را برای زنان ایجاد می کند

مدیر و وکیل اشلی ویلا هرگز انتظار نداشت که شرکت خود را اداره کند، چه رسد به اینکه کسب و کار مدیریت استعداد خود را با تمرکز بر زنانی که افق های جدیدی در فضای دیجیتال ایجاد می کنند، انجام دهد. اما سفر او او را از مسیر شغلی اولیه برنامه ریزی شده اش دور کرد، یعنی کار در یک شرکت حقوقی سنتی. ، تا راه اندازی شرکت خودش، Rare Global. تمرکز این شرکت بر هدف ایجاد شغلی برای اینفلوئنسرهای دیجیتالی زن است که فراتر از پست‌ها است. اینستاگرام، تیک تاک و یوتیوب، تا حمایت از برند، مشارکت تبلیغاتی، معاملات چند رسانه ای و ایجاد برند اختصاصی. ویلا، که یک نسل دوم چینی آمریکایی است، از زمانی که شرکت را در سال ۲۰۱۴ تأسیس کرد، هدایت Rare Global را برعهده داشت و شرکتی را ایجاد کرد که توسط زنان برای زنان اداره می شود، با تمرکز بر مشتریانی با پیشینه های نژادی و قومی مختلف.

از مدیر عامل ۳۷ ساله خواستیم تا برخی از رازهای موفقیت خود را به عنوان او کسب و کار خود را در ۹ سال گذشته (در دنیایی که هنوز تحت سلطه مردان است) راه اندازی کرد. او ما را ناامید نکرد.

این مصاحبه برای طولانی بودن و وضوح ویرایش شده است.

اشلی ویلا در مورد تغییر شغل

این یک جهش بزرگ از یک وکیل جدید کار در یک شرکت حقوقی به راه اندازی و اداره یک شرکت بزرگ به عنوان مدیر عامل است. پس چگونه از گذر از نوار کالیفرنیا به ایجاد کسب و کاری که نماینده ۲۰ مشتری مختلف در فضای دیجیتال است، رسیدید؟

اشلی ویلا: راستش را بخواهید، من تصمیم نداشتم که مدیرعامل کسب و کار خودم باشم. من برخی از دوره های کارآموزی را که در دوران دانشکده حقوق داشتم را به یاد می آورم و به یاد دارم که یکی از روسایم در واقع به من گفت، “تو خیلی کارآفرین هستی، می توانم شما را ببینم داشتن شرکت خود.” و یادم می‌آید که فکر می‌کردم و می‌گفتم: “اوه، نه، هدف اصلی من فقط کار کردن در یک شرکت حقوقی است و حقوق بسیار خوبی دریافت می‌کنم.” و فقط دو هفته تعطیلات را داشته باشم، که دو هفته تعطیلات در سال لحظه لحظه من خواهد بود… این شادی من برای سال خواهد بود. مدتی بود که کار را به این شکل می دیدم. این فقط وسیله ای برای کسب درآمد بود.

چه چیزی طرز فکر شما را تغییر داد؟

AV: در ابتدا فکر کردم که می‌خواهم قانون علامت تجاری را انجام دهم. من کمی از این کار را انجام دادم و متوجه شدم که بسیار بسیار خسته کننده است – حداقل برای من! بنابراین من به کار در Lionsgate در دفتر شرکت زیر نظر مشاور عمومی رسیدم. من مدیریت شرکت های مختلف تولید فیلم را شروع کردم، اطمینان حاصل کردم که آنها به عنوان یک شرکت ایجاد شده اند، قراردادها را انجام دادند و کار تجاری را سازماندهی کردند.

از آنجا توانستم شغل جالب دیگری در شرکتی به نام Sierra/Affinity که یک شرکت مالی فیلم است، پیدا کنم. بنابراین اولین باری بود که شروع به یادگیری معاملات مجوز، معاملات مجوز برای فیلم‌ها کردم. و در مورد قراردادها چیزهای زیادی یاد گرفتم. رئیس من، ویرجینیا، او اولین زن مربی من بود. من هرگز قبل از آن مربی نداشتم، اما او همه چیز را در مورد قراردادها به من یاد داد. او من را می‌نشست و همه چیزهایی را که باید روی آن کار می‌کردم به من می‌گفت. و این زمانی بود که، فکر می‌کنم، شروع به تغییر دیدگاهم نسبت به کار کردم. من شروع به فکر کردن در مورد کار کردم، تا کار را به عنوان دنیایی ببینم که در آن شما می توانید یاد بگیرید، نه فقط انجام دهید، بلکه برای یادگیری چیزهای جدید.

این هنوز یک جهش بزرگ است، یک چک حقوقی مطمئن باقی می گذارید و خودتان بیرون می روید. چگونه برای شما تکامل یافت؟

AV: خواهرم در واقع حدود ۱۰ سال پیش شروع به ارسال پست در YouTube کرد. و او کمی کشش پیدا می کرد، و بهترین دوستش، که نامش جن ایم است. در آن زمان او وکیل نداشت و خواهرم از من خواست که برای پیدا کردن او کمک کنم. اما من نتوانستم او را پیدا کنم، زیرا هیچ کس در آن زمان بر رسانه های دیجیتال تمرکز نداشت. بنابراین من فقط شروع کردم به کمک به او در کنار، صادقانه بگویم، فقط یک کنسرت جانبی. فقط به عنوان یک لطف. و جن در حال حاضر، به نظر من، احتمالاً یکی از شناخته شده ترین یوتیوبرهای آمریکایی کره ای در جهان [در حال حاضر با بیش از ۳ میلیون دنبال کننده] و به طور کلی اینفلوئنسر است، او این خالق محتوای شگفت انگیز است.

جن شروع به درخواست از من کرد تا در مذاکره با برخی از این معاملات برای او کمک کنم، آنچه ما معاملات MCN [تبلیغات کانال چند شبکه ای] می نامیم. من شروع به گرفتن این مشتریان دیگر کردم، دوستان جن در مورد من می شنیدند و می گفتند، “اوه، می توانید در این قرارداد به من کمک کنید؟” و من در میان همه این دختران مد زیبای یوتیوب شناخته شدم، که من کسی بودم که می توانستم به آنها در قراردادهایشان کمک کنم.

همه چیز درباره ماموریت Rare Global

و این زمانی بود که Rare Global متولد شد؟

AV: در واقع، من مذاکرات زیادی را با این شرکت MCN، StyleHaul آغاز کردم، که از من خواستند مشاور داخلی آنها شوم، آنها مرا به طور تمام وقت استخدام کردند. این کار بعدی من بود. و بعد از یک سال – آنها در تمام مدتی که من مشتریان خود را در کنار هم مدیریت می‌کنم، می‌دانستند – من قراردادهایشان را انجام می‌دادم، و شروع کردم به پذیرفتن بیشتر نقشی که به‌عنوان مدیر می‌دیدم، به نوعی تغییر شکل داده بود. سپس جن گفت: “به نظر می رسد که شما اکنون یک مدیر هستید. پس، آیا می‌خواهی مدیر من باشی؟» و همین بود، آن زمان بود که Rare Global را به عنوان یک شرکت مدیریت استعداد راه‌اندازی کردم.

تقریباً ده سال پیش بود و اکنون شما ۱۰ کارمند دارید و اکنون نماینده ۲۰ سازنده محتوا هستید که اکثراً زنان و اکثراً افرادی از پیشینه های نژادی و قومی مختلف هستند. آیا این همیشه یک هدف Rare Global، نشان دادن تنوع بود؟

AV: ما انواع مختلفی از زنان را داریم که نماینده آنها هستیم. من فکر می کنم که ما احتمالاً درصد بیشتری از زنان آسیایی نسبت به اکثر شرکت ها داریم، زیرا من آسیایی هستم، درست است؟ ما همچنین نماینده زنان لاتین هستیم، گابریل زامورا را داریم که یک مرد لاتین است که آرایش می کند. ما نماینده پوکیمن هستیم، او مراکشی است و پربیننده ترین پخش کننده زن در توییچ [با ۹ میلیون دنبال کننده] است. بنابراین ما تنوع کاملی از انواع مختلف قومیت ها داریم.

دقیقاً چه کاری برای مشتریان خود انجام می دهید؟

AV: من فکر می کنم در رسانه های دیجیتال، بسیاری از مردم فکر می کنند، اوه، من می توانم یک مدیر باشم. آسان است. من فقط معاملات انجام می دهم، درست است؟ من فقط به ایمیل ها پاسخ می دهم، درست است؟ اینطور نیست، شما باید یک استراتژی داشته باشید.

ما با مشتریان خود می نشینیم و با هم در مورد اهدافی که می خواهند در حرفه خود به دست آورند فکر می کنیم. آن‌ها می‌خواهند مشاغل طولانی‌مدت داشته باشند، این شغل تمام‌وقت واقعی آنهاست، این کاری نیست که آنها فقط برای پست کردن در کنار انجام می‌دهند. این یک تجارت چند میلیون دلاری برای بسیاری از آنها است. و آنها باید مطمئن شوند که در اطراف خود باقی خواهند ماند. بنابراین کمک به آنها در مورد محتوایی که ایجاد می کنند، در مورد مارک هایی که حتی با آنها کار می کنند واقعاً متفکر باشند، وظیفه ماست. اکثر مشتریان ما در واقع ۹۰ درصد از فرصت‌هایی را که به ما پیشنهاد می‌شود، از آن خود می‌کنند، زیرا آنها فقط می‌خواهند با برندهایی کار کنند که در واقع با برند شخصی خودشان طنین‌انداز می‌شوند.

صحبت از اهداف شد، آینده Rare Global و زندگی خودتان چیست؟

AV: می‌خواهم یک مدیر استعداد باشم. در حرفه‌ام، چیزهای زیادی را امتحان کرده‌ام. و در پایان روز، من فقط در این مورد بحث کردم. و من این کار خاص را کلید زدم و واقعاً آن را دوست دارم. بنابراین هیچ استراتژی گسترده ای در زندگی من وجود ندارد که چیزی جز یک مدیر استعداد باشم. در حال حاضر، منظورم این است که همه چیز را می توان تغییر داد و افراد تغییر می کنند، اما هدف من این است که به عنوان یک مدیر استعداد ادامه دهم، این واقعاً کاری است که دوست دارم انجام دهم. و هدف اصلی من برای شرکتم یافتن زنانی است که می‌خواهند مدیران استعداد باشند و آنها را بزرگ کنم، آنها را راهنمایی کنم تا مدیران استعداد نیز شوند. من اعتقاد راسخ دارم که مطمئناً راهی که زنان در این دنیا پیشرفت می کنند تنها با کمک زنان به زنان است.

آخرین توصیه اشلی ویلا

در نهایت، توصیه اصلی شما برای کسی که سعی در راه اندازی یک شرکت دارد، چه مدیریت استعداد باشد یا در جای دیگر چیست؟

AV: توصیه اصلی من این است که سعی کنید تا حد امکان تجربه کاری داشته باشید. بنابراین سعی کنید با رفتن و انجام دوره های کارآموزی فراوان، بفهمید به چه رشته هایی علاقه دارید. من فکر می‌کنم که موفقیت زنی که تازه کارش را شروع کرده است، از اینجا شروع می‌شود. اما من می‌خواهم پیش‌گفتار کنم که اگرچه کسب تجربه بسیار عالی است، اما زنان باید در مورد فرصت‌هایی که استفاده می‌کنند بسیار متفکر باشند. به یاد داشته باشید، هر بار که فرصتی را می پذیرید، زمانی از یادگیری شما در مورد چیز دیگری دور است. بنابراین در مورد فرصت هایی که با آن ها پیش می روید واقعاً متفکر باشید و یک فرد حرف خود باشید. وقتی می گویید می خواهید کاری را انجام دهید، آن را انجام دهید.

عکس با اجازه اشلی ویلا

jenny peters 150x150 - یک زن با استعداد که مشاغلی را برای زنان ایجاد می کند

جنی پیترز یک روزنامه‌نگار آزاد باتجربه و کودک موزه است – پدرش متصدی اسمیتسونیان بود.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی