عمومی

یک عصب شناس استنفورد این تنفس ساده را می گوید ورزش مانند یک کلید کشنده برای استرس است

یک عصب شناس استنفورد این تنفس ساده را می گوید
ورزش مانند یک کلید کشنده برای استرس است

بسیاری از ما نفس کشیدن را خسته‌کننده‌ترین و طبیعی‌ترین چیز در جهان می‌دانیم. ما این کار را هر روز بدون فکر انجام می دهیم. اما بسیاری از متخصصان اصرار دارند که ما از قدرت باورنکردنی نفس خود قدردانی نمی کنیم.

ممکن است چیزی مشابه از یوگا، اما علم سخت موافق است که تغییر نحوه تنفس می تواند تأثیرات عمیقی بر روحی و جسمی شما داشته باشد. سلامتی. یادگیری تنفس عمیق‌تر می‌تواند شرایط ناتوان‌کننده سلامتی مزمن را تغییر دهد، در حالی که تمرین‌های تنفسی ساده به درمان بی‌خوابی کمک می‌کنند. و طبق گفته اندرو هوبرمن، عصب شناس و استاد دانشگاه استنفورد، تغییر نحوه تنفس شما همچنین می‌تواند استرس را در مسیر خود متوقف کند.

یک سوئیچ kill برای پاسخ به استرس شما 

این بینش از یک پادکست پنج ساعته با افسر سابق نیروی دریایی، جوکو ویلینک. اگر به نظر شما تعهد زمانی بسیار زیاد است، نویسنده متوسط، شارلوت گریسول، به طور مفید را کاوش کرده است. ۱۵ ترفند کاربردی از مکالمه. اگر اصلاً به گفتگوی گسترده تر در مورد هک بدن و خودسازی علاقه دارید، مقاله او ارزش خواندن کامل را دارد.

اما یک ایده هم به دلیل سادگی و هم مفید بودن، به ذهنم رسید. هوبرمن آن را «آه روانی» می‌نامد و قول می‌دهد که با آن می‌توانید پاسخ استرس بدن خود را ربوده و فوراً آن احساس وحشتناک استرس فزاینده را که همه ما از آن می‌ترسیم خاموش کنید.

این ترفند بر اساس یک واقعیت ساده از آناتومی است. هنگامی که در دیافراگم نفس می کشید و سایر عضلات به گونه ای حرکت می کنند که قفسه سینه منبسط می شود و فضای کمی برای قلب شما باقی می ماند. در پاسخ، قلب شما نیز کمی منبسط می شود و باعث می شود خون درون آن کمی کند شود.

“نرون های قلب به سرعت جریان خون توجه می کنند، بنابراین به مغز سیگنال می دهند که خون آهسته‌تر به سمت قلب حرکت می‌کند. مغز سیگنالی را برای سرعت بخشیدن به قلب ارسال می‌کند. بنابراین، اگر دم‌های شما طولانی‌تر از بازدم‌هایتان باشد، به قلب خود سرعت می‌دهید.” گریزول توضیح می‌دهد.

هنگامی که نفس بیرون می دهید برعکس این اتفاق می افتد. همه چیز منقبض می شود، از جمله قلب شما. خون شما سرعت می گیرد و قلب شما کند می شود. این همان چیزی است که می خواهید اتفاق بیفتد، استرس دارید و قلب شما شروع به تپیدن می کند. گریسول در پایان می‌گوید: «اگر می‌خواهید سریع آرام شوید، باید بازدم‌هایتان را طولانی‌تر و قوی‌تر از دم‌هایتان کنید».

نحوه استفاده از “آه روانی”

چگونه دقیقاً این کار را انجام می دهید؟ شما از «آه روانی» استفاده می‌کنید، که عبارت بزرگی برای تغییر ساده در ریتم تنفس شماست. به نظر می رسد: 

  • دو دم کوتاه از طریق بینی

  • یک بازدم طولانی از طریق دهان

  • یک تا سه بار تکرار کنید

کارشناسان دیگر اضافه کردن چند حرکت ساده دست را به این پیشنهاد کرده اند. الگوی اصلی تنفس تا ذهن شما را از افکار مسابقه ای منحرف کند و به اثرات کاهش استرس الگوی تنفس اضافه کند. می‌توانید در مورد این تکنیک کمی دقیق‌تر اینجا، اما هر دو ترفند از بین بردن استرس بر یک اصل استوار است: بازدم طولانی تر و تنفس آهسته مانند یک کلید کشنده برای پاسخ به استرس شما عمل می کند.

بنابراین دفعه بعد که قلب شما قبل از یک سخنرانی بزرگ، یک سخنرانی مهم، یا یک سخنرانی بالا می تپد جلسه سهام، آه روانی هوبرمن را به خاطر بسپارید و کنترل پاسخ استرس خود را دوباره به دست بگیرید. به همین سادگی کنترل تنفس خود را به دست بگیرید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، آنها هستند. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی