عمومی

صاحب رستوران مریلند متهم به مالیات چند میلیون دلاری شد گریز

صاحب رستوران مریلند متهم به مالیات چند میلیون دلاری شد
گریز

یکی از صاحب رستوران مریلند به جرایم مالیات شغلی اعتراف کرده است.

جان ورتینگتون، که از سال ۱۹۹۵ مالک و اداره گریل در رستوران هریمن هاوس در اوینگ میلز، مریلند بود. ، اعتراف کرد که عمد خود را در حسابداری و پرداخت مالیات شغلی و تسلیم اظهارنامه مالیاتی شخصی جعلی اعتراف کرد. اقدامات او منجر به تقریبی ۲٫۸ میلیون دلار بدهی مالیاتی پرداخت نشده به IRS شد.

طبق اسناد دادگاه، ورثینگتون به جای پرداخت مالیات، از درآمد رستوران برای تأمین هزینه های زندگی خود از جمله حق عضویت در باشگاه گلف، فصل استفاده کرد. بلیط های بالتیمور اوریولز، تعطیلات بین المللی و حقوق خود و همسرش.

صاحبان کسب و کارهای کوچک باید توجه داشته باشند که بی توجهی به انجام مسئولیت های مالیاتی می تواند منجر به عواقب جدی مالی و قانونی شود. طبق قانون مالیاتی ایالات متحده، کارفرمایان موظفند مالیات بر درآمد فدرال و تامین اجتماعی و مدیکر (FICA) را از دستمزد کارمندان خود کسر کنند و این کسرها را به IRS گزارش کنند. ناتوانی در انجام این کار، همانطور که ورثینگتون از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۱ انجام داد، منجر به اتهامات عدم پرداخت عمدی مالیات بر اشتغال شد.

علاوه بر این اتهامات مربوط به کسب و کار، ورثینگتون همچنین یک پرونده نادرست در سال ۲۰۱۶ ارائه کرد. اظهارنامه مالیاتی شخصی که به طور نادرست ۲۴۲۰۷ دلار را در کسر مالیات بر درآمد فدرال از دستمزد رستوران خود مطالبه می کرد. این منجر به بازپرداخت ۹۰۹۶ دلاری برای او شد و متعاقباً به اتهام تسلیم اظهارنامه مالیاتی جعلی منجر شد. علاوه بر این، ورتینگتون نتوانست مالیات بر درآمد شخصی خود را برای سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ ثبت کند و اظهارنامه مالیاتی شرکتی را برای دوره ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱ ارائه نکرد، علیرغم اینکه شرکت در این مدت درآمد ناخالص یا فروش بیش از ۱۵ میلیون دلار داشت.

< در مواجهه با عواقب این اتهامات، ورثینگتون اکنون احتمال 8 سال زندان را در نظر گرفته است. او همچنین مشمول آزادی تحت نظارت، مجازات های پولی و استرداد است. قاضی Julie R. Rubin هر حکمی را پس از در نظر گرفتن دستورالعمل‌های مجازات ایالات متحده و سایر عوامل قانونی تعیین می‌کند.

آخرین عناوین را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی