عمومی

5 نشانه شگفت انگیز که شما در مسیر فرسودگی شغلی هستید

۵ نشانه شگفت انگیز که شما در مسیر فرسودگی شغلی هستید

در دنیای استارت‌آپ و کسب‌وکار گسترده‌تر، ما از کارهای بسیار زیادی که مردم به آن می‌روند، از جمله طولانی‌تر، تجلیل می‌کنیم. ساعت‌ها، رویدادها و نقاط عطف از دست رفته، و حتی بدتر شدن آهسته ارتباطات – برای دستیابی به غیرممکن‌ها. اما از آنجایی که توانایی انجام برنامه‌های بی‌رحمانه روی پایه قرار می‌گیرد، آنچه واقعاً هستید، اغلب در جاده‌ای برای فرسودگی شغلی.

موفقیت بستگی به توانایی شما برای حفظ کردن دارد، و به همان اندازه که ممکن است بخواهید به ترتیب تلاش کنید. برای پیشرفت، نادیده گرفتن علائم فرسودگی شغلی ممکن است باعث تصادف و سوختن شما شود. مشکل این است که در حالی که احتمالاً با خطرات فرسودگی شغلی آشنا هستید، ممکن است ندانید علائم چگونه خود را نشان می دهند. اغلب به اندازه شاخص‌های کلیدی مانند کم خوابی، انرژی کم یا عدم تمرکز ساده نیستند.

بنابراین در اینجا پنج نشانه فرسودگی شغلی قریب الوقوع وجود دارد که ممکن است قبلاً نشنیده باشید – زیرا فرسودگی شغلی می سوزد. شما اگر مراقب نباشید

۱٫ زندگی در یک حالت استرس دائمی — و لذت بردن از آن  

برخی کلمه “عصبی” را مانند آن می گویند. چیز بدی است، اما برای بسیاری از کارآفرینان این تمایل به شکوفایی در هرج و مرج است که آنها را قادر به ایجاد می کند. در واقع، نحوه مشاهده استرس شاخص کلیدی توانایی فرد برای موفقیت است. بنابراین در حالی که دیگران فشارهای دلهره آور در محل کار و سنگینی زندگی و تمام استرس های آن را بر دوش خود احساس می کنند، کارآفرینانی که در آستانه فرسودگی هستند آنقدر خوب تحمل می کنند که ممکن است واقعاً از آن لذت ببرند.

از بسیاری جهات، سبک زندگی دائمی پر استرس و پر اضطراب مانند بازی کردن یا دویدن است. یک مسابقه. این یک چالش برای غلبه بر و چیزی است که باید به دست آورد. هیجان انگیز است و حتی می تواند لذت بخش باشد. و هنگامی که هر روز به این شکل زندگی می‌کنید، و کارهایی را انجام می‌دهید که دیگران نمی‌توانند انجام دهند، احساس می‌کنید که در مسیر درستی قرار گرفته‌اید – حتی اگر این یک مسیر سریع برای فرسودگی شغلی باشد.

۲٫ احساس وسواس (اغلب به سمت سلامتی) 

فرسودگی شغلی عوارض جانبی بی شماری دارد که بسیاری از آنها نمایان می شوند. مدتها قبل از اینکه فرسودگی شغلی تشخیص داده شود. یکی از آنها وسواس فکری است. با این حال، این صرفا داشتن یک ذهن یک مسیر نیست، جایی که شما توسط اهداف خود و آنچه برای دستیابی به آن برنامه ریزی کرده اید مصرف می کنید. این می تواند وسواس نسبت به سایر جنبه های زندگی شما، از جمله سلامتی شما باشد. در حالی که به نظر می رسد علاقه به رفاه و طول عمر نشانه مثبتی است، اما در واقع یک نشانه فرسودگی شغلی قریب الوقوع.

با نزدیک شدن به فرسودگی شغلی، پوشاک سلامت. از این گذشته، ما در طول روز زمان زیادی برای نشستن جلوی نمایشگرها داریم و زمان کافی برای خوابیدن در شب نداریم. برای یک کارآفرین بیش از حد رانده، سلامت چیز دیگری است که باید غلبه کرد یا به آن دست یافت. به عنوان یک سرگرمی، احساس مولد می کند و بنابراین برای کسی که احساس می کند مجبور است به حرکت رو به جلو ادامه دهد، احساس خوبی دارد – یک ویژگی مشترک در بین فرسوده ترین ها.

۳٫ اتخاذ رویکرد همه یا هیچ به زندگی 

وقتی هر انتخابی به قیمت دیگری تمام می شود، مردم در آستانه فرسودگی شغلی اغلب در نهایت هر تصمیمی را نه تنها از دریچه یک گزینه یا گزینه دیگر، بلکه همه یا هیچ. این ریتمی است که می‌توانیم در آن قرار بگیریم، اما اغلب به طور گسترده شناخته نمی‌شود، زیرا می‌تواند در رویدادها و فعالیت‌های روزمره پنهان شود.

به‌عنوان مثال، می‌تواند به سادگی هدیه ندادن در یک روز تعطیل باشد، سپس سخاوتمندی بیش از حد بعد. این یک دوست یا همکار می تواند باشد که یا از نظر ذهنی غایب است یا بسیار هماهنگ است. این یک الگوی توقف است که اغلب باعث اصلاح بیش از حد و یویو می شود.

۴٫ ناراضی بودن در زمان استراحت

مهم نیست چقدر استراحت و آرامش برای ذهن و بدن حیاتی است، برای کسانی که در شیب لغزنده به فرسودگی شغلی، در حالت استراحت مترادف با راکد بودن می شود. برای بسیاری، ایده استراحت نگرانی از دست دادن، پشت سر گذاشتن یا از دست دادن فرصت ها را ایجاد می کند. به هر حال، حتی اگر راز کار الون ماسک در ۱۲۰ ساعت کار در هفته، ممکن است فکر کنید که ۶۰ تا ۸۰ ساعت کار منطقی است.

هر دقیقه فرصتی برای پیشرفت است که باعث می شود بسیاری در هنگام استراحت یا استراحت احساس گناه کنند. نه گفتن به برنامه ها نتیجه این است که بسیاری شمع را در دو انتها می سوزانند. و اگرچه می تواند برای مدت زمان کوتاهی کار کند، دیر بیدار ماندن و زود بیدار شدن پایدار نیست – و سعی نمی شود فردی باشید که می تواند همه کارها را انجام دهد. درعوض، یاد بگیرید که چگونه احساس کنید لذت از دست دادن.

۵٫ سیمی بودن–حتی با کم خوابی 

به طور طبیعی، ما خواب ضعیف را با انرژی کم مرتبط می‌دانیم. و مطمئناً، این دو در کنار هم هستند، اما یک چیز خنده‌دار در مورد کمبود خواب وجود دارد: خستگی نیز می‌تواند به عنوان انرژی بالا نشان داده شود.

بیشتر شبیه کودکی در لبه پرتگاهی که به طور تصادفی از دیوارها می پرد، بزرگسالانی که همچنین افراد محروم از خواب ممکن است تجربه کنند انرژی یا احساس کلی سیم کشی. فرض این است که اگر انرژی داشته باشیم – حتی با خواب کم – کاری که انجام می دهیم خوب است. اما این انرژی انفجاری مرزی منفجر می‌شود و به همان سرعتی که می‌رسد از بین می‌رود. پایدار نیست، اما نشانه‌ای از فرسودگی شغلی است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی