عمومی

چگونه Phygital را در آغوش بگیریم – ترکیبی از فیزیکی و دیجیتال

چگونه Phygital را در آغوش بگیریم – ترکیبی از فیزیکی و
دیجیتال

“Let’s get phygital” آهنگی از اولیویا نیوتن جان نیست. این در مورد این است که چگونه سازمان شما می تواند از ترکیب دنیای فیزیکی و دیجیتالی استفاده کند.

در بیشتر تاریخ، ما یک انسان فیزیکی بودیم. جامعه. ما شخصاً ملاقات کردیم و همه تعاملات با محصولات فیزیکی رخ داد. سپس، همانطور که فناوری برای توده ها در دسترس تر شد، ما به دنیای دیجیتال رفتیم. ارتباط مردم با دنیای واقعی به طور فزاینده ای قطع شد زیرا وقت خود را با تلفن، تبلت و رایانه می گذراندند.

در طول همه گیری، آونگ حتی بیشتر به سمت دیجیتال حرکت کرد، زیرا ملاقات حضوری دشوارتر شد.

اما فرصت واقعی در ترکیب فناوری است. و دنیای واقعی از آنجایی که ما به طور فزاینده ای از دنیای فیزیکی جدا می شویم، مردم اکنون هوس تعامل انسانی رو در رو دارند — همراه با فناوری های دیجیتال.

یک مثال ساده، سرگرم‌کننده و قدیمی‌تر از این، Twizzard است. در تعطیلات آخر هفته جمعه سیاه در سال ۲۰۱۴، مرکز خرید آمریکا از توییتر برای ایجاد طوفان برفی در مجتمع خرده فروشی منطقه مینیاپولیس استفاده کرد. هرچه تعداد افراد بیشتری در آن آخر هفته با هشتگ #twizzard توییت می کردند، دما روی دماسنج دیجیتالی در مرکز مرکز خرید پایین می آمد. وقتی توییت‌های کافی وجود داشت و دمای هوا به حد انجماد رسید، آسمان باز شد و برف در داخل مرکز خرید شروع به باریدن کرد.

این امر باعث ایجاد حجم عظیمی شد. سر و صدا از طریق رسانه های اجتماعی و افزایش ترافیک پیاده روی ۱۰ درصد نسبت به سال قبل. می‌توانید ویدئوی مختصری در این مورد در اینجا ببینید.

< div class="standardText" readability="42">

چند وقت پیش، استفاده دیگری از فیژیتال را شنیدم. به طور معمول، وقتی مشتری در رسانه‌های اجتماعی شکایت می‌کند، اگر شرکت باهوش باشد، پاسخ سریعی را از طریق رسانه‌های اجتماعی ارسال می‌کند. اما یکی از فرودگاه های بزرگ این کار را یک گام فراتر برد. اگر شکایتی در مورد چیزی مربوط به فرودگاه وجود داشت، بر اساس موقعیت جغرافیایی و تصویر آن شخص در شبکه های اجتماعی، کارکنان فرودگاه به دنبال فرد می گشتند و به آنها مقداری شکلات می دادند. خیلی باحاله با این حال، نمی‌دانم که آیا این باعث افزایش تعداد شکایات ساختگی توسط معتادان در سفر می‌شود؟

Pokemon Go نمونه عالی دیگری است از اینجا، جایی که بازی‌های واقعیت افزوده، شخصیت‌های دیجیتالی را که در محیط‌های دنیای واقعی قرار گرفته‌اند، ترکیب می‌کند. بازی‌های تخته‌ای ترکیبی تخته‌های فیزیکی را با عناصر دیجیتال ترکیب می‌کنند.

فروشگاه‌های خرده‌فروشی به طور فزاینده‌ای از فیگیتال به‌عنوان وسیله‌ای برای جذب مشتریان و افزایش فروش استفاده می‌کنند. فن‌آوری‌هایی وجود دارند که فروشگاه‌ها را قادر می‌سازند کوپن‌ها را فشار دهند، خریداران را از اقلام فروش آگاه کنند، محصولاتی را که ممکن است به آن‌ها نیاز دارند یادآوری کنند و اطلاعات مفیدی درباره محصول ارائه دهند. برخی از این هشدارها بر اساس مکانی است که مشتری در فروشگاه قرار دارد. تجربیات بدنی ممکن است برای مبارزه با تهدید فزاینده آمازون و سایر خرده‌فروشان آنلاین ضروری باشد.

خانه‌های هوشمندی که حضور و حضور شما را حس می‌کنند. تنظیم دما یا روشنایی فیژیتال هستند. شهرهای هوشمند از فناوری دیجیتال برای بهینه سازی زیرساخت های فیزیکی مانند سیستم های حمل و نقل و انرژی استفاده می کنند. تاسیسات تعاملی عناصر فیزیکی و دیجیتالی را با هم ترکیب می‌کنند تا تجربیات منحصربه‌فردی مانند نصب هنری با استفاده از حسگرها و نقشه‌برداری طرح‌ریزی برای ایجاد یک نمایشگر پویا و تعاملی ایجاد کنند.

چگونه می‌توانید بدون سرمایه‌گذاری میلیون‌ها دلار در فناوری‌های جدید، این مفهوم را بپذیرید؟

یک راه‌حل ممکن این است که به تجربیات دیجیتال موجود نگاه کنید. و ببینید چگونه می توان آنها را با دنیای فیزیکی ترکیب کرد. یا به دنبال راه حل های فیزیکی موجود باشید و یک عنصر دیجیتال اضافه کنید. هر کسی می تواند این کار را انجام دهد.

به عنوان مثال، من یک برنامه آموزشی دیجیتالی ایجاد کردم که در آن هر روز به مدت ۳۰ روز، مردم یک سوال دریافت می کردند. در مورد نوآوری بر اساس سرعت و دقت پاسخ‌هایشان، امتیازاتی به دست می‌آورند که روی تابلوی لیدر نمایش داده می‌شود. در اصل، این برنامه برای ارائه یک تقویت صرفا دیجیتالی از محتوای من پس از اینکه مردم سخنرانی من را ترک کردند، طراحی شده بود.

اما وقتی آموزش دیجیتال را با کارگاه های حضوری ترکیب کردم، نتایج به طور قابل توجهی بهتر بود. در طول کارگاه یک روزه من، ما سیستم را طوری تنظیم کردیم که در اولین استراحت، همه اولین سوال از ۳۰ سوال را دریافت کردند. در طول استراحت، مردم تشویق می شوند تا پاسخ دهند، زیرا هنگام بازگشت افراد، تابلوی رهبر نمایش داده می شود. مردم دوست دارند نام خود را در بالای صفحه اول ببینند و این حس رقابت دوستانه را در دنیای فیزیکی ایجاد می کند که توسط دنیای دیجیتال فعال شده است. ما این کار را چندین بار در طول روز انجام می‌دهیم و پس از خروج افراد از کارگاه، بازی ادامه می‌یابد. در ابتدا، زمانی که برنامه صرفاً دیجیتالی بود، نرخ مشارکت ۴۰٪ تا ۵۰٪ بود. هنگامی که به سمت یک تجربه فیژیتال حرکت کردیم که در آن چند سؤال اول در حالی که همه حضوری هستند ارائه می‌شوند، بیش از ۹۵ درصد از مردم هر روز در بقیه مسابقات شرکت می‌کنند.

جهان فیزیکی می تواند دنیای دیجیتال را بهبود بخشد و بالعکس.

ترکیب دنیای فیزیکی و دیجیتال را کجا می بینید؟ چگونه می توانید این مفهوم را به سازمان خود بیاورید؟

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی