عمومی

در یک اقتصاد نامطمئن، آموزش سلامت مالی سریع است تبدیل شدن به یک Hot Perk

در یک اقتصاد نامطمئن، آموزش سلامت مالی سریع است
تبدیل شدن به یک Hot Perk

بیست و سه سال پس از تأسیس شرکت خود، امی پاور هنوز احساس زندگی از حقوق و دستمزد به چک را به یاد می آورد. مدیر عامل گروه پاور، یک شرکت روابط عمومی و مدیریت بحران مستقر در دالاس، پاور می‌خواست مطمئن شود که کارکنانش اشتباهات مالی مشابهی را که او در ۲۰ سالگی مرتکب می‌شد، مرتکب نمی‌شوند. ۱۴ کارمند او، که بیشتر آنها هزاره‌ها یا ژنرال‌ها هستند، نیاز داشتند که بدانند چگونه حقوق خود را برای درازمدت مدیریت کنند، بنابراین پاور چیزی را به آنها پیشنهاد داد که آرزو داشت در سن آنها داشته باشد: دسترسی به یک مدیر مالی شخصی.

“پاور، که شرکتش Inc.’s 2022 Best Workplaces list. “اگر آنها هر روز نگران گذراندن زندگی خود هستند، واقعاً چگونه می‌توانند در صورت نیاز تمرکز کنند؟”

آمریکایی‌ها در حال گذراندن یک لحظه مالی دشوار هستند، با بالاترین قیمت‌های مصرف‌کننده در ۴۰ سال گذشته، پرتفوی سرمایه‌گذاری که توسط بازار نزولی جدید آسیب دیده است، و افزایش احتمال رکود در سال آینده. بر اساس تحقیق از PYMNTS، یک انتشارات صنعتی و ارائه‌دهنده داده. یک سوم از افرادی که حقوق سالانه ۲۵۰,۰۰۰ دلار یا بیشتر دریافت می کنند، گزارش کردند که در پایان ماه چیزی در حساب بانکی خود باقی نمانده است.

از عقب هستند بقیه جهان در سواد مالی، با تعداد بسیار کمی از افراد که آموزش رسمی در این زمینه دریافت می کنند. طبق یک گزارش از سازمان غیرانتفاعی Next Gen Personal Finance، که مطالب کلاس مالی و اقتصادی را برای مربیان دانش‌آموزان اقلیت و کم‌درآمد حتی کمتر دروسی را در این موضوع می‌گذرانند. این بدان معناست که بسیاری از جوانان با تصور کمی از نحوه مدیریت اولین چک حقوق خود وارد بازار کار می شوند.

ارائه مربیگری شخصی

از زمانی که پاور در اوایل سال جاری برنامه سلامت مالی را به کارمندانش ارائه کرد، حدود ۷۰ درصد از تیم گروه پاور در آن شرکت کردند. این شرکت هزینه Life Style Plan را پوشش می دهد، یک پلت فرم نرم افزاری SaaS که از ۱۰۰ دلار در ماه برای هر نفر شروع می شود و شامل جلسات مربیگری شخصی است که معمولاً در طول روز کاری برگزار می شود.

مهم‌تر از مدیریت بودجه، پاور می‌بیند که تیمش در ابتدای کار خود چگونه ثروت بسازند. او می‌گوید: «باید این را به ما یاد بدهیم و باید آن را تمرین کنیم.» او می‌گوید که تصمیم برای تأمین منابع مالی شخصی او را بی‌معنی کرد. “من نمی دانم چرا ما به عنوان کارفرما همیشه این کار را انجام نداده ایم.”

حدود نیمی از آمریکایی ها دسترسی دارند. به برنامه های پس انداز بازنشستگی از طریق مشاغل خود، اما کارگران مشتاق بیش از یک ۴۰۱ (k) توسط کارفرما هستند، به ویژه آنهایی که در ابتدای کار خود هستند. طبق یک گزارش ۲۰۲۲ از سازمان خدمات مالی TIAA. بیش از ۶۰ درصد از هزاره ها موافق بودند.

“جوانان آمریکایی بیشتر بر این باورند که کارفرمایان موظف به کمک به کارمندان خود هستند. از نظر روحی، جسمی و مالی خوب است.” “یک تغییر عمده در انتظارات در حال انجام است.”

رفع استرس مالی

به گفته ربکا شیپلی، معاون ارشد در Daytona Beach، ارائه‌دهنده بیمه Brown & Brown مستقر در فلوریدا، شرکت‌ها به طور فزاینده‌ای به برنامه‌ریزان مالی به عنوان امتیازی برای کاهش فشار بر کارگران خود و بهبود تمرکز ارائه می‌کنند.

“این واقعاً بخشی از این مفهوم سلامتی و کمک به یک کارمند است که خوب باشد”، که به کسب‌وکارها درباره بسته‌های پاداش و مزایا توصیه کرده است. برای بیش از ۲۵ سال و می‌گوید کارفرمایان اکنون بیشتر به سلامت کارکنان خود فکر می‌کنند که شامل امور مالی آنها نیز می‌شود. بر اساس گزارش اخیر PwC نظرسنجی. این استرس می‌تواند بهره‌وری، حضور و غیاب را مختل کند، زیرا کارگرانی که از نظر مالی استرس دارند دو برابر بیشتر به دنبال شغل جدید هستند.

شیپلی می‌گوید: نکته مهم این است که سرمایه‌گذاری در رفاه مالی کارکنان نباید هزینه زیادی داشته باشد. توصیه او برای کسب‌وکارهای کوچک: “از اینکه شرکای خود را بخواهید مشارکت کنند نترسید. اگر برنامه بازنشستگی دارید، از سرپرست خود بخواهید که وارد شود و در آن کمک کند.”

ارائه‌دهنده نرم‌افزار منابع انسانی BambooHR در سال ۲۰۱۲، چهار سال پس از آن، دوره‌های سواد مالی رایگان را از طریق دانشگاه صلح مالی ارائه کرد. تاسیس آن به گفته جاستین جاد، مدیر مالی BambooHR، طی دهه گذشته، شرکت مستقر در لیندون، ۳۰۰۰۰ دلار برای ارائه دوره FPU هزینه کرده است، اما به گفته جاستین جاد، مدیر مالی BambooHR، این دوره آموزشی چرخه‌ای را آغاز می‌کند.

او می‌گوید: «این کار سود می‌دهد. “اگر آنها این اصول را برای داشتن آزادی مالی و آرامش در زندگی مالی خود به کار گرفته باشند، بهره وری بیشتری خواهند داشت.” از سال ۲۰۱۲، مقدار پول پس انداز و بدهی بازپرداخت شده توسط صدها کارمند BambooHR شرکت کننده به ۲ میلیون دلار می رسد.

وقتی استخدام‌های جدید در BambooHR شروع می‌شود، همچنین با یک مشاور مالی اختصاصی ملاقات می‌کنند، که می‌تواند فراتر از برنامه‌ریزی بازنشستگی برای بحث در مورد مسائل مالی صحبت کند. نگرانی ها. این سرویس که برای کارمندان رایگان است، از طریق برنامه ۴۰۱ (k) شرکت ارائه می شود. جاد می گوید که سلامت مالی اغلب توسط کارفرمایان به ضرر آنها نادیده گرفته می شود. او می‌گوید: «سرمایه‌گذاری روی افراد و کمک به آن‌ها برای موفقیت در تمام جنبه‌های زندگی‌شان، در واقع به کارگران کمک می‌کند تا واقعاً مؤثر باشند، و این اثربخشی منجر به مراقبت از مشتریان بزرگ می‌شود که منجر به کسب‌وکارهای موفق می‌شود.

به نظر می‌رسد تلاش‌ها برای بهبود سلامت مالی کارمندان مؤثر است. TIAA دریافت که کارگرانی که در برنامه‌های سلامت مالی شرکت می‌کنند، دو برابر احتمال دارد که از نظر مالی سالم باشند. در گروه پاور، مشارکت کارکنان در طرح سبک زندگی قبلاً هم برای افراد و هم برای شرکت نتیجه داده است. در چند ماه اول، پاور پیامکی از جوانترین کارمندش که در اولین کار تمام وقت خود است دریافت کرد و از او تشکر کرد. پاور می‌گوید آموزش‌های مالی شخصی به تیم او این امکان را می‌دهد که در تجزیه و تحلیل جریان نقدی و صورت‌های درآمد، متمرکز، خلاق و ماهرتر باشند. به گفته پاور، رمزگشایی سود و زیان شرکت و برقراری ارتباط با C-suite در سطح بالا مستلزم درک امور مالی شخصی شما است.

او می‌گوید: «من سعی می‌کنم نسل بعدی افراد تجاری را ایجاد کنم. “شما باید توانایی مالی و درک لازم را داشته باشید تا بتوانید به سمت نقش های رهبری در هر شرکتی حرکت کنید، نه فقط من.”

بیشتر بهترین شرکت های محل کار را کاوش کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - در یک اقتصاد نامطمئن، آموزش سلامت مالی سریع است
تبدیل شدن به یک Hot Perkمستطیل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی