عمومی

22 محصول سودآور برای نجاری دست ساز کسب و کارهایی برای ساخت و فروش در سال 2023

۲۲ محصول سودآور برای نجاری دست ساز
کسب و کارهایی برای ساخت و فروش در سال ۲۰۲۳

آنچه به عنوان یک پروژه نجاری DIY شروع می شود اغلب می تواند به یک تجارت صنایع دستی پرسود تبدیل شود. با افزایش تقاضا برای کالاهای دست ساز که با دقت ساخته می شوند، نجاری بیشتر مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

صنایع دستی چوبی را می توان برای دکور خانه و هدیه استفاده کرد، بنابراین فرصت های زیادی برای تبدیل یک نجاری ساده وجود دارد. پروژه را به یک تجارت پر رونق تبدیل کنید – ما شما را از طریق بهترین پروژه های نجاری که به فروش می رسند راهنمایی می کنیم.



آیا می توانید از نجاری درآمد کسب کنید؟

اگر مهارت های اولیه نجاری دارید، می توانید با پروژه های نجاری درآمد کسب کنید. و با کسب تجربه بیشتر و انجام پروژه‌های پیچیده‌تر، فرصت بیشتری برای رشد کسب‌وکارتان وجود دارد.

اگر به دنبال ایده‌های پروژه‌های نجاری سودآور برای کسب درآمد هستید، گزینه‌های زیادی وجود دارد، از جمله مواردی مانند مواردی مانند تخته سرهای روستایی، تابلوهای دیواری، قفسه های شناور، و موارد دیگر.

woodworking projects to sell - 22 محصول سودآور برای نجاری دست ساز
کسب و کارهایی برای ساخت و فروش در سال 2023

برترین پروژه های نجاری برای فروش برای سود

اگر می خواهید کسب و کار نجاری خود را داشته باشید، هه داشتن یک پروژه سودآور بسیار مهم است. ما فهرستی از بهترین پروژه‌های نجاری را که به فروش می‌رسند، گردآوری کرده‌ایم تا شروع کنید.

۱٫ اسباب بازی های چوبی

اسباب بازی های چوبی همیشه برای والدین و مشتریانی که به دنبال هدایای منحصر به فرد هستند، پرفروش ترین هستند. می‌توانید اسباب‌بازی‌های چوبی را در نمایشگاه‌های صنایع دستی و آنلاین بفروشید و می‌توانند هدیه‌ای منحصربه‌فرد باشند که بچه‌ها با استفاده از چوب‌هایی مانند بلوط و چوب ماهون برای همیشه از آن لذت می‌برند.

۲٫ زیر لیوانی های چوبی

شما می توانید زیر لیوانی های چوبی زرق و برق دار را برای دکوراسیون منزل با استفاده از چوب با کیفیت، مانند چوب کاج ایجاد کنید. زیر لیوانی های چوبی همیشه یک انتخاب محبوب برای دکوراسیون خانه روستایی هستند و می توانند در تمام طول سال فروخته شوند.

۳٫ میزهای قهوه

میزهای قهوه یکی از پروژه های بزرگ نجاری هستند که می توانید انجام دهید، اما می توانند سودآور باشند. می‌توانید از چوب باقی‌مانده و چوب اصلاح‌شده برای ساخت طرح‌های میز قهوه‌خوری در اندازه‌های مختلف به عنوان پروژه‌ای که مشتریان آن را دوست خواهند داشت، استفاده کنید.

۴٫ قفسه شراب

قفسه های شراب بخشی کاربردی از دکوراسیون منزل هستند، اما می توانند اهداف زیبایی را که مشتریان واقعاً دوست دارند نیز انجام دهند. ایجاد قفسه های شراب زیبا با استفاده از چوب جامد یک محصول عالی است که برای مشتریان مفید است و در عین حال جذابیت روستایی را به خانه های آنها می بخشد.

۵٫ قاب عکس چوبی

قاب عکس یکی دیگر از مواردی است که اگر به دنبال پروژه های ساده نجاری هستید باید در نظر بگیرید. اگر مهارت‌های اولیه نجاری را داشته باشید و همچنین تزئیناتی مانند زرق و برق، کریستال‌ها، گل‌ها و موارد دیگر را نیز اضافه کنید، ساختن قاب‌های عکس نسبتاً آسان است. به‌علاوه، قاب‌های عکس نوع دیگری از کالاها هستند که می‌توانند در تمام طول سال فروخته شوند، بنابراین می‌توانند راهی برای جذب مشتریان به کسب‌وکار شما باشند.

۶٫ ظروف چوبی

ظروف چوبی در دکوراسیون خانه روستایی و دکور عروسی استفاده می شود، بنابراین همیشه تقاضا برای این اقلام وجود دارد، به خصوص که رسانای گرما هستند. بهتر از ظروف فلزی می‌توانید ظروف چوبی بسازید که می‌توانند برای موارد مختلف مانند قاشق، چنگال و چاقو استفاده شوند.

۷ . تخته برش چوبی

پروژه هایی مانند تخته برش چوبی را می توان یک راه مفید برای چرخش پالت های چوبی برای ایجاد قطعات کاربردی برای آشپزخانه. پالت‌های چوبی را می‌توان به تکه‌های چوب تبدیل کرد که می‌توانید بدون نیاز به ابزارهای پیچیده زیادی، آنها را به تخته برش تبدیل کنید. همچنین می‌توانید به عنوان راهی برای شخصی‌سازی این موارد به‌عنوان یک گزینه هدیه، نکات اضافی مانند حروف اول حکاکی یا عبارات اضافه کنید.

۸ . هنر دیواری ضایعات چوبی

هنر دیواری همیشه یک نوع محصول محبوب برای فروش است، به خصوص اگر بتوانید آن را پایدار کنید. هنر دیواری ساخته شده از ضایعات چوب به شما امکان می دهد خلاقیت خود را با موادی مانند چوب بیان کنید تا قطعات هنری زیبایی خلق کنید که مشتریان می توانند در خانه خود آویزان کنند.

۹٫ سینی سرو چوبی

یک راه دیگر برای استفاده از تخته چوب، کار مجدد آن در سینی سرو چوبی است. این یکی از ایده‌های ساده‌تر نجاری است که پتانسیل سودآوری برای شما را دارد، زیرا مانند سایر اقلام چوبی به زمان و تلاش زیادی نیاز ندارد.

۱۰٫ نیمکت چوبی

با استفاده از موادی مانند چوب پالت و چوب تحت فشار، می توانید پروژه های نجاری بزرگتری مانند نیمکت چوبی ایجاد کنید. این مکمل عالی برای پاسیو و باغ است و شما می توانید بسته به سطح مهارت خود شکل ها و طرح های جالبی برای نیمکت خود ایجاد کنید یا نیمکت های چوبی ساده بسازید.

بیشتر از سودآورترین پروژه های نجاری

۱۱٫ تخت‌خواب‌های باغی مرتفع

چوب می‌تواند یک ماده عالی برای استفاده در دکوراسیون باغ باشد، زیرا چوب می‌افزاید. ظاهری کاربردی و در عین حال جذاب. می‌توانید با استفاده از موادی مانند جعبه‌های چوبی، تخت‌خواب‌ها و گلدان‌های بلند باغچه ایجاد کنید.

۱۲٫ تابلوی چوبی روستایی

برای یک پروژه نجاری تزئینی تر، می توانید تابلوهای چوبی روستایی را با متن و تزیینات دیگر ایجاد کنید. این نوع تابلوها می‌توانند در اتاق ناهارخوری برای مشتریان نقش مهمی داشته باشند یا به عزیزانشان هدیه داده شوند، بنابراین محصولی هستند که می‌توانید در تمام طول سال بفروشید تا کسب و کار خود را توسعه دهید.

۱۳٫ میزهای کنسول

تکزیمات بزرگتر خانه مانند میزهای کنسول با قفسه های چوبی یکی دیگر از پروژه های نجاری است که باید در نظر گرفته شود. ساختن آنها ممکن است زمان زیادی طول بکشد، اما همچنین می توانند در نمایشگاه های صنایع دستی و مکان های دیگر بسیار سودآور باشند.

۱۴٫ قفسه چوبی

قفسه های کتی یکی دیگر از وسایل کاربردی خانگی است که می تواند از چوب ساخته شود زیرا کمی جذابیت روستایی به خانه می بخشد. اینها لوازم جانبی خانه فوق العاده ای هستند که به مهارت نجاری زیادی نیاز ندارند و می توانید برای افزودن به زیبایی، نکات منحصر به فردی مانند چوب لباسی های فرفورژه اضافه کنید.

۱۵٫ جا کارت ویزیت چوبی

نگهدارهای کارت ویزیت چوبی افزودنی عالی برای یک دفتر کار هستند و کوچکتر هستند و ساخت آنها آسانتر است. می‌توانید با استفاده از جعبه‌های ذخیره‌سازی و سایر مواد، نگهدارنده‌های کارتی پرآذین بسازید تا ظاهری شیک و در عین حال حرفه‌ای به یک دفتر بدهید.

۱۶٫ سازمان دهنده جواهرات

مثل رخت آویز، سازماندهی جواهرات نیز نسبتاً ساده ساخته می شوند و افزودنی دوست داشتنی برای میز آرایش هستند. می‌توانید سازمان‌دهنده‌های کوچک‌تری برای آویزان کردن گردنبند ایجاد کنید یا جعبه‌های بزرگ‌تری ایجاد کنید که دارای بخش‌های مجزا برای وسایلی مانند گوشواره و حلقه هستند.

۱۷ . میز بازو مبل

برای یک دکور خانه کوچکتر که از نجاری استفاده می کند، میز مبل را در نظر بگیرید. این میزها خیلی بزرگ نیستند و در حالت ایده آل باید برای قرار دادن نوشیدنی و شاید یک کاسه کوچک برای حداکثر راحتی بزرگ باشند.

۱۸٫ میز پیک نیک

یکی دیگر از وسایل تزئینی باغ که می توانید از چوب درست کنید، میز پیک نیک است. میزهای پیک نیک برای صاحبان حیوانات خانگی نیز مفید هستند زیرا فضای مخصوص به خود را زیر میز دارند و برای میزبانی از رویدادهای فضای باز مانند مهمانی های تابستانی مناسب هستند

۱۹٫ میز آشپزخانه

میز آشپزخانه چوبی بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال ظاهری شیک یا شیک برای خانه خود هستند. می‌توانید میزهای آشپزخانه بزرگ و کوچکی درست کنید که برای شام‌های دنج یا مهمانی‌های بزرگ که خانواده‌ها برای همیشه به یاد دارند، عالی هستند.

۲۰٫ لیوان قهوه

لیوان های قهوه یک کالای کاربردی است که مدام مورد استفاده قرار می گیرد، به همین دلیل است که یک لیوان چوبی برای ساخت و فروش بسیار مفید است. گزینه های زیادی برای ایجاد لیوان های قهوه وجود دارد، از طرح های ساده گرفته تا قطعات هنری پیچیده تر، و همیشه تقاضا برای این موارد وجود دارد.

۲۱٫ جعبه وان حمام

اگر به دنبال ساختن چیزی هستید که کمی منحصر به فردتر باشد، اقلام چوبی مانند کیسه های وان باید مورد توجه قرار گیرند. کیسه های چوبی وان حمام همیشه در بازار دیده نمی شوند، بنابراین می توانند راهی عالی برای جذب مشتریان در عین ارائه چیزی واقعاً متفاوت باشند.

۲۲٫ نگهدارنده تخم مرغ چوبی

یکی دیگر از اقلام طاقچه ای که می توانید با چوب درست کنید، نگهدارنده های تخم مرغ هستند. مانند کیسه های وان حمام، این ها به طور گسترده در بازار دیده نمی شوند و آنها را واقعاً خاص می کند. نگهدارنده‌های تخم‌مرغ افزودنی مفیدی به آشپزخانه هستند و در عین حال یک پیچ و تاب خاکی و روستایی به دکوراسیون آشپزخانه اضافه می‌کنند.

چگونه می‌توانید درآمد کسب کنید. با نجاری سریع هستید؟

اگر به دنبال یک پروژه نجاری آسان برای ارتقای سرگرمی نجاری خود به سطح بعدی هستید، می توانید به سرعت درآمد کسب کنید. با نجاری، به خصوص اگر وسایل دکوری خانه مانند میز درست می کنید.

چه اقلام چوبی بهترین فروش را دارند؟

پروژه های چوبی زیادی وجود دارد که ما را به فروش می رسانند. ll، زیرا مشتریان همیشه به دنبال آنها هستند. با این حال، اقلام دکور خانه مانند میز و هنر دیوار بهترین فروش را دارند.

برای ساخت پروژه های نجاری به چه لوازمی نیاز دارید. بفروشید؟

برای شروع کار با پروژه های نجاری، به چند ابزار مختلف نیاز دارید. لوازم ضروری برای نجاری شامل تخته های چوب، چسب چوب، رنگ طبیعی چوب و ابزارهای برقی برای تکنیک هایی مانند تراشکاری چوب است. سودآورترین پروژه های نجاری برای ساخت و فروش کدامند؟

اقلام سودآور زیادی وجود دارد که می توانید در صورت علاقه به نحوه ساخت آنها بسازید. فروش پروژه های نجاری. سودآورترین پروژه نجاری برای ساخت و فروش تابلوهای چوبی است. تابلوهای چوبی را می توان به طرق مختلف در سرتاسر خانه ها مورد استفاده قرار داد و برای فضاهایی مانند اتاق ناهارخوری و آشپزخانه که مشتریان زیادی را به خود جذب می کند، مناسب هستند.

 

همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی