عمومی

چگونه رهبران می توانند کارمندان درونگرا را به داخل ترغیب کنند دفتر

چگونه رهبران می توانند کارمندان درونگرا را به داخل ترغیب کنند
دفتر

رفت و آمد با سگ خود، پوشیدن شلوار ورزشی برای تماس های کاری، مشارکت اجتماعی انتخابی: WFH، چه چیزی نباید عشق؟

اگر درونگرا هستید، ممکن است به شدت سرتان را تکان دهید. WFH یک بهشت فرستاده شده است برای کسانی که ترجیح می‌دهند با فرهنگ کلیشه‌ای برون‌گرا، خوش‌بین و همیشه روشن دفتر شرکتی همراه نشوند. و کار می کند: درونگراها واقعاً بهتر کار می کنند وقتی تنهاست

اما همه اینها جنبه دیگری نیز دارد. اپیدمی تنهایی به رسیده است کارگران جوان و هزاره ها سخت ترین هستند. به دلیل تمایلات طبیعی آنها، تحقیق نشان می‌دهد که درونگراها حتی آسیب‌پذیرتر هستند. و همه ما می دانیم که معنای آن برای کارمند چیست رضایت و تمرکز.

پس چگونه رهبران کسب و کار می توانند کارمندان درونگرا خود را به دفتر بازگردانند؟

به دانستن علت اصلی رفتاری کمک می کند. علم به ما می گوید که ما به اشتباه به دنبال تنهایی هستیم. این بدان معنی است که ما فکر می کنیم تنها بودن تجربه مثبت تری نسبت به تعامل با دیگران خواهد بود و بر این اساس عمل می کنیم. این ممکن است به این دلیل باشد که ما علاقه دیگران را برای ارتباط با خود دست کم می گیریم، از ترس اضطراب که با موقعیت های اجتماعی، یا شاید، پس از دو سال حضور در خانه به وجود می آید. ، ما دیگر نمی دانیم هویت اجتماعی IRL ما چیست.

اما ما به ارتباطات حضوری نیاز داریم. با هرکسی که سوار واگن WFH می شود چیزهای زیادی برای از دست دادن وجود دارد.

کوچک فکر کنید

به گفته رابین دانبار، انسان شناس تکاملی، ۱۵۰ عضو اندازه گروه ایده آل است. این زمانی است که همکاری در بهترین حالت خود است، ارتباطات در شفاف ترین حالت خود قرار می گیرد و روابط در بهترین حالت خود تحریک می شود. در این ۱۵۰ به پنج دوست صمیمی، ۱۵ دوست خوب و ۳۰ دوست نیاز داریم.

شرکت های بزرگ دهه ۲۰۲۰ که بزرگتر بهتر است این نکته را از دست بدهند. به نظر می رسد، اندازه بهینه گروه داخلی در واقع ۴٫۶ عضو است. تصمیم گیری متعادل ترین و بیشترین است موثر سپس، مطابق با پنج دوست صمیمی که دانبار توصیه می کند. همچنین تعدادی است که درونگراها می توانند با آن کار کنند.

فقط به Gore-Tex. با کوچک ماندن، ۳ میلیارد دلار شد .

خانه را به دفتر بیاورید

خانه نه تنها مکانی است که افراد کمتری دارد، بلکه مکانی است که در آن ما محیط خود را تحت کنترل داریم. جایی است که می توانیم استراحت کنیم، شارژ کنیم و در کنار افکارمان باشیم.

اما چه کسی می گوید که این باید منحصر به خانه های ما باشد؟ برای نشان دادن اینکه چگونه شرکت‌ها و رهبران کسب‌وکار می‌توانند نیازهای انسانی کارکنان خود را، چه درونگرا یا غیر درونگرا، برآورده کنند، Google مطالعه موردی عالی است.

اگر کارمند Google هستید، به چرت در غلاف خواب ، ماساژهای رایگان و حتی حیوان خانگی خود را به محل کار بیاورید! کارمندان Google همچنین تشویق می‌شوند ۲۰ درصد از زمان کاری خود را صرف پروژه‌های پرشور خود کنند، و تا سه ماه از مرخصی بدون حقوق استفاده کنند تا روی سایر علایق خود مانند داوطلبی در جامعه کار کنند.

این شکاف بین “خانه” و “دفتر” را محو می‌کند، و این نوع انعطاف‌پذیری در محل کار است که نیازهای فردی همه را برآورده می‌کند تا همه ما بتوانیم روی آن کار کنیم. چه چیزی مهم است.

من کی هستم؟

طبق نظریه هویت اجتماعی، ما هویت خود را در اساس اولویت‌های جمعی در گروه‌های ما. در طول قرنطینه، دسترسی به این گروه‌های درون گروهی را از دست دادیم و مجبور شدیم اولویت‌های خود را به طور مستقل توسعه دهیم. با گذشت زمان، این خودپندارههای جدید تبدیل به ace.%20%D8%A7%D9%85%D8%A7%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D9%87%D9%86%D9%88%D8%B2%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87%20%D9%85%D8%A7%20%D8%A7%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%86%20%D9%87%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%85%20%D9%86%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%D9%86%D8%AF.

اگر یک رهبر کسب و کار هستید. ، این یک قانون سرانگشتی خوب است که فرض کنید افرادی که در ابتدا استخدام کرده اید تغییر کرده اند. فرصت هایی ایجاد کنید که به خود جدید آنها اجازه می دهد تا بدرخشند و صریحاً از آنها بخواهید که در مورد اولویت های جدید خود فکر کنند و به شما بگویند که برای پیشرفت به چه چیزی نیاز دارند.

این باعث ایجاد فرهنگ اعتماد، وفاداری و مسئولیت‌پذیری می‌شود و در عین حال کسب‌وکار شما را مرتبط نگه می‌دارد. جو اشتغال فعلی

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی