عمومی

بیشتر رهبران یک استراتژی کلیدی را فراموش می کنند که باید آن را حفظ کنند کارمندان آنها از استعفا

بیشتر رهبران یک استراتژی کلیدی را فراموش می کنند که باید آن را حفظ کنند
کارمندان آنها از استعفا

به عنوان بهداشت روان عمیق تر می شود، کارفرمایان بیشتری بهزیستی را جدی می گیرند و دلیل خوبی هم دارند. بر اساس گزارش “وضعیت محیط کار جهانی” گالوپ الف>، تقریباً از هر ۱۰ کارمند، ۷ نفر در زندگی کلی خود دچار مشکل یا رنج می‌شوند، با احساسات منفی در بالاترین حد خود.

بیشتر سازمان‌ها برای برنامه‌ریزی برای آنچه که بعد از اینکه یک کارمند در معرض خطر قرار می‌گیرد، برنامه‌ریزی می‌کنند. href=”https://www.inc.com/marcel-schwantes/3-ways-leaders-can-reduce-burnout-improve-retention-for-their-hybrid-workers.html”>فرسودگی شغلی. خیلی بیشتر باید انجام شود. رهبران باید به یک دیدگاه جامع تر از سلامت کارکنان خود، از جمله سلامت روانی/عاطفی، مدیریت استرس، و گزینه های مراقبت پیشگیرانه برای کل فرد نگاه کنند.

بنابراین، سؤالات مهمی باید پرسیده شود: چگونه شرکت ها می توانند از فرسودگی شغلی جلوگیری کنند و در بهبود رفاه کارکنان با آنها شریک شوند. ? چگونه می توانند چیزی را به اندازه رفاه شخصی در نظر بگیرند؟ چگونه می توانند کارکنان را در فرآیند مراقبت از خود شخصی سازی شده خود مشارکت دهند تا در صندلی راننده قرار گیرند؟

بهزیستی را در اولویت قرار دهید

همانطور که گزینه‌های خود را در نظر می‌گیرید، چندین قدم مهم وجود دارد که می‌توانید برای رسیدگی به این چالش‌ها، تغییر رفاه کارکنان خود، و جاسازی کنید. آن را به DNA شرکت شما وارد کنید.

​۱٫ در مورد وضعیت رفاه کارکنان نظرسنجی کنید.

​با نظرسنجی از کارمندان خود شروع کنید تا آنها را در همه ابعاد رفاه بررسی کنید. گالوپ شش بعد عاطفی، شغلی، اجتماعی، مالی، فیزیکی و اجتماعی را شناسایی می کند. هر شش بعد به هم مرتبط هستند و برای رفاه و زندگی خوب حیاتی هستند.

۲٫ کارمندان خود را روی صندلی راننده بگذارید.

تصور کنید اگر کارمندان به تنهایی و با شرایط خود آن را مدیریت کنند، رفاه چقدر بهتر می شود. از آنها دعوت کنید تا تعهد خود را به مراقبت از خود و تعداد دفعات مراجعه خود را تنظیم کنند. شما نمی توانید رفاه را از بالا به پایین مدیریت کنید زیرا از درون هر یک از ما می آید.

۳٫ به مدیران خود قدرت دهید تا به مربیان رفاه تبدیل شوند.

بیشتر مدیران در مورد نقش آنها در رفاه کارکنان خود مطمئن نیستند. بودن. اما صحبت در مورد رفاه نباید ناخوشایند باشد. تصور کنید که اگر مدیرانتان با آنها در مورد نیازهای سلامت روانشان صحبت کنند و در عین حال به حریم خصوصی آنها احترام بگذارند، وفاداری و حفظ آنها را تصور کنید. مدیران همچنان می توانند به کارمندان خود اجازه دهند که محرک رفاه آنها باشند، اما می توانند با حمایت فعال، باز و دلسوزانه از آنها در سفر حمایت کنند.

۴٫ راه‌حل‌ها را برای نیازهای رفاهی هر کارمند شخصی کنید.

بر اساس پاسخ‌های نظرسنجی آنها، راه‌حل‌ها و ارزیابی‌های مجدد منظم را برای اندازه‌گیری پیشرفت در هر یک از آنها شخصی کنید. از شش بعد رفاه این می تواند شامل توسعه مهارت های هر یک از کارمندان برای افزایش رفتارهای سازنده خود و کاهش رفتارهای مخرب باشد.

۵٫ برای کارمندان خود مشاوره بالینی ارائه دهید.

زمانی که نیازهای رفاهی یک کارمند به سطح بحرانی می رسد که بیش از خودمراقبتی را تضمین می کند، زمان آن فرا رسیده است که به طور یکپارچه به ارائه خدمات تغییر دهید. مراقبت حرفه ای یک رویکرد خوب این است که ابتدا فاصله بین کمک کارکنان و مشاوره بالینی را بشکنید. اکثر شرکت‌ها این دو مزیت را جداگانه مدیریت می‌کنند، اما هر دو باید در یک سفر واحد برای رفاه هر کارمند ادغام شوند.

۶٫ رهبران را حول هدف بهبود رفاه کارکنان متحد کنید.

به‌روزی به‌طور سنتی توسط منابع انسانی مدیریت می‌شود، اما باید در دستور کار هر رهبر به‌عنوان محرک رشد شرکت باشد. و یک کاتالیزور برای تمام اولویت های شرکت. پتانسیل کامل و نتایج تلاش‌های بهبود رفاه خود را با رهبران، هیئت مدیره و سهامداران اصلی شرکتتان در میان بگذارید.

۷٫ بهزیستی را به عنوان یک استراتژی اصلی رشد سازمانی تغییر دهید.

بهزیستی افراد شما بیش از آن مهم است که به بخش منابع انسانی و مزایا تنزل دهید. هر شرکتی که به دنبال رشد است، باید رفاه کارکنان خود را جزء استراتژی خود قرار دهد.

در شرایطی که بسیاری از شرکت ها در برابر چاه آسیب پذیر هستند. -به دلیل بحران، این مراحل هرگز به این فوریت نبوده است. اما آنها آسان نیستند. یک راه موثر برای مقیاس‌سازی رفاه در سراسر یک سازمان از طریق برنامه‌های نرم‌افزاری مانند eMbrace از Magellan Healthcare است. ، W@W: Wellbeing at Work Live و موارد دیگر. چه کارکنان شما در حال حاضر در حال شکوفایی، مبارزه یا رنج هستند، سرمایه گذاری شما برای بهبود رفاه آنها باعث رشد شرکت شما از درون خواهد شد.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی