عمومی

چگونه افراد باهوش عاطفی از وارن بافت استفاده می کنند قانون برای متقاعد شدن استثنایی

چگونه افراد باهوش عاطفی از وارن بافت استفاده می کنند
قانون برای متقاعد شدن استثنایی

آیا مردم به هوش عاطفی وقتی به وارن بافت را توصیه می کند؟ احتمالاً باید این کار را انجام دهند.

زیرا، یک نقل قول کلیدی وجود دارد که بافت به آن شهرت دارد که به‌عنوان یک برگه تقلب ۲۱ کلمه‌ای در مورد چگونگی آن شناخته می‌شود. استفاده از هوش هیجانی برای متقاعد شدن بیشتر

این نقل قول است: “من به دنبال پریدن از روی میله های هفت فوتی نیستم، من به دنبال میله های یک فوتی به اطراف نگاه می کنم که بتوانم از آن عبور کنم.”

بافت درباره فرصت های تجاری صحبت می کرد، اما در مورد فرصت های متقاعدسازی نیز صدق می کند. افراد باهوش عاطفی می‌دانند که تاکتیک‌های لفاظی ساده‌ای وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای یافتن میله‌های یک فوتی در مکالمه استفاده کنید و فوق‌العاده متقاعدکننده شوید.

۱٫ آنها مطمئن می‌شوند که پیامی واضح و قابل فهم دارند.

هیچ‌کس مشق شب را دوست ندارد، اما متأسفیم: این تکلیف قبل از شروع مکالمه است. . این در دسته “چیزهایی که به نظر می رسد خود توضیحی هستند و همه می دانند انجام دهند، اما نیستند” قرار می گیرد.

افراد باهوش عاطفی می‌دانند که متقاعدسازی مستلزم ارائه درخواست‌ها است و احتمال پذیرفته شدن آنها به دانستن نحوه بیان مؤثر آنها بستگی دارد. .

به مواقعی که در مکالمات بوده‌اید، یا در گوشه‌ای از یک برنامه، یا زمانی که در گفتگو بوده‌اید، فکر کنید. با کسی صحبت کردید که می‌دانید می‌خواست نظر شما را تغییر دهد — و با این حال، در پایان، نمی‌توانید دقیقاً آنچه را که آنها امیدوار بودند انجام دهید یا باور کنید، بیان کنید.

احساسات مانع می شوند، حتی اگر شما نخواهید: سردرگمی، ناامیدی. شما هرگز به جایی که می خواهید نخواهید رسید، اگر نتوانید آن را توصیف کنید.

۲٫ آنها سؤالات زیادی می پرسند.

این یکی آسان است: به طور متوسط، قانون این است که برای هر توضیحی دو سؤال بپرسید. بیانیه. افراد باهوش عاطفی می‌دانند که این سه مزیت کلیدی به آن‌ها می‌دهد:

  • اول، سؤالات نشان‌دهنده علاقه‌ی مداوم است. همه دوست دارند در مورد خودشان صحبت کنند. سوالات دعوتی برای انجام آن هستند.
  • دوم، آنها اطلاعات جمع آوری می کنند. شما می خواهید اهداف آسانی را پیدا کنید که احتمال ترغیب را افزایش می دهد. روشی که شما این کار را می کنید با پرسیدن سوال است.
  • سوم، آنها در دام اشتباه گرفتن موقعیت خود با دیگران نمی افتند.

شما می دانید که موقعیت شما چیست. احتمالاً می‌دانید که در مورد آن چه احساسی دارید.

اما نکته اینجاست که بدانید طرف مقابل در مکالمه شما چه اعتقادی دارد و او چه احساسی دارد و شما این کار را با پرسیدن سوال به جای فرض دانش انجام می دهید. آنجاست که مسیر رسیدن به فرصت را پیدا می‌کنید.

۳٫ آنها ساکت می مانند.

یک مکالمه بیش از یک تعامل است. این یک سری کامل از تعاملات کوچک به هم پیوسته است. افراد باهوش عاطفی تشخیص می‌دهند که داشتن سوگیری نسبت به سکوت در طول این تعاملات دو کار را انجام می‌دهد:

  • اول اینکه فرد مقابل را وسوسه می‌کند تا علم را پر کند. . حداکثر مدت زمانی که افراد می توانند سکوت را در یک مکالمه قبل از اینکه ناهنجار شود تحمل کنند، چهار ثانیه است. بنابراین، مرحله ناخوشایند را پشت سر بگذارید.
  • دوم، سکوت شما را از رفتار عجولانه و از مکان احساسات کنترل نشده باز می دارد.

در واقع، بافت در مورد این نکته نیز نقل قول صریحی دارد: “همیشه می توانید به کسی بگویید که به جهنم فردا.” تعصب نسبت به سکوت به این معنی است که در حال حاضر نیازی به انجام آن نیست.

۴٫ آنها گوش می دهند.

آنقدر درگیر تاکتیک های متقاعد شدن می شوید که گوش دادن را فراموش می کنید. هه، خسته شدن آسان است و اجازه می دهد ذهن شما سرگردان شود.

اما، افراد باهوش عاطفی می دانند که بسیاری از تاکتیک های دیگر ما در اینجا توضیح دادیم تا زمانی که خود را مجبور به گوش دادن دقیق نکنید، کار نمی کند.

بنابراین، آنها از ترفندهای مکالمه برای لحظاتی که متوجه می‌شوند به اندازه کافی توجه نکرده‌اند:

  • “می‌توانی این را طور دیگری بیان کنی؟ من واقعاً می‌خواهم بفهمم. “
  • “دوباره این را بگو تا مطمئن شوم که شما را دنبال می کنم.”
  • و شاید پاسخ گفتگوی همه منظوره مورد علاقه من: “کمی بیشتر بگو.”

در صورت نیاز از آنها استفاده کنید. فقط، مطمئن شوید که توجه کرده اید و گوش می دهید.

۵٫ آنها به دنبال چاپ تصویر درخواست هستند.

اگر خاطره‌انگیز نباشید، متقاعد کردن سخت است. بنابراین، افراد باهوش عاطفی، در صورت امکان با استفاده از بیش از یک حس، به دنبال آن هستند که تصویر علت یا استدلال خود را در حافظه طرف مقابل نقش کنند.

من قبلاً به طور جداگانه در مورد این تاکتیک نوشته‌ام و بهترین مثالی که شخصاً دیده‌ام: وقتی حسابدار من که یکی از بهترین دوستان من نیز هست،  برای من ارسال کرد یک کتاب مقدس در نامه، سپس با من تماس گرفت تا از من بخواهد روی آن سوگند یاد کنم که سال آینده اطلاعات آمادگی مالیاتی خود را به موقع به او می دهم.

برای یک بار در زندگی ام، همه چیز را کم و بیش به موقع دریافت کردم. چرا این قدر خوب کار کرد — و خیلی بهتر از این بود که او فقط از من التماس می کرد یا به من اصرار می کرد که اطلاعاتم را برای او ارسال کنم؟

چون حواس و احساسات زیادی را تحت تأثیر قرار داد: انتظار بعد از اینکه او به من گفت به دنبال یک بسته، شوخ طبعی، فیزیکی و ارتباط صوتی و تصویری همزمان باشم.

در نهایت، او فقط مرا متقاعد نکرد. او مرا مجبور به عمل کرد این واقعیت که او تصویر را به این شکل چاپ کرد، نادیده گرفتن آن را برای من سخت‌تر کرد.

ببینید، اگر یک مورد تکراری وجود دارد، وجود دارد. موضوعی که رهبران کسب و کار در مورد آن می پرسند، هوش هیجانی است. و اگر یک هدف خاص وجود داشته باشد که آنها می خواهند با بهبود هوش هیجانی خود به آن دست یابند، آن ترغیب شدن است.

این جالب است، و به همین دلیل است که من فهرستی طولانی از ترفندهای ساده را گردآوری کرده ام که می توانید از آنها برای بهبود هوش هیجانی در رایگان خود استفاده کنید. کتاب الکترونیکی، ۹ عادت هوشمندانه افراد با هوش هیجانی بسیار بالا.

/div>

از همه آنها استفاده کنید، و ممکن است متوجه شوید که از احساسات خود به طور مؤثر برای دستیابی به اهداف بیشتر، در تجارت و زندگی استفاده می کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی