عمومی

کسب و کارهای کوچک کمتری برای قراردادهای فدرال صف می کشند. کسانی که انجام دادند در سال 2021 رکورد 154 میلیارد دلاری را ثبت کردند

کسب و کارهای کوچک کمتری برای قراردادهای فدرال صف می کشند.
کسانی که انجام دادند در سال ۲۰۲۱ رکورد ۱۵۴ میلیارد دلاری را ثبت کردند

یک بار دیگر، ۲۰۲۱ سال بسیار خوبی بود برای تبدیل شدن به یک پیمانکار تجاری کوچک با وجود به روند نزولی در روند نزولی تجارت ادامه داد. div class=”standardText” readability=”34.188679245283″>

فدرال آژانس ها پس از اعطای ۱۵۴٫۲ میلیارد دلار قرارداد به مشاغل کوچک در سال مالی گذشته، به نقطه عطف جدیدی دست یافتند. این رقم که ۸٫۵ میلیارد دلار در مقایسه با سال مالی ۲۰۲۰ – رکوردشکنی دیگر – بیشتر بود – تقریباً ۲۷ درصد از کل قراردادهای فدرال منعقد شده توسط دولت است.

قابل توجه، این مقدار چند درصد در شمال هدف ۲۳ درصدی آن است، اما تعداد کلی پیمانکاران کوچک کاهش یافته است. به گفته ایزابل گوزمن، مدیر SBA، که مشکل را تصدیق کرد و راه‌حل‌هایی را ارائه کرد، در سال مالی ۲۰۲۱، شصت و پنج هزار کسب‌وکار کوچک قراردادهایی دریافت کردند که در طول دهه گذشته حدود ۴۰ درصد کاهش داشت.

“ما باید رقابت را افزایش دهیم و باید عدالت را تضمین کنیم تا بتوانیم از همه آن محصولات و خدمات عالی استفاده کنیم. گوزمن در مصاحبه ای اختصاصی به Inc. می گوید:

SBA می‌گوید یکی از مسائل مهم در پشت این پدیده، مجموعه‌بندی یا تمرین یکپارچه‌سازی است که قراردادها را آنقدر بزرگ می‌کند که کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​نمی‌توانند آن‌ها را به عهده بگیرند. SBA طی تماس جداگانه‌ای در روز سه‌شنبه برای رسانه‌ها و سایرین نشان داد که آژانس با اعضای کابینه برای مقابله با این رفتار کار می‌کند.

اما مقدار دلارهای قراردادی منعقد شد. برای کسب‌وکارهای کوچک متعلق به زنان، از هدف ۵ درصدی اعلام‌شده SBA برای سال کوتاه‌تر بود. در سال مالی ۲۰۲۱، هزینه‌های این گروه از ۴٫۸۵ درصد در سال قبل به ۴٫۶۳ درصد رسید. این آژانس تعداد شرکت‌های دارای گواهی را نزدیک به شش برابر افزایش می‌دهد و صلاحیت کد سیستم طبقه‌بندی صنعت آمریکای شمالی (NAICS) را گسترش می‌دهد و کسب‌وکارهای متعلق به زنان را در صنایع متنوع‌تر واجد شرایط برای برنامه‌های هزینه فدرال می‌کند.

دولت همچنین در دستیابی به هدف قراردادی سه درصدی برای کسب‌وکارهای کوچک «منطقه تجاری کم‌استفاده تاریخی» (HUBZone) امتیاز خود را از دست داد، که می‌تواند شامل شرکت‌های مستقر در مناطق قبیله‌ای یا مناطق روستایی می‌شود. آن مشاغل همچنان رکورد ۱۴٫۳ میلیارد دلاری جوایز قراردادی یا جایزه ۲٫۵۳ درصدی از دلارهای واجد شرایط را دریافت کردند.

گوزمان می گوید که این آژانس در تلاش است تا پایگاه تامین کنندگان مشاغل کوچک را گسترش دهد تا اطمینان حاصل شود که مشاغل کوچک بیشتری می توانند مشارکت کنند. و آژانس می خواهد به تنظیم روند درخواست ادامه دهد. SBA در اواخر آوریل به دنبال نظر در مورد یک قانون پیشنهادی بود که به دنبال بود. تغییر استانداردهای اندازه برای مشاغل در ۹ بخش NAICS – چنین تغییراتی واجد شرایط بودن را برای برنامه های پیمانکاری آژانس افزایش می دهد. او به Inc می‌گوید: «SBA به دنبال ایجاد راه‌حل‌های ساده‌تر است تا کسب‌وکارها بتوانند راحت‌تر در برنامه‌های دولت فدرال حرکت کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی