عمومیمقالات

10 نشانه که شما به عنوان یک کارآفرین موفق شدید

۱۰ نشانه که شما به عنوان یک کارآفرین موفق شدید

دیگران شما را دیوانه خطاب می کنند. اما شما خود را کارآفرین می نامید.

تبدیل یک ایده به چیزی واقعی و موفقیت آمیز به نژاد متفاوتی نیاز دارد و استیو جابز برای ثبت نام در چالش کلاه خود را به شما می سپرد. «اینجا برای دیوانه هاست. نامناسب ها شورشیان. اغتشاشگران میخ های گرد در سوراخ های مربعی. کسانی که چیزها را متفاوت می بینند.» آنها به قوانین علاقه ندارند و برای وضعیت موجود احترام قائل نیستند. شما می توانید از آنها نقل قول کنید، با آنها مخالف باشید، آنها را تحسین کنید یا آنها را بدگویی کنید. تنها کاری که نمی توانید انجام دهید نادیده گرفتن آنهاست. زیرا آنها چیزها را تغییر می دهند – آنها نژاد بشر را به جلو می برند. و در حالی که برخی آنها را دیوانه می بینند، ما نابغه می بینیم. زیرا افرادی که آنقدر دیوانه هستند که فکر می کنند می توانند دنیا را تغییر دهند، همان هایی هستند که این کار را می کنند.»

اما چگونه می دانید که بالاخره به قله صعود کرده اید تا یک کارآفرین موفق شوید؟ موفقیت کارآفرینی چگونه است؟

۱۰ نشانه کارآفرینان موفق

شورای کارآفرینان جوان (YEC) لحظات شکوه خود را به اشتراک می‌گذارد – آن مواردی که متوجه شدند آن را بزرگ کرده‌اند. در اینجا ۱۰ نشانه وجود دارد که نشان می دهد یک کارآفرین موفق هستید:

۱٫ وقتی بتوانید کار روزانه خود را رها کنید

من کسب و کار خود را در مدت پنج سال شروع کردم و در طی آن در یک سازمان تاسیس نیز مشغول به کار شدم. وقتی فهمیدم که می‌توانم درآمد خوبی داشته باشم بدون آن “کار روزانه” که به دستمزد من کمک کرد، یک کودتای بزرگ بود. کسب و کار من ممکن است میلیون ها درآمد نداشته باشد، اما اگر به من اجازه دهد از خانواده ام در انجام کاری که دوست دارم حمایت کنم، موفق شده است.

—الکساندرا لویت، الهام در کار  

۲٫ وقتی کسی که نمی‌شناسید درباره آن شنیده باشد                                  

اولین باری که با شخصی آشنا شدم و نام سایتم را به او گفتم و او گفت، “اوه وای، من بلوگالا را می شناسم”، می دانستم که ما موفق بودیم.

—جاش وایس، رجی

۳٫ زمانی که یک قبیله دارید یک کارآفرین موفق هستید

من می‌دانستم که وقتی دانش‌آموزانم (مشتریان ما) شروع به انجام کار ما کردند، به چیز بزرگی برخورد کردیم. آنها برای ما پست می گذاشتند، به اشتراک می گذاشتند و به سؤالات سایر خوانندگان پاسخ می دادند. من متوجه شدم که ما یک قبیله از افراد همفکر داریم که برای رشد با هم دست به هر کاری می زنند. این به من فهماند که موفقیت چیزی بیش از یک کسب و کار است. این در مورد ایجاد یک تیم در سراسر جهان است.

—ونسا ون ادواردز، علم از مردم

۴٫ وقتی مردم شما را جدی می گیرند

وقتی اطرافیانم دیگر از من نپرسیدند که چه زمانی می‌خواهم کار روزانه پیدا کنم و شروع به جدی گرفتن تلاش‌های کارآفرینانه‌ام کردند، در نهایت متوجه شدم که به نقطه عطف مهمی رسیده‌ام. آنچه در ابتدا به عنوان یک مفهوم تصور می کردم، خارج از مرزهای ذهن من به زندگی روزمره تبدیل شده بود.

—استیون لو واین، grapevine pr + مشاوره

۵٫ وقتی اولین میلیون

خود را به دست آورید، یک کارآفرین موفق هستید

فقط چیزی در مورد زدن آن عدد جادویی وجود داشت. من لال بودم، احساساتی بودم و مشتاق چیزهای بیشتری بودم.

—وینی آنتونیو، آژانس بازاریابی پیروزی

۶٫ زمانی که رسانه های تاثیرگذار شروع به پوشش آن کردند

وقتی می‌بینید از خود و کسب‌وکارتان در وب‌سایت‌های معروف و رسانه‌های اصلی نام برده می‌شود، متوجه می‌شوید که اکنون در رادار عمومی هستید و به چیزی دست یافته‌اید. در آن زمان، افرادی که از جاهای مختلف می شناختم به من می گفتند که درباره من خوانده اند و از کسب و کار من آگاه هستند. این زمانی بود که متوجه شدم شناسایی نام تجاری برای شرکت من شروع به کار کرد.

—شان پورات، OpenFortune

۷٫ وقتی اولین پیشنهاد خرید خود را دریافت کردید

برای من تجارت من هرگز به اندازه کافی خوب نبود. تعداد مشتریان یا درآمد هرگز در حدی نبود که باید باشد. من رشد بیشتری می خواستم. من می خواستم روی زندگی های بیشتری تأثیر بگذارم. و تا زمانی که شخص دیگری به شما بگوید چقدر ارزش دارید، متوجه می شوید که چه چیزی در دست دارید. ارزش گذاری برای چیزی که خلق کرده اید همه چیز را تغییر می دهد. این همه کار سخت شما را در یک چشم انداز کاملاً جدید قرار می دهد.

—لوگان لنز، هسته

۸٫ شما یک کارآفرین موفق هستید اولین بار که به یک سرنخ نه می گویید

داشتن توانایی نه گفتن به مشتری/پروژه/سرکرده زمانی است که می دانستم در جای خوبی هستیم. داشتن آزادی خوبی است اما به دست آوردن آن سخت است. قرار گرفتن در مکانی که مجبور نیستید هر چیزی را که در راه است انجام دهید بسیار بزرگ است. وقتی به آنجا برسید آن را خواهید فهمید.

—چاک رینولدز، بنیاد ویکی‌مدیا

۹٫ وقتی مردم به سمت شما می آیند

وقتی ابتدا شرکتی را راه اندازی می کنید، بیرون رفتن تا کسب و کار را به هم بزند. همه فروش هایی که به دست می آیند به احتمال زیاد از تلاش های مستقیم شما حاصل می شوند. اولین بار احساس کردم که داریم کاری را به درستی انجام می‌دهیم، زمانی که از افرادی خواستیم که با ما تماس بگیرند و از ما بپرسند که آیا آنها را به عنوان مشتری قبول می‌کنیم، بدون اینکه ما هیچ ارتباطی داشته باشیم.

—Kelsey Raymond، Influence & Co.

۱۰٫ وقتی می بینید که خدمات شما چه تفاوتی ایجاد می کند

شما یک کارآفرین موفق هستید

کار در داخل کسب و کار می تواند مانع از توقف و جشن گرفتن برنده شدن شما شود. اما وقتی شنیدم که مدیر عامل یک شرکت ۷۵۰ میلیون دلاری وقتی ویدیویی را که ما درباره تأسیس برندش ایجاد کردیم را تماشا کرد، نمی‌توانستم خودداری کنم. ما می‌دانستیم که استعدادی برای گفتن داستان از طریق ارائه‌ها و ویدیو داریم، اما هرگز تصور نمی‌کردیم که چنین تأثیری داشته باشیم.

—کنی نگوین، ارائه‌های ماهی بزرگ

این مقاله در ژانویه ۲۰۱۵ منتشر شده و به روز شده است. عکس توسط PeopleImages.com – Yuri A/Shutterstock

YEC 150x150 - 10 نشانه که شما به عنوان یک کارآفرین موفق شدید

شورای کارآفرینان جوان (YEC) یک سازمان فقط دعوت‌شده است که از آینده‌دارترین کارآفرینان جوان جهان تشکیل شده است. با مشارکت Citi، YEC اخیراً BusinessCollective را راه‌اندازی کرده است، یک برنامه راهنمایی مجازی رایگان که به میلیون‌ها کارآفرین کمک می‌کند کسب‌وکار خود را راه‌اندازی و رشد دهند.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی