عمومی

هم محیط بیرونی و هم وضعیت درونی خود را بهینه کنید: 4 مراحل موفقیت

هم محیط بیرونی و هم وضعیت درونی خود را بهینه کنید: ۴
مراحل موفقیت

a href=”https://www.inc.com/howard-tullman/theres-always-magic-in-music.html?cid=search”>موسیقی در حال پخش است. خورشید می درخشد، چشمه های آب جاری است. زیبایی همه جا وجود دارد . این محیط بیرونی من در حال حاضر است. در درون، من روشن، شاد و قدرتمند هستم. لبخند روی صورتم. قلب کاملاً باز است. این هم افزایی بهترین های من را به عنوان یک رهبر و به عنوان یک انسان به ارمغان می آورد.

این فوق العاده است وقتی می توانید محیطی بیرونی ایجاد کنید که به شما الهام بخشد و بهترین های خود را به نمایش بگذارد. و در تجارت، همیشه نمی توانید این کار را انجام دهید. با این حال، کاری که همیشه می توانید انجام دهید مدیریت وضعیت درونی شما — این همیشه یک انتخاب است. کار آسانی نیست این نیاز به تمرین و فداکاری دارد. ایجاد یک محیط بیرونی بهینه و کنترل وضعیت درونی خود، کلیدهای یک Amare (مبتنی بر عشق)است. رهبر و رهبری آماره دقیقاً همان چیزی است که جهان ما در حال حاضر به آن نیاز دارد.

  • آیا محیط بیرونی شماست بهینه سازی شده (تا جایی که می توانید) برای رفاه شما؟

  • آیا حاضرید بدون توجه به هر اتفاقی، محیط درونی خود را بهینه کنید؟

  • اگر بله، آیا همین الان در مورد آن اقدام می کنید؟

چهار گام آماره برای بهبود محیط درونی و بیرونی

۱٫ محیط بیرونی خود را در دو دقیقه بهبود دهید.تظاهر کنید که برای اولین بار وارد فضای کاری خود می شوید. توجه داشته باشید که چه چیزی باعث لبخند زدن شما می شود. چه چیزی شما را سفت می کند. سه کار ساده و سریع را که می توانید برای افزایش لبخند و سفت کردن آن انجام دهید، شناسایی کنید. آنها را همین الان انجام دهید.

۲٫ محیط درونی خود را در دو دقیقه بهبود ببخشید.چشم هایتان را ببندید. یک نفس عمیق بکش. تمام ماهیچه های خود را سفت کنید و تا سه عدد نگه دارید و سپس رها کنید. سه بار تکرار کنید. سه نفس عمیق دیگر بکشید. لبخند بزنید.

۳٫ متعهد به بهبود روزانه یک درصدی باشید. به خودتان قول بدهید که روزی پنج دقیقه برای بهبود محیط های درونی و بیرونی خود وقت بگذارید. آن را به صورت مکتوب بنویسید و ارسال کنید. کارهایی که انجام می دهید را پیگیری کنید. از شخصی بخواهید که شریک مسئولیت پذیری باشد و پیشرفت خود را هر روز بررسی کنید.

۴٫ آن را به یک شرکت تبدیل کنید. از افراد خود بخواهید که یک کار کوچک را که می توانند انجام دهند و شما به عنوان یک رهبر می توانید انجام دهید تا محیط بیرونی خود را بهینه کنید. به بینایی، صدا، چشایی فکر کنید. به انرژی در حال حرکت یا گیر افتادن فکر کنید. در نظر بگیرید که چه چیزی در محیط های مجازی و فیزیکی کار می کند.

آنچه در توان دارید را انجام دهید تا محیط بیرونی خود و محیط شرکت را مساعد کنید. تا حد امکان برای شادی و بهره وری. در عین حال، با پشتکار روی محیط درونی خود کار کنید. هیچ کس جز شما آن را کنترل نمی کند.

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc.com ستون نویسان خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی