عمومی

خطوط هوایی دلتا یک تغییر بسیار کوچک ایجاد کرد که برخی از آنها را ایجاد کرد از بهترین مشتریان آن عصبانی هستند

خطوط هوایی دلتا یک تغییر بسیار کوچک ایجاد کرد که برخی از آنها را ایجاد کرد
از بهترین مشتریان آن عصبانی هستند

من حدس می‌زنم می‌توانید بگویید خبر خوب این است که سفر بازگشته است. البته خبر بد این است که این یک جور آشفتگی است. اگر اخیراً به فرودگاهی رفته‌اید، می‌دانید که فرودگاه‌ها به همان اندازه شلوغ هستند و افراد بیشتری برای جبران چند سال گذشته در خانه‌ماندن سفر می‌کنند. در همان زمان، ظرفیت خطوط هوایی افزایش یافته است، لغوها و تأخیرهای پرواز به پایان رسیده است و تجربه کلی عالی نیست.

مدیریت همه این موارد چالش برانگیزتر می شود. به عنوان مثال، خطوط هوایی پیشگیرانه پروازها را از برنامه خود حذف کرده اند تا امیدواریم بعداً لغو پروازها کاهش یابد. هدف، ایجاد اختلالات کمتر و ایجاد تجربه سفر کمی بهتر است.

در گذشته، سوار شدن منظم با مسافران در فرست کلاس یا دلتا وان (کلاس تجاری بین المللی) و همچنین بالاترین پروازهای مکرر دلتا، که مدالیون الماس نامیده می شود. این یک امتیاز خوب برای آن اعضا بود، به خصوص در پروازهای فروخته شده در هواپیماهای کوچکتر، زیرا به این معنی بود که وقتی به صندلی خود می رسیدید، نگران این نباشید که آیا هنوز فضایی برای وسایل دستی شما وجود دارد یا خیر.

- خطوط هوایی دلتا یک تغییر بسیار کوچک ایجاد کرد که برخی از آنها را ایجاد کرد
از بهترین مشتریان آن عصبانی هستند

اما اکنون، تخته فرست کلاس یا دلتا وان در گروه اول قرار دارند و مدال های الماس بلافاصله پس از آن. این یک تغییر کوچک است، اما تغییری که باعث ناراحتی برخی افراد می شود.

درباره این تغییر، سخنگوی دلتا به Inc گفت: 

از آنجایی که مشتریان همچنان با تعداد زیاد به سفر بازمی گردند، دلتا در ۳ آگوست یک به روز رسانی جزئی سوار شدن را در سراسر سیستم پیاده سازی کرد که فرآیند سوار شدن فعلی را ساده و بهتر ارزیابی می کند. این تنظیم، ترتیب سوار شدن را برای گروه کوچکی از مشتریان ممتاز تغییر می‌دهد و در عین حال تجربه سوار شدن ترجیحی را به آنها ارائه می‌دهد.

ببینید، برای اکثر میلیون‌ها نفری که هر روز سفر می‌کنند، این تجربه حتی اندکی تغییر نمی‌کند. حتی برای اکثر مسافرانی که واجد شرایط وضعیت الماس هستند، تفاوت چندانی ایجاد نخواهد کرد زیرا اکثر آنها به هر حال در فرست کلاس یا دلتا وان قرار می گیرند.

برای کسانی که بر آنها تأثیر می گذارد، به نظر می رسد واکنش بیشتر به این احساس می شود که خطوط هوایی در طول زمان وضعیت پروازهای مکرر را کاهش داده اند، تا تغییر عملی در نحوه سوار شدن افراد به هواپیما. زیرا، عملا، تفاوت کمی وجود دارد.

من فکر می‌کنم این عادلانه است که در طرح بزرگ چیزهایی که ممکن است نگران آن باشید، بگوییم. در مورد اینکه اول یا دوم سوار هواپیما می شوید واقعاً مسئله مهمی نیست. با این حال، این بدان معنا نیست که اصلاً یک معامله نیست. منظورم این است که اگر برای سوار شدن به هواپیما عجله دارید، احتمالا دلیلی دارید.

به جز–و این قسمتی است که فکر می کنم از قلم افتاده است– خط مشی جدید سوار شدن به هواپیما چیزی را در مورد نحوه تغییر نمی دهد وقتی کسی سوار می شود، فضای زیادی در سطل های سقفی باقی می ماند. اگر ۱۲ نفر در فرست کلاس و ۲۰ نفر دیگر با وضعیت Diamond که در فرست کلاس نیستند وجود داشته باشد، نسخه قبلی به این معنی بود که ۳۲ نفر در همان زمان سعی می کردند راه خود را به هواپیما برسانند.

الان ۱۲ نفر در گروه اول سوار می شوند و ۲۰ نفر دیگر سوار می شوند. هنوز هم تعداد افراد یکسان است، فقط در یک روند آشفته کمتر. اگر در فرست کلاس نیستید اما وضعیت مدال الماس را دارید، هنوز هم قبل از هر کس دیگری در هواپیما سوار می‌شوید، دلتا فقط از شما می‌خواهد کمی مکث کنید و دو تا سه دقیقه دیگر منتظر بمانید تا شروع به راه رفتن از پل جت کنید.

من فکر می کنم دلیل عصبانیت مردم این است که، صرف نظر از این واقعیت که عملاً هیچ تفاوت عملکردی وجود ندارد، برای برخی افراد مانند یک تنزل رتبه در تجربه احساس می شود. به نظر آنها، دلتا کمتر از قبل به پروازهای مکرر درجه یک خود اهمیت می دهد، گویی که اهمیت کمتری دارند. و اگرچه ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما مهم است.

ممکن است وسوسه شوید که احساس کنید غیرمنطقی است یا آن را نادیده بگیرید. زیرا احساس نمی کنید که مشتریان شما نسبت به هدف کلی شما منصف هستند. هیچ کدام از اینها این واقعیت را تغییر نمی دهد که اگر مشتریان شما ناامید، ناراحت، یا ناامید یا عصبانی از تغییری که شما ایجاد کرده اید، مشکل ساز است.

اگر هدف شما بهبود تجربه مشتریانتان با شرکتتان است، عصبانی کردن آنها معمولاً استراتژی خوبی نیست. گاهی اوقات راه حل به سادگی انجام یک کار بهتر است و توضیح می دهد که چرا پشت هر تغییری که ایجاد می کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، آنها هستند. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی