عمومی

کارمند جدید من در یک جلسه به خواب رفت

کارمند جدید من در یک جلسه به خواب رفت

Alison Green، ستون نویس Inc.com به سؤالات مربوط به محل کار و مسائل مدیریت پاسخ می دهد – همه چیز از نحوه برخورد با یک رئیس ریزمدیریت نحوه صحبت کردن با فردی در تیم خود درباره بوی بدن.

در اینجا خلاصه ای از پاسخ به چهار سوال خوانندگان آمده است.

۱٫ کارمند جدیدم در جلسه ای خوابش برد

من یک کارمند جدید دارم که این هفته شروع به کار کرده است. تا اینجا او عالی به نظر می رسد. اما ما فقط در یک نوع جلسه خسته کننده اما مهم با همکاران داخلی بودیم و او سر تکان دادن به خواب. او سعی داشت با آن مبارزه کند، اما چندین بار این اتفاق افتاد.

آیا این چیزی است که اکنون باید با او به آن بپردازم؟ مراقب چیزی بودن؟ چیز دیگری؟

آیا ممکن است قبل از شروع با شما مدتی کار نکرده باشد یا در جایی با شرایط بسیار متفاوتی کار کرده باشد. برنامه؟ ممکن است این فقط تعدیل اولیه برنامه جدید او باشد و او از این اتفاق ناراحت شده است.

یک گزینه این است که آن را رها کنید. و فقط در صورتی به آن رسیدگی کنید که برای بار دوم اتفاق بیفتد (در این مرحله، این یک الگو است و باید فوراً آن را به صورت خصوصی مطرح کنید). متناوباً، می‌توانید به او بگویید: “حالت خوب است؟ در آن جلسه خیلی خواب آلود به نظر می رسید.” این به‌طور ایده‌آل همان روزی است که این اتفاق افتاد، و اگر چند روز بعد آن را بگویید، کار نمی‌کند.

< قوی> ۲٫ از من خواسته شده است که برای یک شغل یک مرجع برای دو نفر ارائه دهم

من در یک شغل نسبتاً رقابتی کار می کنم. اما حوزه کوچک، جایی که کاریابی به افرادی بستگی دارد که می‌شناسید. یک افتتاحیه در شرکت من وجود دارد که دو نفری که در گذشته با آنها کار کرده ام قرار است برای آن درخواست دهند و هر دو می خواهند من را به عنوان مرجع قرار دهند. فکر می‌کنم هر دو کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهند، و من در گذشته موافقت کرده بودم که یک مرجع باشم، غافل از اینکه هر دو اینجا درخواست خواهند داد. این عجیب است؟ آیا باید به آنها بگویم که از من استفاده نکنند؟

عجیب نیست. وقتی مرجع می دهید، نمی گویید، “حتماً این شخص را به جای سایر نامزدهای خود استخدام کنید.” شما در حالت ایده‌آل می‌گویید «در اینجا ارزیابی دقیقی از نقاط قوت، عادات کاری و چالش‌های این شخص ارائه شده است، و این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چگونه این فرد با نیازهای شما سازگاری داشته باشد.» بنابراین قطعاً می‌توانید برای یک شغل یک مرجع برای دو نفر ارائه دهید.

ممکن است در این مورد استثنا باشد اگر فکر می‌کنید یکی است. به طور قابل توجهی قوی تر از دیگری — به خصوص که این برای نقشی در شرکت شما است، به این معنی که شما می خواهید بسیار رک باشید. در این صورت، ممکن است منصفانه‌تر باشد که به فرد ضعیف‌تر بگویید: «می‌خواهم پیشاپیش با شما صحبت کنم که از من خواسته شده است که مرجع دیگری باشم که برای همین شغل درخواست می‌کند، و فکر می‌کنم آنها یک تطابق بسیار قوی با این نقش. همچنان خوشحال می‌شوم که مرجع شما نیز باشم، اما می‌خواستم در صورتی که ترجیح می‌دهید از شخص دیگری استفاده کنید، در این مورد شفاف صحبت کنم.”

<. div class="standardText" readability="32">

۳٫ من از فرآیند مصاحبه بیش از حد خسته شده ام

من یک حرفه ای بازاریابی هستم که در یک شغل جدی بوده ام. الان چند ماهه شکار کن بسیاری از مشاغلی که برای آنها درخواست داده‌ام، به نمونه‌های نوشتن و/یا تمرین‌های محتوا نیاز دارند. اما اخیراً با فرآیند درخواست شغلی مواجه شدم که به نظر می رسد بیش از حد است. من یک رزومه و نامه پوششی فرستادم و درخواستی را به صورت آنلاین پر کردم. یک استخدام‌کننده برای غربالگری تلفن تماس گرفت. از من خواسته شد که رزومه و نامه حمایتی خود را مجدداً ارسال کنم، درخواست شغل دیگری را پر کنم (به صورت دستی، بنابراین مجبور شدم آن را اسکن کنم و ارسال کنم)، یک ارزیابی شخصیتی پر کنم، ریز نمرات دانشگاهم را ارسال کنم، و سه نمونه نوشتن ارسال کنم. سپس برای یک مصاحبه تلفنی دوم و سپس یک مصاحبه حضوری با من تماس گرفتند. قبل از مصاحبه حضوری، باید یک تمرین محتوایی ۴۸ ساعته را انجام می‌دادم که در آن یک مقاله ۶۰۰ کلمه‌ای نوشتم و یک پاورپوینت ایجاد کردم. در مصاحبه حضوری، باید سه امتحان (ریاضی، منطق و گرامر) را کامل می‌کردم.

بعد از یک هفته، شرکت گفت که آنها این موقعیت را به نامزد دیگری پیشنهاد کردند، اما مایلند من را برای نقشی مشابه در نظر بگیرند. آن‌ها از من خواستند پروژه دیگری را تکمیل کنم (و پیشنهاد دادند برای آن پولی به من بدهند). سه هفته پس از تکمیل آن، آنها از من خواستند تا یک نوشتار دیگر برای توضیح روند فکری من برای این پروژه.

ما داریم. اکنون به علامت سه ماهه برای این فرآیند ضربه بزنید. من می خواهم این روند را ترک کنم. آنها خیلی از وقت و انرژی من را می گیرند! به‌عنوان یک شرکت فناوری، واقعاً متعجب شدم که از من خواستند مواردی را که در وب‌سایتشان ارسال کرده‌ام و اینکه آنها را پر کرده و اسکن کرده‌ام و ارسال کرده‌ام، دوباره بفرستم. و همچنین احساس می‌کنم که مواد بسیار زیادی درخواست کرده‌اند. ترجیح می‌دهم وقتم را روی فرصت‌های شغلی دیگر و شرکت‌هایی که بیشتر به وقت من احترام می‌گذارند، صرف کنم. می‌خواهم بدانم چه فکر می‌کنید، و راه مناسبی برای اطلاع‌رسانی به آنها چیست؟

این فراتر از بیش از حد. خوب است که آنها پیشنهاد دادند برای پروژه ای که انجام دادید به شما پول بدهند، اما این خیلی زیاد است — و من به عنوان یک طرفدار بزرگ تمرین ها و شبیه سازی ها در فرآیند استخدام می گویم. (و واقعاً یک امتحان گرامر؟ آنها می توانند مهارت های گرامر شما را از روی نمونه های نوشتاری زیادی که قبلاً برای آنها تهیه کرده اید ارزیابی کنند.)

<آیا می‌خواهید به طور کامل از بررسی خارج شوید، یا مایلید تا زمانی که نیازی به سرمایه‌گذاری زمان بیشتری در فرآیند آنها نداشته باشید، از آنها پیشنهاد شغلی دریافت کنید؟ اگر دومی، دفعه بعد که با شما تماس گرفتند و درخواست وقت بیشتری از شما کردند، می‌توانید بگویید: «تاکنون زمان زیادی را در فرآیند استخدام شما سرمایه‌گذاری کرده‌ام - چندین مصاحبه، ارزیابی شخصیت، تولید محتوای نوشتاری و یک پاورپوینت، سه امتحان، آنچه فکر می‌کردم یک پروژه نهایی است، و سپس نوشتن درباره پروژه. در این مرحله نمی‌توانم زمان بیشتری را در این فرآیند صرف کنم، و امیدوارم که شما آنچه را که برای ارزیابی کاندیداتوری من نیاز دارید دارید."

اما اگر می خواهید به طور کامل انصراف دهید، می توانید به سادگی بگویید: در این مرحله من نمی‌توانم زمان بیشتری را روی چیزی که به نظر می‌رسد یک فرآیند استخدام طولانی مدت است، سرمایه‌گذاری کنم، و بنابراین باید از این نظر صرف نظر کنم. برای ایفای نقش موفق باشید.”

۴٫ آیا این حرکت شبکه ای وحشتناک یا مفید خواهد بود؟

من اخیراً به یک شرکت مهمان نوازی بین المللی پیوسته ام و دوست داشتن آن من در بخش ارتباطات هستم و مکان من کس دیگری در زمینه مشابه ندارد. یکی از امتیازات نقش من این است که زیاد سفر می کنم و می توانم با نرخ کمتری این کار را انجام دهم. نمی‌دانستم اگر با کسانی که در نقش من در مکان‌های دیگر صحبت می‌کنند (در حال صحبت با کشورها/شهرهای مختلف هستیم) تماس بگیرم تا ببینم آیا آن‌ها می‌توانند تا زمانی که من در شهر هستم قهوه بنوشند، عجیب تلقی می‌شود تا بتوانیم آن را به اشتراک بگذاریم. یادداشت. نظر شما چیست: وحشتناک یا مفید؟

این اصلاً وحشتناک نیست. انجام این کار کاملا طبیعی است. این کار را انجام دهید!

می‌خواهید سؤالی از خودتان ارسال کنید؟ آن را به alison@askamanager.org ارسال کنید.

< /div>

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی