عمومی

15 روشی که مشاغل مبتنی بر خدمات می توانند متمایز شوند و در آن پیشرفت کنند سال نو

۱۵ روشی که مشاغل مبتنی بر خدمات می توانند متمایز شوند و در آن پیشرفت کنند
سال نو

با نزدیک شدن به پایان سال، بر اساس خدمات کوچک، مشاغل با چالش نه تنها انعکاس عملکرد گذشته خود روبرو هستند، بلکه خود را برای موفقیت در سال آینده نیز قرار می دهند. اما چگونه این کسب‌وکارها می‌توانند در میان جمعیت برجسته شوند تا واقعاً خودشان را متمایز کنند و پایه محکمی برای سال پیش رو بگذارند؟

در اینجا، ۱۵ عضو شورای کارآفرینان جوان (YEC) برای کمک به رشد کسب‌وکارهای کوچک به سؤال زیر پاسخ دادند. بالاتر از رقابت است و راه را برای سال ۲۰۲۴ درخشان هموار می کند.

«یک کسب و کار کوچک مبتنی بر خدمات چه کاری می تواند انجام دهد تا با نزدیک شدن به پایان سال از رقبا متمایز شود؟ چگونه این به آنها کمک می کند تا برای سال جدید پیش رو خوب باشند؟»

< span class="ezoic-autoinsert-video ezoic-under_first_paragraph"/>

این چیزی است که اعضای انجمن YEC باید بگویند.

۱٫ هدایای شخصی ارائه دهید

«به وفادارترین مشتریان خود، هدایای سپاسگزاری شخصی پایان سال را در نظر بگیرید. این ژست فراتر از یک کارت تعطیلات ساده است و قدردانی واقعی شما را از تجارت آنها نشان می دهد. می‌توانید هدیه را مطابق با اولویت‌های هر مشتری سفارشی کنید یا یادداشتی از صمیم قلب و دست‌نویس برای تشکر از خود اضافه کنید. این یک راه معنادار برای تقویت روابط مشتری و تقویت حسن نیت است.” ~ اندرو سالادینو، پادشاهان کابینت آشپزخانه

۲٫ در کمپین های بازاریابی خلاق شوید

«کسب و کارهای مبتنی بر خدمات می توانند با تزریق مقداری خلاقیت در کمپین های بازاریابی خود و ارائه تبلیغات یا بسته های ویژه تعطیلات، برجسته شوند. این باعث جلب توجه، جذب مشتریان و ایجاد یک تجربه به یاد ماندنی می شود. همچنین وفاداری مشتری را تقویت می کند و کسب و کار را برای شروع قدرتمند در سال جدید تنظیم می کند. ~ راشل بیدر، ماساژ مدرن PRESS

۳٫ هدیه‌های اضافی را رایگان یا با نرخ تخفیف ارائه دهید

“یک کاری که مشاغل کوچک مبتنی بر خدمات می توانند انجام دهند تا واقعاً از رقابت با نزدیک شدن به پایان سال این است که مایل بیشتری را طی کنید و از انتظارات مشتری فراتر بروید یا از طریق مزایای اضافی یا با ارائه خدمات اضافی با تخفیف یا بدون هزینه اضافی. این در نهایت به هدایت مکالمه هنگام پیگیری با مشتری پس از سال جدید کمک می کند. ~ جردن ادلسون، Appetizer Mobile LLC

۴٫ با رویکرد مشتری محور کار کنید

«مشتری محور بودن کلید برجسته شدن به عنوان یک کسب و کار کوچک است. وقتی نیازهای مشتریان خود را اولویت بندی می کنید، تجربه ای فراتر از معاملات ایجاد می کنید. شما روابط ایجاد می کنید، وفاداری را تقویت می کنید و شهرتی ایجاد می کنید که شما را از رقبا متمایز می کند. با قرار دادن مشتریان خود در اولویت، اعتماد آنها را به دست می آورید و پایه ای قوی برای رشد پایدار ایجاد می کنید. ~ کریستین کیمبرلی مارکت، Marquet Media, LLC

۵٫ یک برنامه وفاداری ایجاد کنید

«یک کاری که یک کسب و کار کوچک مبتنی بر خدمات می تواند انجام دهد تا از رقبا متمایز شود، ارائه یک برنامه وفاداری کاملاً فکر شده است. با نزدیک شدن به پایان سال، پاداش دادن به مشتریان برای ماندن در کنار شما و ترجیح دادن شما بر جایگزین‌های موجود در صنعت، ممکن است راه درازی داشته باشد و شما را برای شروعی عالی برای سال پیش رو آماده کند.» ~ استفانی ولز، فرم‌های قدرتمند

۶٫ بازگشت به جامعه

«کسب و کارهای کوچک مبتنی بر خدمات می توانند در پایان سال با مشارکت در کمک های مالی جامعه برجسته شوند. بسیاری از سازمان‌های غیرانتفاعی حراج‌های بی‌صدا را برای جمع‌آوری پول برای نمایش‌های تعطیلات برگزار می‌کنند. مشاغل مبتنی بر خدمات می توانند گواهی هدیه یا خدمات خود را اهدا کنند. این نه تنها به آنها در معرض دید قرار می دهد، بلکه نشان می دهد که آنها به جوامع خود اهمیت می دهند.” ~ شو سایتو، همه فیلترها

۷٫ یک رویداد یا کارگاه را میزبانی کنید

“اگر یک کسب و کار مبتنی بر خدمات هستید که به دنبال راه هایی برای برجسته شدن هستید، سعی کنید برخی رویدادها یا کارگاه های آموزشی موضوعی را برای کاربران خود میزبانی کنید. با انجام این کار، می توانید اطمینان حاصل کنید که مخاطبان شما همچنان درگیر، مطلع و سرگرم هستند. همچنین به شما کمک می کند استعداد خود را به نمایش بگذارید و کسب و کار خود را به عنوان یک متخصص در صنعت قرار دهید.” ~ اندرو مونرو، AffiliateWP

۸٫ یک برنامه ارجاع راه اندازی کنید

“برای متمایز شدن از رقبا، یک کسب و کار کوچک مبتنی بر خدمات ممکن است اجرای یک برنامه ارجاع را در نظر بگیرد. یک برنامه ارجاع به شما امکان می دهد تا تبلیغات دهان به دهان مثبت را تقویت کنید و با تبدیل شدن مشتریان به طرفداران برند شما، جذب بیشتری ایجاد کنید. به علاوه، از آنجایی که مشتریان وفادار خود را تشویق می‌کنید تا راه‌حل‌های خود را تبلیغ کنند، می‌توانید روابط پایداری با آنها ایجاد کنید و حفظ آنها را بهبود ببخشید.» ~ جارد آچیسون، WPForms

۹٫ ارسال کارت قدردانی

«یکی از راه‌های ساده که می‌توانید با نزدیک شدن به پایان سال از رقابت متمایز شوید، ارسال کارت‌های قدردانی شخصی برای مشتریانتان است. این می تواند یادداشت های تشکر یا کارت های تعطیلات باشد که از حمایت آنها در طول سال تشکر می کنند. این می تواند تأثیری ماندگار بر جای بگذارد و روابط مشتری را تقویت کند، که برای موفقیت طولانی مدت شما بسیار مهم است. ~ توماس گریفین، OptinMonster

۱۰٫ به مشتریان وفادار خود اجازه دهید در مورد آنچه در فروشگاه برای سال آینده است وارد شوند

«به مشتریان وفادار خود نگاهی گذرا کنید و زودتر به آنچه در سال جدید در فروشگاه است دسترسی پیدا کنید. به آنها بگویید که در طول سال روی چه چیزی کار می کردید و چگونه بازخورد ارزشمند آنها را در نظر گرفتید. فرصتی برای آنها فراهم کنید تا ببینند چقدر برای برند شما مهم هستند و چگونه روی چشم انداز آینده آن تأثیر گذاشته اند. به آنها نگاهی اجمالی به تیم خود، فرآیندها و آنچه در آینده دارد بدهید.” ~ بلر توماس، eMerchantBroker

۱۱٫ یک تیم موفقیت مشتری بسازید

«یکی از راه‌هایی که کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند بالاتر از سایرین در صنعت خود قرار بگیرند، ایجاد یک تیم موفقیت است. این کارمندان وظیفه دارند با مشتریان جدید ارتباط برقرار کنند تا ببینند آیا آنها سؤالی دارند یا برای خرید جدید نیاز به کمک دارند. یک تیم موفقیت مشتری به شما کمک می کند مشتریان جدید را جذب کنید و اطمینان حاصل کنید که مردم خدمات شما را در سال جدید ارزشمند می بینند. ~ کریس کریستوف، MonsterInsights

۱۲٫ یک «بازبینی سالانه» برای شفافیت منتشر کنید

«سال را با شفافیت رادیکال به پایان برسانید. یک «بازبینی سالانه» منتشر کنید که نه تنها موفقیت‌ها، بلکه شکست‌ها، درس‌های آموخته‌شده و نحوه دقیق ارائه بازخورد مشتری را شرح می‌دهد. تعداد کمی از کسب و کارها همه آن را تحمل می کنند، و این نشان دهنده آسیب پذیری و احترام به صدای مشتریان است. با فرارسیدن سال جدید، مشتریان به سمت برندی گرایش پیدا می‌کنند که می‌توانند به آن اعتماد کنند، نه برندی که پشت داستان‌های موفقیت آمیز پنهان شده باشد.» ~ شان کنراد، منابع آزمون CPA Number2

۱۳٫ کمک زنده را علاوه بر ابزارهای خودکار بگنجانید

«مشتریان برای خدمات شخصی سازی شده بیش از هر زمان دیگری ارزش قائل هستند، زیرا اتوماسیون همه کاره می شود. همچنان می‌توانید از ابزارهای خودکار مانند ربات‌های چت، پاسخ‌های خودکار و موارد دیگر استفاده کنید، اما مطمئن شوید که صحبت کردن با یک شخص زنده را برای مشتریان آسان می‌کنید. کسب‌وکارهای کوچک‌تر نیز می‌توانند تلاش بیشتری برای آشنایی با نیازهای فردی مشتریان انجام دهند تا احساس ارزشمندی کنند.» ~ کالین کاسابوف، ProTexting

۱۴٫ بازخورد بخواهید و بر اساس آن عمل کنید

«طبق تجربه من، یکی از بهترین راه‌ها برای متمایز شدن از رقبایتان این است که اغلب بازخورد بخواهید و سپس بر اساس آن عمل کنید! اگر از آنها راهنمایی بخواهید و بر اساس پیشنهادات آنها تغییراتی ایجاد کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که با کسب و کار شما درگیر شوند. این یک راه عالی برای افزایش تعامل در طول تعطیلات است و به شما کمک می کند تا دریابید که چگونه تجربه کاربری بهتری در سال جدید پیش رو ایجاد کنید. ~ دامن جیت سینگ، FunnelKit

۱۵٫ خدمات مشتری درجه یک ارائه دهید

“برای متمایز شدن در پایان سال، روی خدمات استثنایی به مشتریان تمرکز کنید. این باعث ایجاد وفاداری، ایجاد ارجاع، افزایش شهرت شما، تضمین پایداری و ایجاد مزیت رقابتی برای شروع قدرتمند در سال جدید می شود. ~ Nic DeAngelo، Saint Investment – ​​صندوق های املاک و مستغلات

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی