عمومی

7 راه مخفی که کارفرمایان دوست دارند داوطلبان تست اپل را پیدا کنند مناسب کامل

۷ راه مخفی که کارفرمایان دوست دارند داوطلبان تست اپل را پیدا کنند
مناسب کامل

فرایند مصاحبه به طور فزاینده‌ای جامع‌تر می‌شود، زیرا هزینه یک استخدام نامناسب به شدت افزایش می‌یابد. روزهایی که یک نامزد باید صرفاً یک درخواست عمومی را تکمیل می‌کرد و از طریق یک یا دو مصاحبه درهم می‌رفت، گذشته است.

اکنون، ما نه تنها رزومه، نامه‌های حمایتی و فرم‌های درخواست آنلاین گسترده داریم، بلکه سؤالات غربالگری، موارد ارسالی نمونه کارها، ۲ تست دست و مصاحبه — چندین دور مصاحبه. در واقع، هفت دور مصاحبه برای نامزدهای موفق در Google. اما چیزی که کاندیداها لزوماً از آن آگاه نیستند این است که با هر دور مصاحبه، کارفرمایان فقط به دنبال پاسخ های مناسب نیستند.

کارفرمایان انواع سوالات مصاحبه، و با این حال، آنچه داوطلبان نمی دانند این است که شایستگی آنها ممکن است بیشتر از پاسخ های آنها باشد. این به این دلیل است که کارفرمایان استراتژیک به طور مخفیانه نامزدها را در طول مصاحبه به روش‌های مختلف آزمایش می‌کنند که اکثر آنها را نامزدها هرگز متوجه نمی‌شوند.

در اینجا چند روش وجود دارد که کارفرمایان به‌طور مخفیانه داوطلبان را برای یافتن مناسب مورد آزمایش قرار می‌دهند: 

۱٫ تعاملات مرحله‌ای 

کاندیداها به طور طبیعی سعی می‌کنند کارفرمایان را تحت تأثیر قرار دهند، بنابراین به طور طبیعی خود را به گونه‌ای متفاوت به آنها نشان می‌دهند. اما همانطور که آنها سعی می کنند مدیران استخدام را تقویت کنند، ممکن است از نحوه رفتار آنها با افرادی که مستقیماً در تصمیم گیری استخدام دخالتی ندارند – یا آنها فکر می کنند – چشم پوشی کنند. نحوه رفتار یک نامزد با دیگران مهم است. این نه تنها بسیار گویای شخصیت آنها است، بلکه نحوه عملکرد آنها پس از به دست آوردن یک موقعیت است.

بنابراین، کارفرمایان ممکن است با مثلاً نظافتچی‌ها تعامل برقرار کنند تا نامزد از آنها عبور کند. و بعداً از نظافتچی بازخورد بگیرید تا ببینید تعامل آنها چگونه بوده است. آیا آنها وجود خود را تصدیق کردند؟ دوستانه بودند؟ یا در حالی که نظافتچی در را نگه داشته بود درست از درون آنها نگاه کردند یا نتوانستند “متشکرم” بگویند؟

۲٫ پرسیدن سؤالات نامربوط 

مدیران یا مصاحبه کنندگان استخدام ممکن است سؤالات به ظاهر نامربوط بپرسند. برای مثال، مصاحبه‌کننده‌ای در اپل از نامزدی پرسید “آیا نارگیل یک میوه است؟” خارج از حد فاصل و میانه مصاحبه.

سوال تصادفی دقیقاً تصادفی نیست. این هدفی را دنبال می کند و آن مختل کردن جریان فکری مصاحبه شونده است. این نه تنها نشان می‌دهد که آنها چگونه در کاری که وقفه‌های همکاران (و/یا مشتریان) عادی است، واکنش نشان می‌دهند، بلکه نشان می‌دهد که چقدر سریع می‌توانند تمرکز خود را به دست آورند.

۳٫ ایجاد یک وقفه

علاوه بر پرسیدن سوالی که رشته فکری نامزد را قطع می کند، مصاحبه کننده ها ممکن است صحنه سازی را نیز انجام دهند. یک وقفه برای همین هدف به جز این زمان، یک مصاحبه‌کننده می‌تواند ببیند که چگونه کسی به کسی که به دنبال تحت تأثیر قرار دادن او نیست، پاسخ می‌دهد.

۴٫ درگیر شدن در گفتگوهای کوچک

افراد معمولاً می خواهند در مورد خود در مصاحبه صحبت کنند، بنابراین در هر زمان برای گوش دادن استفاده می شود. برای شخص دیگری اغلب اوقات زمانی است که نامزد را ناراحت می کند.

چت به ظاهر نامربوط در مورد شخص دیگری اغلب در محل کار معمولی اتفاق می افتد، بنابراین می توان گفت که چگونه یک نامزد پاسخ خواهد داد. این می تواند به سنجش میزان تناسب یک نامزد در یک تیم موجود کمک کند. که در عوض، به شما کمک می‌کند بهتر درک کنید که چقدر احتمال دارد از نقش لذت ببرند و احتمال رضایت آنها در محل کار چقدر است.

۵٫ دیر نشان دادن 

مصاحبه‌کننده ممکن است نامزد را منتظر بماند تا ببیند چگونه پاسخ می‌دهد. این یک راه آسان برای باز کردن بالقوه تعداد زیادی از شخصیت ها است. به عنوان غلبه بر استرس، صبر، انعطاف و رفتار نامزد را آشکار می کند. برای بسیاری از موقعیت‌ها، اینها کلید موفقیت در کار هستند، اما در غیر این صورت آشکار کردن آنها با سؤالات مصاحبه موقعیتی یا حکایتی دشوار است (به عنوان مثال، سؤال “درباره زمانی که به من بگو…”).

۶٫ تجزیه و تحلیل انتخاب صندلی 

بر اساس روانشناسی، جایی که می نشینید مهم است. این برای هر دو مصاحبه حضوری و مجازی صادق است.

مصاحبه های حضوری اغلب در اتاق های جلسه انجام می شود و به نامزدها تعدادی صندلی برای انتخاب ارائه می شود. و بنابراین اینکه یک نامزد کدام صندلی را انتخاب می کند می تواند بینش هایی را به مصاحبه کننده ارائه دهد. به عنوان مثال، آیا آنها روی صندلی کنار مصاحبه کننده، صندلی در انتهای یک میز بلند یا یک صندلی مجاور می نشینند؟ در حالی که هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد، اما می تواند درجه ای از اقتدار، راحتی، و اعتماد به نفس را به همراه داشته باشد – یا نه.

این برای مصاحبه های از راه دور نیز صادق است. در حالی که صندلی خاصی روی یک میز وجود ندارد، می تواند نشان دهد که یک نامزد کجا را برای نشستن انتخاب می کند.

به عنوان مثال، یک بار من یک مصاحبه مجازی داشتم که در آن نامزد تصمیم گرفت برای مکالمه تصویری در فضای باز بنشیند ( برای یک موقعیت کاملاً از راه دور). همانطور که هوای تازه و آفتاب دوست داشتنی است، اواسط تابستان بود و نامزد در شهری در جنوب ساکن بود. نه تنها مشهود بود که نامزد به شدت گرم است، بلکه شهر هم سر و صدا بود و بنابراین شنیدن نامزد دشوار بود.

هنگامی که مصاحبه به سمت جنوب می رفت، نامزد به طور فزاینده ای عصبی می شد. نامزد با درک این که شنیدن آن دشوار است، خاطرنشان کرد که همسرشان در حال تمرین یک ساز است. شاید نامزد عالی بود، اما مصاحبه اینطور نبود. و این تصور را ایجاد کرد که نامزد در محیطی کار می کند که لزوماً برای تمرکز و بهره وری مناسب نیست.

۷٫ این که آیا داوطلبان نوشیدنی را می‌پذیرند یا نه 

این امر عمدتاً ناخودآگاه است، با این حال، می‌تواند بر درک مصاحبه‌گر تأثیر بگذارد. یک نامزد و هر چقدر هم که عجیب به نظر برسد، مصاحبه کننده را راحت می کند. دلیل آن این است که از نظر روانی، افراد دوست دارند احساس کنند چیزی برای ارائه دارند که دیگران می خواهند. و بنابراین وقتی کسی نوشیدنی‌ای مانند قهوه یا آب را پیشنهاد می‌کند، این یک لحن مثبت ایجاد می‌کند که شما نه تنها آنچه را که او می‌خواهد دارید، بلکه او به دنبال پذیرش چیزی است که شما دارید.

یک نامزد با نه گفتن، ناخودآگاه اولویت منفی قائل می شود که می تواند زمینه را برای مصاحبه فراهم کند و ناآگاهانه بر مصاحبه کننده تأثیر می گذارد.

در پایان روز، یا در ابتدای مصاحبه، داشتن یک سیستم مهم است. سنجش نامزدی یک نامزد از زوایای مختلف هر مصاحبه فرصتی برای به دست آوردن بینش در مورد نامزد است و دلیل مصاحبه های متعدد، شناخت بهتر یک نامزد است.

به هر حال، ممکن است کسی یک روز عالی عمل کند و روز بعد کاملاً شکست بخورد. به عنوان کارفرما، مهم است که افرادی را بیابید که نه تنها یک بار ایده آل هستند، بلکه به طور مداوم و از نظر بسیاری از حساب ها ایده آل هستند.

با استفاده از این نوع آزمایشات مخفی علاوه بر قانون ۳ E’s Apple، می توانید اطلاعات بهتری در مورد نحوه عملکرد و عملکرد یک نامزد در محیط کاری خود داشته باشید. آنها می توانند به کارفرمایان کمک کنند تا بینش بیشتری به دست آورند و به طور مؤثرتر کاندیدای مناسب برای یک نقش را پیدا کنند. در عوض، منجر به تصمیم‌گیری‌های بهتر برای استخدام می‌شود، که می‌تواند به کاهش نرخ گردش مالی کمک کند و رضایت در محل کار را افزایش دهید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی