عمومی

کمک هزینه تا سقف 100000 دلار برای انتخاب کوچک در دسترس است مشاغل در سراسر ایالات متحده

کمک هزینه تا سقف ۱۰۰۰۰۰ دلار برای انتخاب کوچک در دسترس است
مشاغل در سراسر ایالات متحده

برنامه‌های کمک مالی می‌توانند اهداف بسیاری را از تشویق نوآوری گرفته تا بهبود نما در مناطق تجاری انجام دهند. ایالت ها، شهرها و سازمان های اجتماعی در سراسر کشور به طور دوره ای برنامه هایی را برای حمایت از مهم ترین اهداف خود راه اندازی می کنند. برای فهرستی از فرصت‌های فعلی که ممکن است با اهداف شرکت شما مطابقت داشته باشد، با این بخوانید. برنامه های کمک هزینه کوچک.

Grants EDGE Delaware

برنامه کمک هزینه EDGE Delaware slated به زودی پذیرش درخواست ها را آغاز می کند. این برنامه کمک هزینه رقابتی که برای تشویق رشد و توسعه توسعه است، دو بار در سال به پنج شرکت مبتنی بر STEM تا ۱۰۰۰۰۰ دلار جایزه می دهد، همراه با برنامه ای که تا ۵۰۰۰۰ دلار به کارآفرینان اعطا می کند. برای واجد شرایط بودن، شرکت ها باید کمتر از هفت سال در تجارت داشته باشند، ده کارمند یا کمتر داشته باشند و اکثریت آنها در دلاور واقع شده باشند. کسب و کارها همچنین باید یک چهارم کل هزینه پروژه را تامین کنند. دور بعدی درخواست از ۱ فوریه تا ۱ مارس باز خواهد بود.

برنامه کمک به تولید هاوایی

فناوری هاوایی شرکت توسعه راه اندازی یک برنامه کمک مالی جدید برای حمایت از مشاغل تولیدی در سراسر ایالت. برنامه کمک به تولید کمک های بازپرداختی بین ۱۵۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ دلار ارائه می دهد که می تواند تا ۲۰ هزینه یک پروژه واجد شرایط را پوشش دهد. برای واجد شرایط بودن، کسب‌وکارها باید در هاوایی ثبت‌شده باشند، مالیات‌های جاری را داشته باشند و دارای گواهی انطباق فروشنده از Hawaii Compliance Express باشند. شرکت‌هایی که تمام معیارها را برآورده می‌کنند، می‌توانند برای بازپرداخت هزینه‌های مختلف، از مطالعات امکان‌سنجی ساخت تا خرید تجهیزات جدید یا ارتقاء بهینه انرژی، درخواست دهند. درخواست‌ها برای این برنامه در تاریخ ۱۶ فوریه است.

کمبریج Small Covid-19 Grant Assistance

کمبریج، ماساچوست، حمایت از مشاغل محلی از طریق یک برنامه کمک مالی جدید. کمک بلاعوض کووید-۱۹ کسب و کار کوچک تا سقف ۱۵۰۰۰ دلار به مشاغلی که دارای موقعیت مکانی آجر و ملات هستند و تا ۷۵۰۰ دلار برای مشاغل خانگی ارائه می دهد. شرکت‌ها می‌توانند از کمک‌های مالی برای پوشش هزینه‌های مختلف، از جمله تسهیلات اجاره، حقوق و دستمزد، تجهیزات یا هزینه‌های عملیاتی استفاده کنند. این برنامه که از طریق قانون طرح نجات آمریکا تأمین مالی می شود، برای مشاغل محلی و بدون حق امتیاز که تحت تأثیر منفی این بیماری همه گیر قرار گرفته اند، باز است. این برنامه همچنین مشاغلی با کمتر از ۵۰ کارمند را که قبلاً کمک های مالی مربوط به COVID-19 از شهر دریافت نکرده اند، در اولویت قرار می دهد. برنامه‌ها اکنون تا ۱۶ فوریه به صورت آنلاین در دسترس هستند.

مرکز توسعه کسب و کار کوچک کالج شرقی آریزونا کمک هزینه DreamBuilder

بنیاد Freeport-McMoRan اخیرا اعطا کمک مالی ۲۰,۰۰۰ دلار به مرکز توسعه کسب و کار کوچک کالج شرقی آریزونا برای تقویت برنامه ریزی DreamBuilder خود که از کسب و کارها در شهرستان های گراهام و گرینلی پشتیبانی می کند. برنامه DreamBuilder شامل یک دوره ده هفته‌ای است که مهارت‌های ضروری و دانشی را که کارآفرینان برای راه‌اندازی موفقیت‌آمیز و تداوم سرمایه‌گذاری‌های خود نیاز دارند، شرح می‌دهد. این کمک مالی از برنامه نویسی پشتیبانی می کند و کمک مالی مستقیم به کارآفرینان یا شرکت کنندگان در برنامه ارائه نمی کند. با این حال، بودجه اضافی باید به مرکز اجازه دهد تا کار خود را در حمایت از کارآفرینان محلی و کمک به آنها برای راه اندازی مشاغل جدید ادامه دهد و بهبود بخشد.

برنامه حمایت از کسب و کارهای کوچک سانتا روزا

سانتا روزا، کالیفرنیا، است

‘Lift the 404’ ارائه شده توسط UPS

آتلانتا هاکس و UPS اخیرا برنامه کمک مالی جدیدی را برای حمایت از مشاغل منطقه آتلانتا راه اندازی کرد. برنامه «Lift the 404» تحویل‌شده توسط UPS در طول بازی‌های Hawks در این فصل به کسب‌وکارهای محلی و متعلق به اقلیت کمک مالی می‌کند. این برنامه قبلاً به یک گیرنده جایزه داده است، شرکت نوشیدنی Simplicity، که با همکاری مرکز نوآوری راسل برای کارآفرینان انتخاب شد. هاکس و یو پی اس چهار شرکت محلی دیگر را در بقیه فصل به رسمیت خواهند شناخت. هر برنده جایزه ۵۰۰۰ دلاری، دو بلیت برای یک بازی هاکس و یک پیراهن قاب دار نایک NBA Fly City Edition Hawks دریافت خواهد کرد.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: کمک‌های مالی مشاغل کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی