عمومی

5 کاری که رهبران بزرگ همیشه انجام می دهند که مدیران صرفا اغلب انجام می دهند نمی خواهد

۵ کاری که رهبران بزرگ همیشه انجام می دهند که مدیران صرفا اغلب انجام می دهند
نمی خواهد

بیشتر مدیرعامل و روسای منابع انسانی در حال درک کامل هستند که فرهنگ کاری پر رونق برانگیختن تعامل، نوآوری و عملکرد بالا.

اما فرهنگ فقط اتفاق نمی افتد. این کار قوی، رهبران رویایی برای ایجاد محیطی برای توانمندسازی تیم ها برای دستیابی به پتانسیل خود.

در اینجا چیزی است که آنها اغلب به کارمندان خود می دهند، که اغلب مدیران اغلب انجام نمی دهند:

۱٫ گوش شنوایی آنها

رهبرانی که غرور را در درب خانه بررسی می‌کنند و صادقانه به نیازهای کارمندان گوش می‌دهند، قدرتمندترین ارزش‌آفرین را ایجاد خواهند کرد. سیاره: اعتماد. هنگامی که اعتماد به طور فعال به عنوان یک هدیه داده می شود و در ارزش ها و تشریفات شرکت تقویت می شود، پیامی که به کارکنان می رسد این است که آنها به عنوان مهم و بخشی از خانواده دیده می شوند.

۲٫ همدلی

مردم به سمت همدلی کشیده می شوند. این یک ویژگی جذاب در ایجاد روابط موفق در محل کار است. رهبری که همدلی نشان می دهد، روابط شخصی قوی را تقویت می کند و همکاری سازنده را ترویج می کند. آنها به شرایط تیم خود فکر می کنند، چالش ها و ناامیدی های آنها را درک می کنند و می دانند که این احساسات به اندازه احساسات آنها واقعی است. این به توسعه دیدگاه کمک می کند و اعضای تیم را برای کمک به یکدیگر باز می کند.

۳٫ فضایی برای شارژ مجدد

مدیرانی که به بهره وری کارکنان خود اهمیت می دهند، فرهنگ کار بیش از حد را که به طور بالقوه می تواند آنها را از بین ببرد، تحمل نمی کنند. آنها از تجربه کارمند با اولویت های تعادل بین کار و زندگی که روزانه تقویت می شوند محافظت می کنند. برای شارژ مجدد، رهبران می توانند فعالیت های فرهنگی مانند تمرین مراقبه ذهنی، برگزاری جلسات پیاده روی در طبیعت، و القای سرگرمی، خنده و شوخ طبعی را در جامعه کاری تقویت کنند.

۴٫ ارتباطات باز

رهبران خوب در صورت وقوع تغییرات، به کارکنان خود اطلاع می دهند. تا جایی که می توانند، به محض اینکه می توانند به آنها می گویند که از جدایی و روحیه پایین خودداری کنند. آنها مزایا و معایب یک استراتژی جدید را به کارکنان می دهند و دریغ نمی کنند و بعداً شگفتی های ناخوشایند ارائه می دهند. هنگامی که تراشه ها از بین می روند، آنها با ارائه حقایق و نحوه انطباق آنها با تصویر بزرگ، به کارمندان خود اطمینان می دهند. آنها هرگز از درخواست نظرات و احساس کارکنان در مورد چیزها دست نمی کشند. در نهایت، آنها اخبار بد را به صورت دیپلماتیک و زیرکانه ارائه می‌کنند و زمان و رویکرد را به خوبی انتخاب می‌کنند.

۵٫ برق مشترک

مطالعات نشان می‌دهند که وقتی رهبران بیشتر بر کارمندان خود تمرکز می‌کنند تا روی خودشان، مراقبت و تأمین نیازهای آنها، کارگران با الهام بیشتر و فداکاری بیشتری نسبت به خود نشان می‌دهند. کار، که باعث افزایش بهره وری می شود. در محیط‌های کاری عاری از علاقه‌مندی و توجه به سیاست، مدیران کمتر به موقعیت و رتبه اهمیت می‌دهند و بیشتر به اشتراک قدرت و حتی تصمیم‌گیری خود اهمیت می‌دهند. آنها در سنگرها پایین می آیند و روزانه در کنار قبیله خود کار می کنند و در سطح شخصی با آنها ارتباط برقرار می کنند.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی