عمومی

آیا سبک رهبری شما بیشتر شبیه هرب ایلان ماسک است؟ مال کلهر یا سام والتون؟

آیا سبک رهبری شما بیشتر شبیه هرب ایلان ماسک است؟
مال کلهر یا سام والتون؟

رهبری یکی از مطالعه شده ترین و موضوعات نوشته شده در دنیای تجارت. اما اخیراً با یک مفهوم جدید هیجان انگیز برخوردم که چین و چروک جدید جالبی را به موضوع اضافه می کند. به طور خلاصه: سبک رهبری خود را چگونه تعریف می کنید؟ اگر من سوال را تغییر دهم و به جای آن از شما بپرسم: آیا با سر، قلب یا دستان خود رهبری می کنید، چه می شود؟

رهبری با سر شما

افرادی که با سر خود رهبری می کنند، بسیار روشنفکر و استراتژیک هستند. این افراد در ساده‌سازی پیچیدگی و ایجاد ایده‌ها و پاسخ‌هایی که همه می‌توانند درک کنند، خوب هستند. رهبران ارشد همچنین با چشم اندازهای قانع کننده ای که می توانند با کمک عضلات ذهنی خود ایجاد کنند رهبری می کنند.

از سوی دیگر، رهبران ممکن است همیشه بهترین انجام دهنده ها یا حتی انسان های دلسوز نباشید. آنها همچنین ممکن است برای اطمینان از اجرا و پیگیری ایده‌هایشان فاقد پیگیری باشند. اما بدون رهبر، بسیاری از سازمان‌ها می‌توانند جنگل را از میان درختان ببینند، همانطور که اره قدیمی می‌گوید.

یک معاصر. نمونه ای از یک رهبر ممکن است ایلان ماسک باشد. او درخشان و رویایی است – او به ایجاد شرکت های پیشرو در امور مالی، وسایل نقلیه الکتریکی و سفرهای فضایی کمک کرده است. او تقریباً به تنهایی طرز فکر ما در مورد سیاره خود و پتانسیل بازدید از سایرین مانند مریخ را تغییر داده است. اما او همچنین کسی نیست که در علف هرز عملیات یا کسی که به عنوان “مردم” شناخته می شود، نیست. div class=”standardText” readability=”35″>

کسانی که با قلبشان رهبری می کنند، همه در مورد مردمشان هستند. آنها واقعاً از افرادی که با آنها کار می کنند لذت می برند و به آنها اهمیت می دهند. اینها انواع رهبرانی هستند که وفاداری فوق العاده ای را از افرادی که برای آنها کار می کنند به دست می آورند. آنها همچنین در ایجاد انگیزه و درگیر کردن تیم خود برای تعقیب اهداف رویایی که مسلماً ممکن است خودشان ایجاد نکرده باشند بسیار مؤثر هستند. اما توانایی آنها برای ایجاد انسجام در یک تیم یک ابرقدرت است.

مرحوم هرب کلهر، بنیانگذار Southwest Airlines، مانند یک قلب به ذهن می آید رهبر. در حالی که او بدون شک یک روشنفکر تیزبین و چشم به عملیات بود، سس مخفی او این بود که واقعاً با اشتیاق به مردم اهمیت می داد. در نتیجه، او فرهنگی مبتنی بر سرگرمی ایجاد کرد که بر نحوه ادامه فعالیت خطوط هوایی تا به امروز تأثیر می گذارد.

Leading With Your Hands

افرادی که با دستان خود رهبری می کنند افرادی هستند که دوست دارند کارها را انجام دهند. اینها افرادی هستند که همه چیز را به دست می گیرند و به اطمینان از حرکت قطارها به موقع کمک می کنند. این رهبر تمایل دارد در فرهنگ‌هایی که نتایج آن ارزشمند و با ارزش است، برتر باشد. آن‌ها افرادی هستند که در فرصتی زنده می‌شوند تا جزئیات را بررسی کنند، دست‌هایشان را کثیف کنند و به اطمینان حاصل شوند که همه در قبال نتایج پاسخگو هستند.

بنابراین، وقتی به سبک رهبری خود فکر می‌کنید، چه چیزی بیشتر طنین‌انداز می‌کند: ایلان ماسک، هرب کلهر، یا سام والتون؟ شاید به همان اندازه مهم، فکر می کنید سبک رهبری شما چگونه با نیازهای سازمان مطابقت دارد؟ هیچ پاسخ درست یا نادرستی برای این سوال وجود ندارد، اما می‌تواند به روشن کردن فرصت‌ها یا چالش‌هایی که ممکن است هنگام مقابله با آینده با آن مواجه شوید کمک کند.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی