عمومی

چرا باید دانش آموز زندگی خود باشید؟

چرا باید دانش آموز زندگی خود باشید؟

اجازه دهید دو تا از بهترین منابع اطلاعاتی موجود را با شما به اشتراک بگذارم.

۱٫ تجربیات خودتان

دانش آموز خوبی برای زندگی خود شوید. این اطلاعاتی است که بیشتر با آن آشنا هستید و بیشترین احساس را در مورد آن دارید، بنابراین زندگی خود را به یکی از مهم ترین مطالعات خود تبدیل کنید.

در مطالعه زندگی خود، حتماً نکات منفی و مثبت، شکست‌ها و همچنین موفقیت‌های خود را مطالعه کنید. شکست های به اصطلاح خوبی به ما کمک می کند وقتی اطلاعات ارزشمندی را به ما می آموزند. آنها اغلب معلمان بهتری از موفقیت های ما هستند.

یکی از راه‌هایی که یاد بگیریم چگونه کاری را درست انجام دهیم این است که اشتباه انجام دادن انجام اشتباه، مدرسه عالی برای یادگیری است، اما من به شما پیشنهاد می‌کنم این کار را خیلی طولانی نکنید. اگر به مدت ۱۰ سال کار اشتباهی انجام داده اید، من پیشنهاد نمی کنم ۱۰ سال دیگر را انجام دهید. اما چه روشی نزدیک و عالی برای یادگیری: از تجربیات خودتان!

وقتی با استاد منآقای من ملاقات کرد. شوف، من شش سال کار کرده بودم. من از ۱۹ سالگی شروع کردم و وقتی با او آشنا شدم، ۲۵ ساله بودم. او به من گفت: «آقا. رون، تو الان شش سال است که کار می کنی. حال شما چطور است؟” گفتم: نه خیلی خوب. او گفت: «پس به شما پیشنهاد می‌کنم دیگر این کار را نکنید. شش سال برای کار با برنامه اشتباه کافی است.»

بعد پرسید، “در شش سال گذشته چقدر پول پس انداز کرده اید؟” گفتم: “نه هیچ.” او گفت: “چه کسی تو را با آن نقشه شش سال پیش فروخت؟” چه سوال فوق العاده ای! طرح فعلی خود را از کجا دریافت کردم که نبود خوب کار نمی کنید؟ همه طرح کسی را خریده اند. سوال این است که چه کسی؟ طرح چه کسی را خریده اید؟

این برخوردهای اولیه ممکن است در ابتدا کمی دردناک باشد، به خصوص اگر شما به اندازه من اشتباه کرده باشید. اما به پیشرفتی فکر کنید که وقتی در نهایت با این خطاها مواجه شدید با تبدیل شدن به دانش آموز بهتر زندگی خود.

۲٫ تجربیات افراد دیگر

به یاد داشته باشید، می‌توانید از دیگران یاد بگیرید که آیا کارها را درست یا غلط انجام داده‌اند. شما می توانید از نکات منفی و مثبت درس بگیرید. برخی از داستان های انسانی را مثال می گویند: همان کاری را که این افراد انجام دادند را انجام دهید. سایر داستان های انسانی هشدار نامیده می شوند: کاری را که این افراد انجام دادند را انجام ندهید. چه انبوهی از اطلاعات، دانستن اینکه چه کاری باید انجام دهید و چه کاری را نباید انجام دهید. اگر داستان شما در کتاب کسی قرار گرفت، مطمئن شوید که از آن به عنوان مثال استفاده می‌کند، نه هشدار.

چند راه برای یادگیری از افراد دیگر وجود دارد.

همه کتاب‌های مربوط به افرادی که کارهای بزرگی انجام داده‌اند را بخوانید. همه افراد موفق در سراسر جهان که من می شناسم و با آنها کار می کنم، خوانندگان خوبی هستند. آنها فقط می خوانند، می خوانند، می خوانند. آنها به خواندن سوق داده می شوند زیرا فقط باید بدانند. این یکی از چیزهایی است که همه آنها مشترک هستند.

افراد موفق همچنین به کتاب‌های صوتی گوش می‌دهند، مخصوصاً زمانی که در ماشین خود هستند یا در مواقع دیگری که نمی‌توانند بخوانند. صدا می‌تواند به همه ما کمک کند تا به راحتی ایده‌ها و مهارت‌های جدیدی مانند چگونه قوی باشیم ، قاطع تر، سخنران بهتر، یک رهبر مؤثرتر، تأثیر بهتری بر افراد دیگر داشته باشد، دوست داشتنی تر شود. ، شخصیت برنده تری ایجاد کنید، ثروتمند شوید، نفوذ متقاعد کننده ایجاد کنید، پیچیده شوید… و مردم از این منابع استفاده نکنید.

بسیاری از افراد موفق داستان‌های خود را در کتاب‌ها نوشته‌اند و به دنیا گفته‌اند که چگونه موفق شده‌اند، و بیشتر مردم نمی‌خواهند آنها را بخوانند یا به آنها گوش دهند. چگونه آن را توضیح می دهید؟ آنها سرشان شلوغ است، حدس می‌زنم. آنها می گویند: “اگر شما در جایی که من کار می کنم کار می کردید، می دانستید که وقتی در خانه سختی می کشم، دیگر دیر شده است. من باید یک لقمه بخورم، کمی تلویزیون ببینم و به رختخواب بروم. من نمی توانم نیمی از شب را بیدار بمانم و بخوانم.”

کسی را تصور کنید که از قبوض عقب مانده است. او یک کارگر خوب و بسیار مخلص است. متأسفانه، شما می توانید صمیمانه باشید و تمام زندگی خود را سخت کار کنید و از کار بیفتید، گیج و خجالت بکشید. شما باید بهتر از یک کارگر خوب باشید. شما باید خواننده خوب و شنونده خوبی باشیم. نیازی نیست که نصف شب برنامه های آموزشی را بخوانید یا گوش دهید – اگرچه، اگر مشکل دارید، مکان خوبی برای شروع است. تنها چیزی که نیاز دارید فقط ۳۰ دقیقه در روز است. این همه است. اگر می توانید آن را تا یک ساعت تمدید کنید، اما حداقل ۳۰ دقیقه زمان بگذارید.

هر روز حداقل ۳۰ دقیقه در روز، چیزی چالش برانگیز، چیزی آموزنده بشنوید یا بخوانید. یک وعده غذایی را از دست بدهید، اما نه ۳۰ دقیقه. می‌توانید بدون برخی از وعده‌های غذایی با هم کنار بیایید، اما بدون ایده‌ها، مثال‌ها و الهام‌بخشی نمی‌توانید کنار بیایید.

انسانها برای سلامت و سعادت باید غذا و کلام داشته باشند. مطمئن شوید که هر روز یک رژیم غذایی مناسب از کلمات دارید.

یک عبارت کتاب مقدسی وجود دارد که می گوید: “انسان نمی تواند تنها با نان زندگی کند.” مهم ترین چیز جدا از نان، کلمات است. کلمات ذهن را تغذیه می کنند. کلمات روح را تغذیه می کنند انسان‌ها باید غذا و کلمات داشته باشند تا سالم و موفق باشند. مطمئن شوید که هر روز یک رژیم غذایی مناسب از کلمات دارید. و به یاد داشته باشید که برای تغذیه صحیح ذهن، باید حفظ کنید تعادل خوب فقط مطالب آسان را بخوانید یا گوش نکنید. شما نمی توانید با آب نبات ذهنی زندگی کنید.

با کتاب‌ها و برنامه‌های خوب، می‌توانید «به گنجینه ایده‌ها ضربه بزنید». و اگر کسی بهانه خوبی برای استفاده نکردن از گنجینه ایده ها برای حداقل ۳۰ دقیقه هر روز داشته باشد، دوست دارم آن را بشنوم. برخی بهانه‌هایی که شنیده‌ام را باور نمی‌کنید.

من می گویم، “جان من این معدن طلا را دارم. من خیلی طلا دارم من نمی دانم با همه اینها چه کنم. بیا و حفاری کن.» جان می گوید: “من بیل ندارم.” من می گویم: “خب جان، بیا برات یکی بگیریم.” او می گوید: «نمی دانی این روزها برای بیل چه می خواهند؟»

جان دیدگاه اشتباهی دارد. همین اشتباه را نکنید پول را سرمایه گذاری کنید، برنامه ها و کتاب ها را تهیه کنید. بهترین پولی که می توانید خرج کنید پولی است که برای خودآموزی خود سرمایه گذاری می کنید. وقتی نوبت به سرمایه گذاری در آینده بهترتان می رسد، خودتان را کوتاه نکنید.

برگرفته از رهبری یک زندگی الهام گرفته، در مارس ۲۰۱۸ منتشر شده و به روز شده است. عکس @tatyana.buzmakova/Twenty20

54270bb318f3e9fe3492187066e5b446?s=100&d=mp&r=g - چرا باید دانش آموز زندگی خود باشید؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی