عمومی

با انقلاب تبلیغاتی فیسبوک، درآمد را افزایش دهید

با انقلاب تبلیغاتی فیسبوک، درآمد را افزایش دهید

در اقدامی برای تأثیرگذاری بر مشاغل کوچک، فیس بوک در ۹ می ۲۰۲۳ اعلام کرد که در حال به روز رسانی و گسترش آزمایش تبلیغات خود در Reels است. آزمایش به روز شده به سازندگان بیشتری اجازه می دهد تا با ایجاد و به اشتراک گذاری حلقه های عمومی جذاب، درآمد کسب کنند. انتظار می‌رود این تغییر، سازندگان را تشویق کند تا بر کیفیت محتوا تمرکز کنند، که به نوبه خود می‌تواند تجربه تبلیغاتی مرتبط‌تری را برای صاحبان مشاغل کوچک فراهم کند.

در هفته‌های آینده، فیس‌بوک قصد دارد هزاران سازنده دیگر را دعوت کند. برای پیوستن به تست های به روز شده، از جمله کسانی که قبلا در برنامه جایزه Reels Play شرکت کرده بودند. علاوه بر این، این غول رسانه های اجتماعی همچنین قصد دارد برنامه مشابهی را در اینستاگرام، پلتفرمی محبوب در میان مشاغل کوچک برای تبلیغات، راه اندازی کند.

مهم ترین بخش این به روز رسانی تغییر در مدل پرداخت است. فیسبوک به جای اینکه پرداخت‌ها را بر اساس درآمدهای تبلیغاتی قرار دهد، اکنون به سازندگان بر اساس عملکرد حلقه‌های عمومی آنها پاداش می‌دهد. در این نسخه آمده است: «این بدان معناست که سازندگان می‌توانند روی ایجاد محتوای جذاب تمرکز کنند در حالی که ما تجربه تبلیغات را برای تبلیغ‌کنندگان و افراد بهینه می‌کنیم.

هدف مدل مبتنی بر عملکرد به حداقل رساندن تأثیر متغیرهایی است که معمولاً خارج از کنترل سازندگان هستند. ، مانند تعداد تبلیغاتی که یک بیننده قبلاً دیده است یا اینکه آیا یک تبلیغ مرتبط برای یک بیننده خاص در دسترس است یا خیر. در این مدل جدید، سازندگان می‌توانند روی محتوایی تمرکز کنند که با مخاطبانشان طنین‌اندازی می‌کند، در حالی که تبلیغ‌کنندگان به فهرست آگهی‌های گسترده‌تری دسترسی پیدا می‌کنند تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنند.

برای بهره‌مندی از Ads on Reels، سازندگان باید یک فرآیند نصب را تکمیل کنند. ، که شامل پذیرش شرایط استفاده و ارائه جزئیات پرداخت است. پس از آن، انتظار می رود سازندگان به تولید قرقره های جذاب برای کسب درآمد ادامه دهند. سازندگان می توانند با مراجعه به داشبورد حرفه ای و رفتن به بخش ابزارهای کسب درآمد، واجد شرایط بودن خود را برای این برنامه اولیه در فیس بوک بررسی کنند.

علاوه بر این، شرکت قصد دارد تبلیغات را در حلقه‌های اینستاگرام با یک مدل پرداخت مبتنی بر عملکرد در میان گروه کوچکی از سازندگان و تبلیغ‌کنندگان در بازارهای منتخب آزمایش کند. یک مدل پرداخت مبتنی بر عملکرد مشابه نیز برای تبلیغات In-Stream در فیس بوک آزمایش خواهد شد.

این توسعه می تواند یک فرصت قابل توجه برای صاحبان مشاغل کوچک باشد. با توجه بیشتر سازندگان به کیفیت محتوا برای افزایش پرداخت‌های خود، کسب‌وکارهایی که در این پلتفرم تبلیغ می‌کنند می‌توانند انتظار داشته باشند که تبلیغاتشان در زمینه جذاب‌تری ارائه شود و به طور بالقوه نرخ تعامل و تبدیل را افزایش دهد.

به‌علاوه، با فیس‌بوک و اینستاگرام از آنجایی که پلتفرم‌هایی با پایگاه‌های کاربری عظیم هستند، آزمایش گسترده و مدل پرداخت جدید می‌تواند دسترسی بیشتری به موجودی آگهی‌ها را برای کسب‌وکارهای کوچک فراهم کند و در نتیجه به آن‌ها کمک می‌کند تا به مخاطبان بیشتری دست یابند.

اما، از آنجایی که این یک آزمایش است، کسب و کارهای کوچک باید مراقب نتایج و بازخورد شرکت کنندگان اولیه باشند. آن‌ها باید آماده باشند تا استراتژی‌های تبلیغاتی خود را بر اساس یافته‌های این آزمایش‌ها در این پلتفرم‌ها تنظیم کنند.

در نتیجه، گسترش Ads on Reels توسط فیس‌بوک و تغییر آن به یک مدل پرداخت مبتنی بر عملکرد می‌تواند یک بازی باشد. تغییر دهنده برای کسب و کارهای کوچک که به دنبال تبلیغ در رسانه های اجتماعی هستند. با پتانسیل افزایش ارتباط آگهی و دسترسی گسترده، کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند فرصت‌های جدیدی برای رشد و تعامل پیدا کنند.

آخرین سرفصل‌ها را از «روندهای کسب‌وکار کوچک» دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی