عمومی

5 راه برای افزایش موفقیت کسب و کار در زمینه بالا فرهنگ ها

۵ راه برای افزایش موفقیت کسب و کار در زمینه بالا
فرهنگ ها

وندی ام پیز، یک سازمان کارآفرینان (EO) عضو در بوستون، رئیس Rapport Internationalاست >، متخصص در ارتباطات چند زبانه، ارائه خدمات ترجمه و ترجمه زبان که دقیق و از نظر فرهنگی مناسب است. ما از وندی در مورد بهترین شیوه ها برای ایجاد روابط بین المللی پرسیدیم. این چیزی است که او به اشتراک گذاشته است:

کسب و کار همه چیز در مورد روابط است. به عنوان یک صاحب کسب و کار، این را زود یاد می گیرید که با مشتریان، مشتریان احتمالی، بانکدار، فروشندگان و سایر صاحبان کسب و کار خود ارتباط برقرار کنید. فهرست روابطی که باید هنگام رشد یک کسب و کار ایجاد کنید، گسترده است. شما می توانید بسیاری از این روابط را با شرکت در رویدادهای محلی، صحبت با همسایگان، همکاران و همکلاسی های سابق تقویت کنید. شما با افرادی صحبت می‌کنید که افراد شما را می‌شناسند.

در نهایت، از طریق یکی از این روابط، متوجه می‌شوید که صادرکنندگان یا شرکت‌هایی که کار جهانی می‌کنند. کسب و کار موفق تر هستند در واقع، مشاغل جهانی:

  • به طور متوسط ​​۲۰٪ درآمد بالاتری نسبت به رقبای داخلی خود دارند.
  • سود بیشتری دارند،
  • و باثبات ترند زیرا می توانند بر امواج اقتصادی چندین کشور سوار شوند.
  • پرداخت حقوق بالاتر.
  • ارزش‌گذاری‌های بالاتری داشته باشید.

هنگام صحبت با دیگرانی که صادرات دارند، همین توصیه را می شنوید: “روابط ایجاد کنید.” اگر نشنیده اید که ایجاد روابط برای موفقیت در صادرات چقدر مهم است، به گوش دهید. پادکست «نمایش بازاریابی جهانی» که در آن صادرکنندگان در مورد روابط خود در سراسر جهان صحبت می کنند. آنها همچنین درباره چگونگی ایجاد این روابط بحث می کنند.

توسعه یک شبکه قوی در جامعه محلی شما دشوار است. بنابراین، فکر کردن در مورد ایجاد یک شبکه جهانی می تواند دلهره آور به نظر برسد. شما مسافت‌های طولانی، چالش‌های منطقه زمانی، و در حال حاضر، فرصت‌های سفر محدودی دارید که به دلیل همه‌گیری همه‌گیر وجود دارد.

علاوه بر این، شما نیاز دارید. مهارت فرهنگی برای کار به زبان‌ها و فرهنگ‌هایی که نمی‌دانید.

بسیاری از مردم به رازهای انجام تجارت جهانی پی برده‌اند. این چالش ها را به راحتی مدیریت کنید. و اکنون زمان بسیار خوبی برای گسترش شبکه جهانی خود است زیرا می توانید این کار را به صورت مجازی انجام دهید.

اجازه دهید با سه چالش اول شروع کنیم- -مسافت، مناطق زمانی و سفر محدود. قبل از بسته شدن جهان، باید سوار هواپیما می‌شد و برای ملاقات با شرکای تجاری بالقوه سفر می‌کرد. این فقط یک پیشنهاد تصادفی نیست – فرهنگی است. ایالات متحده فرهنگ “زمینه پایین” دارد، به این معنی که مردم مایلند بدون شناخت خوب یکدیگر، از طریق تلفن معامله کنند.

بسیاری از کشورهای دیگر فرهنگ‌های «با زمینه بالا» هستند، به این معنی که روابط بین فردی باید قبل از درگیر شدن در تجارت ایجاد شود. در آغاز همه‌گیری، مردم از فرهنگ‌های «زمینه بالا» پیشنهاد کردند که جلسات می‌توانند تا پایان تعطیلی منتظر بمانند تا مردم بتوانند شخصاً ملاقات کنند. با گذشت زمان، پذیرش ایجاد روابط آنلاین از طریق تماس های ویدیویی بیشتر می شود. اگر مایل به کار در ساعات غیرسنتی هستید، می توانید از فناوری برای گسترش دامنه دسترسی خود استفاده کنید. بنابراین، به راحتی با این چالش ها کنار می آییم.

این ما را به زبان و فرهنگ می رساند. بسیاری از آمریکایی ها از زبان و فرهنگ می ترسند. “دیگ ذوب” را به خاطر دارید؟ مهاجرانی که به ایالات متحده می‌رسند آرزوی یادگیری زبان انگلیسی را داشتند. بچه‌ها انگلیسی را در مدرسه یاد گرفتند. والدین انگلیسی را از فرزندان خود آموختند و سعی کردند آرمان های فرهنگی آمریکایی را اتخاذ کنند.

یکی دیگر از عوامل مؤثر این است که بسیاری از آمریکایی ها به خارج از کشور سفر نکرده اند یا زبان دیگری را یاد نگرفته اند. اگرچه ایالات متحده یک زبان رسمی ندارد (نه – انگلیسی نیست)، بسیاری اصرار دارند که هر کسی که در اینجا زندگی می کند باید انگلیسی صحبت کند.

خوشبختانه، زمان در حال تغییر است. آمریکایی های جدید زبان و فرهنگ خود را در اولویت قرار می دهند – از “مدرسه چینی” در روزهای شنبه تا جشن گرفتن تعطیلات مانند دیوالی و رمضان. تعداد رستوران هایی که از سراسر جهان غذا سرو می کنند، افزایش یافته است. برخلاف نسل‌های قبلی، Millennials و Gen Zers برای تعطیلات، مدرسه یا محل کار سفر کرده‌اند. این مواجهه باعث می‌شود مردم بیشتر فرهنگ‌های دیگر را بپذیرند و کنجکاوتر شوند.

اگر هنوز از فرهنگ‌ها و زبان‌های دیگر می‌ترسی، در اینجا آمده است. پنج قدم برای غلبه بر این ترس‌ها:

کنجکاو بمانید.

طنین‌انگیز توصیه جهانی گرایان این است که پذیرای تجربیات و گفتگوهای جدید باشید. آداب تجارت بین المللی متفاوت است. به عنوان مثال، در ایالات متحده، این رفتار خوبی است که هنگام غذا خوردن، یک دست خود را در دامان خود نگه دارید. در اروپا، این بی ادبی در نظر گرفته می شود. هر دو دست باید همیشه روی میز باشند. هیچ آرنج در هر دو مکان مجاز نیست!

وقتی مطمئن نیستید بپرسید.

سوالات را با “از روی کنجکاوی…” شروع کنید. دفاع ها را از بین می برد و ارتباطات را عمیق تر می کند. یک رئیس سابق از ژاپن دیدن کرد و مترجمش به او گفت که با زانو زدن به فردی که با او ملاقات می کند نزدیک شود. پرسید از روی کنجکاوی چرا باید این کار را بکنم؟ او پاسخ داد که این نشانه احترام است و به او در مذاکرات کمک خواهد کرد.

از قبل تحقیق کنید.

با آداب و رسوم تجاری یک فرهنگ آشنا شوید تا بتوانید تفاوت ها را پیش بینی کنید. هدایا در برخی کشورها بسیار مهم است. در چین، تقدیم هدیه بد رفتاری محسوب نمی شود. همچنین پیگیری مناسب را یاد بگیرید. در فرهنگ های با زمینه بالا، با حفظ ارتباط و استفاده از مترجم برای برقراری ارتباط واضح، رابطه را قوی نگه دارید. فرهنگ‌های دیگر به آمریکایی‌ها می‌خندند که همیشه به قرارداد نیاز دارند، اما مستند کردن توافق شما می‌تواند از سوء تفاهم جلوگیری کند. بسیاری از بازرگانان بین‌المللی پس از یک جلسه ایمیلی را دنبال می‌کنند تا تأیید کنند که همه چیز فهمیده شده است.

برای گفتگو آماده باشید.

دریابید که چه موضوعاتی “ایمن” و مورد انتظار هستند. در برخی کشورها پرسیدن در مورد همسر یک مرد بی ادبانه است. در کشورهای دیگر، مانند مکزیک، سوال در مورد خانواده مهم است. موضوعات ایمن عبارتند از ستایش چیزی که در مورد کشور یا مردم محلی دوست دارید، یا در مورد تاریخ منطقه سؤال کنید.

از منابع اهرمی استفاده کنید.

مترجم‌های تماس تلفنی و ویدیویی می‌توانند مکالمات بین زبان‌ها را تسهیل کنند، ترجمه ارائه شما، نامه‌ها یا مطالب کاربر می‌تواند درک را افزایش دهد و وب‌سایت‌های ترجمه شده می‌توانند به مشتریان احتمالی شما احساس خوشایندی کنند.

و مهمتر از همه، ایجاد جوامع.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی