عمومی

نحوه فروش در Poshmark: راهنمای کامل شما

نحوه فروش در Poshmark: راهنمای کامل شما

اگر به دنبال یک فرصت تجاری جدید هستید و به مد فکر می کنید، تبدیل شدن به یک فروشنده Poshmark می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. Poshmark یک پلت فرم آنلاین است که در آن افراد می توانند لباس و همچنین سایر اقلام را بخرند و بفروشند، و دارای تعداد کاربرانی رو به رشد از خرید و فروش لباس های جدید و استفاده شده با ملایمت است.

اگر علاقه مند به یادگیری هستید. برنامه‌های پول‌ساز مانند Poshmark چیست و نحوه فروش در Poshmark و در تلفن خود کسب درآمد کنید، این مقاله برای شماست.



Poshmark چیست؟

در ابتدایی ترین شکل آن، Poshmark یک است اپلیکیشنی برای فروش لباس به صورت آنلاین و پایگاه کاربری زیادی دارد.

کاربران می توانند از کمد یکدیگر خرید کنند، کالاهایی را که دوست دارند پیشنهاد دهند یا مستقیماً از سایر کاربران اقلام خریداری کنند. Poshmark هر فروش را به عنوان بخشی از هزینه های پلتفرم خود کاهش می دهد. اقلام زیر ۱۵ دلار دارای کمیسیون هزینه ثابت ۲٫۹۵ دلار هستند. برای اقلامی که بیش از ۱۵ دلار قیمت دارند، Poshmark 20% کاهش می یابد.

Poshmark همچنین گزینه های حمل و نقل خود را با همکاری USPS ارائه می دهد تا فروشندگان را آسان تر کند تا اقلام خود را در سریع ترین زمان ممکن بدون نگرانی به دست خریداران برسانند. تدارکات حمل و نقل.

Poshmark چگونه کار می کند؟

Poshmark یک بازار آنلاین است، بنابراین مردم می توانند آزادانه لباس و لوازم جانبی نو و دست دوم را خریداری و بفروشند. فروشندگان می توانند اقلام برای فروش را در “کمد” خود فهرست کنند و خریداران می توانند لیست ها را مرور کنند و اقلام را خریداری کنند. Poshmark از تمام فروش ها به عنوان بخشی از هزینه های Poshmark پورسانت دریافت می کند و مبلغ باقی مانده از طریق واریز مستقیم در اختیار فروشندگان قرار می گیرد.

خریداران هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنند و به آنها انگیزه خرید بیشتر می دهد و فروشندگان را قادر می سازد تا پول درآورید لباس‌های upcycling. علاوه بر این، Poshmark دارای ویژگی های مختلفی است که آن را به یک پلتفرم عالی برای هر کسی که به دنبال کسب درآمد از طریق فروش مجدد اقلام است تبدیل می کند.

svg%3E - نحوه فروش در Poshmark: راهنمای کامل شما

آیا می توانید در Poshmark درآمد کسب کنید؟

بله، می‌توانید در Poshmark درآمد کسب کنید. در حال حاضر ۸۰ میلیون کاربر Poshmark و بیش از ۲۰۰ میلیون لیست در این برنامه زندگی می کنند. بین پایگاه کاربری بزرگ و ویژگی های بازار آنلاین، کاربران می توانند از فروش اقلام در Poshmark درآمد کسب کنند. داستان‌های موفقیت زیادی از کاربرانی وجود دارد که اقلام را با قیمت مناسب می‌فروشند، و برخی حتی در طول مدت حضور خود در Poshmark شش رقمی شده‌اند.

پوشمارک محل اجتماعات آنلاین است که به پوشاک و برندهایی اختصاص داده شده است که فروش اقلام را آسان تر می کند. علاوه بر این، برنامه Poshmark روشی آسان، ایمن و مطمئن برای انجام تراکنش با سیستم پردازش پرداخت درون‌برنامه‌ای خود ارائه می‌کند، بنابراین کاربران می‌توانند به راحتی موارد را بدون نیاز به ترک برنامه خریداری کنند.

چرا باید در Poshmark بفروشید

Poshmark یکی از بزرگترین بازارهای آنلاین برای خرید و فروش پوشاک و لوازم جانبی است. بنابراین، چه به دنبال کسب وجه نقد اضافی در کنار آن باشید و چه آن را به یک تجارت تمام وقت تبدیل کنید، Poshmark فرصت های زیادی برای ارتباط با خریداران Poshmark و ایجاد جریان درآمد فراهم می کند.

در اینجا چند دلیل وجود دارد. چرا باید به فروش در Poshmark فکر کنید:

  1. سهولت: تنظیم Poshmark آسان است – می‌توانید به سرعت و به راحتی یک حساب کاربری ایجاد کنید و مواردی را که می‌خواهید بفروشید فهرست کنید. به کاربران Poshmark.
  2. دسترسی: با چنین پایگاه گسترده ای از کاربران Poshmark، می توانید به مخاطبان زیادی دست پیدا کنید زیرا Poshmark میلیون ها کاربر دارد و به شما امکان دسترسی به طیف گسترده ای از کاربران را می دهد. مشتریان بالقوه.
  3. درآمد: فروش در Poshmark می تواند راهی عالی برای کسب درآمد باشد، زیرا می توانید با فروش اقلام خود درآمد کسب کنید. اگرچه Poshmark ممکن است از فروش کاسته شود، اما همچنان باید از طریق واریز مستقیم پول دریافت کنید و می‌توانید از این پلتفرم درآمد بیشتری کسب کنید.
  4. Sustainability: Upcycling به یک روش جدید تبدیل شده است. راهی برای کاهش برخی از بارهای محیطی پوشاک تقاضای بیشتری برای لباس های دست دوم با قیمت های خوب وجود دارد، زیرا سازگارتر با محیط زیست نسبت به خرید اقلام جدید است.
  5. پشتیبانی اختصاصی : فروش در Poshmark به این معنی است که لازم نیست نگران تدارکات حمل و نقل یا مشکلات مشتری باشید، زیرا می توانید پشتیبانی دریافت کنید. Poshmark یک تیم خدمات مشتری اختصاصی دارد که در هر مشکلی که ممکن است به شما کمک کند. Poshmark درخواست‌های بازگشت را تعدیل می‌کند و در صورت بروز مشکل، خدمات عالی به مشتریان ارائه می‌کند.

svg%3E - نحوه فروش در Poshmark: راهنمای کامل شما

نحوه فروش در Poshmark

بنابراین، اکنون که ما درباره چیستی Poshmark توضیح دادیم، وقت آن است که به فروش در Poshmark و نحوه شروع کار با کمد Poshmark خود فکر کنید.

۱٫ برای یک حساب Poshmark ثبت نام کنید

اولین قدم برای شروع با Poshmark راه اندازی حساب خود و ساختن گنجه Poshmark است. می‌توانید اپلیکیشن Poshmark تلفن هوشمند خود را دانلود کنید یا از طریق وب‌سایت ثبت‌نام کنید. می‌توانید با آدرس ایمیل یا رسانه‌های اجتماعی خود یک حساب ایجاد کنید.

۲٫ موارد خود را فهرست کنید

هنگامی که حسابتان راه اندازی شد، می توانید فوراً شروع به فروش چیزها کنید. می توانید انتخاب کنید که روی یک دسته بندی خاص تمرکز کنید، مانند محصولات زیبایی یا لباس، یا اقلام مختلف را بفروشید. می‌توانید با استفاده از برگه «فروش» در پایین برنامه، موارد را فهرست کنید، و شما را به صفحه فهرست می‌برد.

برای فهرست کردن موارد خود، باید چندین عکس از اقلام بگیرید. زوایای مختلف و نمای نزدیک همچنین باید توضیح کوتاهی درباره نوع مورد و وضعیت آن ارائه دهید.

۳٫ لیست های خود را تبلیغ کنید

هنگامی که موارد شما فهرست شد، زمان تبلیغ آنها فرا رسیده است. به عنوان یک فروشنده جدید، گرفتن خریداران بالقوه گاهی اوقات می تواند چالش برانگیز باشد زیرا حساب شما جدیدتر است و بازبینی ندارد. با این حال، به همین دلیل ضروری است که فهرست خود را تبلیغ کنید.

قیمت‌های رقابتی فهرست را ارائه دهید که به خریداران نسبت به قیمت اصلی آن پیشنهاد می‌کند. مورد علاوه بر این، در صورت خرید چندین کالا از شما، می‌توانید تخفیف‌هایی مانند تخفیف‌های بسته‌ای ارائه دهید. همچنین می توانید گزینه های کاهش قیمت و حمل و نقل با تخفیف را تبلیغ کنید. همچنین می‌توانید فهرست‌های خود را در رسانه‌های اجتماعی و سایر برنامه‌ها تبلیغ کنید تا مردم را تشویق به خرید از شما کنید. به‌عنوان مثال، می‌توانید فهرست خود را در فید Poshmark به اشتراک بگذارید یا به رویدادهایی مانند Posh Partys برای یک برند یا انواع مختلف موارد بپیوندید.

۴٫ فروش خود را مدیریت کنید

به محض اینکه شخصی از حساب Poshmark شما خرید کرد، اعلانی دریافت خواهید کرد. Poshmark پردازش سفارش را برای فروشندگان Poshmark انجام می دهد و یک برچسب حمل و نقل ارائه می دهد که می توانید قبل از ارسال بسته به فروشنده آن را چاپ کرده و روی آن بچسبانید. Poshmark شراکتی با UPS دارد که شامل نرخ‌هایی برای پست‌های اولویت‌دار، نرخ ثابت اولویت‌دار، و باکس‌ها و پست‌های نرخ منطقه‌ای اولویت‌دار است.

می‌توانید از ارسال‌کننده‌های حباب‌دار پلی‌افزاری برای ارسال اقلام استفاده کنید، یا اگر چندین مورد وجود دارد، می توانید از جعبه های کوچک استفاده کنید. هنگامی که کالا ارسال شد و فروشنده آن را به عنوان تحویل علامت گذاری کرد، شما مبلغ خود را دریافت خواهید کرد. خریداران در انتها یک بررسی می‌گذارند و فروش بسته می‌شود.

۵٫ به حرکت خود ادامه دهید و نام تجاری خود را بسازید

بعد از اولین فروش موفق خود، در حال مطالعه برای شروع منظم فروش در Poshmark هستید. می‌توانید برای تشویق مردم به خرید چندین کالا، یک تخفیف بسته ارائه دهید. با ارائه خدمات عالی، پاسخ‌های سریع و ارسال سریع، نام تجاری خود را بسازید. از طریق ویژگی‌های فهرست‌های اشتراک‌گذاری، با سایر کاربران ارتباط برقرار کنید و به انجمن‌های Poshmark و مهمانی‌های شیک بپیوندید تا بتوانید دنبال‌کنندگان بیشتری در حساب Poshmark خود به دست آورید.

svg%3E - نحوه فروش در Poshmark: راهنمای کامل شما

نحوه فروش لباس در Poshmark

هنگام فروش لباس در Poshmark، چند نکته اضافی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. ابتدا عکس روی جلد مناسبی را انتخاب کنید که مورد را در بهترین حالت خود نشان دهد تا آن را از بقیه متمایز کند.

چون لباس‌ها می‌توانند مناسب باشند در مورد افراد متفاوت است، اطمینان از اینکه توضیحات مورد شما تناسب را توصیف می کند (به عنوان مثال، کوچکتر از اندازه ذکر شده، درست به اندازه، یا بزرگتر) حیاتی است تا افراد بتوانند بفهمند که آیا برای آنها مناسب است یا خیر. همچنین، وضعیت کالا را توصیف کنید، از جمله اینکه آیا لکه‌ها یا مشکلاتی وجود دارد که خریدار باید از آن آگاه باشد – بالاخره هیچ‌کس نمی‌خواهد اقلام کثیف بخرد!

تشریح توضیحات شما تا حد امکان، مزایای زیادی دارد. همانطور که در Poshmark می فروشید. توصیف دقیق می‌تواند احتمال عدم تناسب کالا را هنگام رسیدن به دست خریداران کاهش دهد و احتمال بازبینی منفی در خط را کاهش دهد زیرا همه اطلاعات را از قبل ارائه کرده‌اید.

برای بهبود فهرست‌بندی لباس‌های خود حتی علاوه بر این، می‌توانید عکس‌هایی از خود یا مدلی که این لباس را پوشیده است قرار دهید تا مردم ببینند که چگونه آن لباس با تیپ‌های مختلف تناسب دارد. زمانی که شما می‌توانید به عنوان تعادلی بین فروشنده پوشمارک در مقابل تأثیرگذار اینستاگرام فکر کنید. یک لیست جدید برای لباس قرار دهید.

به غیر از عکس گرفتن از موارد (از جمله نمای نزدیک)، به اطمینان از نمایش لیست شما در نتایج جستجو نیز کمک می کند. به عنوان مثال، یک توضیح خوب برای لباس، از جمله رنگ، مارک، تناسب و موارد دیگر، می‌تواند به بهینه‌سازی موتور جستجو کمک کند – یافتن فهرست شما را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

چه مارک هایی در Poshmark بهترین فروش را دارند؟

بسیاری از کاربران خرید در بازار از پلتفرم هایی مانند Poshmark را دوست دارند. به دلیل معاملات شگفت انگیزی که در مورد کالای مارک دار دریافت می کنند. اقلام مارک دار را می توان از طریق جستجوی لیست ها یا از طریق مهمانی های شیک کشف کرد و راهی محکم برای فروشندگان برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر است. علاوه بر این، فروشندگان وقتی می‌توانند قیمت اصلی کالا را در قیمت فهرست‌بندی خود شکست دهند و برای کمک به کاربران برای دریافت یک معامله عالی، یک تخفیف حمل و نقل ارائه کنند، درآمد بیشتری کسب می‌کنند.

برخی از مارک‌هایی که باید در Poshmark به فروش برسند عبارتند از مارک‌های محبوب و پرتقاضا، مانند نایک و آدیداس، و همچنین اقلام طراحی سطح بالا، مانند Louis Vuitton، Kate Spade، Tory Burch، و Marc Jacobs. . اقلام برند Poshmark تمایل به فروش سریع دارند، به خصوص اگر قیمت فهرست کمتر از قیمت اصلی باشد. علاوه بر این، مارک‌هایی مانند Anthropologie، Free People، و Coach نیز تمایل دارند در Poshmark به سرعت بفروشند.

به‌علاوه، اقلامی مانند لباس‌های قدیمی کمیاب، کفش‌های کتانی با نسخه محدود، و کیف‌های دستی طراحان همه مواردی هستند که احتمالاً خریداران را جذب می‌کند.

به‌عنوان یک فروشنده، می‌توانید بر اساس آنچه که فروشندگان برتر در نزدیکی خود دارند و نگاهی به قیمت کالای آن‌ها هنگام قیمت‌گذاری اقلام خود، ایده خوبی از عملکرد خوب داشته باشید. یک برند می‌تواند قیمت‌های بسیار متفاوتی داشته باشد، بنابراین تحقیق در مورد قیمت‌گذاری در برنامه بسیار مهم است.

svg%3E - نحوه فروش در Poshmark: راهنمای کامل شما

مزایای فروش در برنامه Poshmark

مزایای زیادی برای فروش در Poshmark وجود دارد

  1. مناسب: Poshmark یک برنامه ساده و کاربرپسند است که به راحتی اقلام را فهرست کنید و خریداران را پیدا کنید.
  2. ارسال به مشتریان: برخلاف پلتفرم های دیگر مانند بازار فیس بوک، نیازی به مهندسی یک جلسه حضوری برای تبادل اقلام نیست، زیرا Poshmark این کار را انجام داده است. ابزارهای حمل و نقل.
  3. پرداخت درون برنامه ای: نیازی نیست نگران ملاقات حضوری با خریداران و مبادله نقدی باشید زیرا پرداخت درون برنامه ای وجود دارد و شما آن را دریافت می کنید پول مستقیماً به حساب بانکی شما وارد می‌شود.
  4. حواله مالیاتی: پیش‌بینی مالیات می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما خوشبختانه، Poshmark همچنین مالیات فروش را برای هر خریدی در بازار می‌پردازد، به این معنی که شما این کار را نمی‌کنید. باید نگران باشید.
  5. تعداد زیادی از خریداران: Poshmark پایگاه کاربر زیادی دارد، به این معنی که شانس فروش کالای شما زیاد است
  6. سازگار با محیط‌زیست: فروش در Poshmark به این معنی است که لباس‌ها به جای رفتن به زباله‌دان‌ها یا زباله‌دان‌ها جان بیشتری از آن‌ها می‌گیرند و آن را به یک راه‌حل سازگار با محیط زیست تبدیل می‌کند

معایب فروش در برنامه Poshmark

در حالی که فروش در Poshmark قطعاً مزایایی دارد، اما مهم است که برخی از معایب فروش در Poshmark را در نظر داشته باشید:

  1. کمیسیون: در حالی که فهرست اقلام در برنامه رایگان است، Poshmark از هر فروش کاهش می‌یابد
  2. قیمت‌گذاری می‌تواند چالش‌برانگیز باشد: بین در نظر گرفتن هزینه‌های Poshmark و هزینه‌های حمل و نقل، رسیدن به قیمت رقابتی که هنوز هم برای شما درآمدزایی می‌کند دشوار است.
  3. <. قوی>رقابتی: داشتن یک پایگاه کاربری بزرگ به این معنی است که کشف موارد ممکن است دشوار باشد، بنابراین باید برای اطمینان از یافتن آسان فهرست‌هایتان تلاش کنید.< /span>
  4. بهینه سازی برای جستجو: کشف لیست ها، به خصوص برای حساب های جدیدتر، می تواند چالش برانگیز باشد. به همین دلیل است که کاربران Poshmark که به تازگی با این پلتفرم شروع به کار کرده اند باید اطمینان حاصل کنند که لیست ها برای نتایج جستجو بهینه شده اند تا خریداران بتوانند به سرعت موارد را پیدا و خریداری کنند. این امر مستلزم تحقیقات زیادی در مورد آنچه که فروشندگان برتر و سایر حساب‌ها درباره موارد مشابه می‌نویسند، نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که فهرست‌های شما عبارات و کلمات کلیدی مناسبی دارند.

svg%3E - نحوه فروش در Poshmark: راهنمای کامل شما

هزینه های Poshmark باید در نظر گرفته شود

از آنجایی که تمام نکات مورد نیاز برای موفقیت در Poshmark را مرور می کنیم، برخی از هزینه های مرتبط با Poshmark وجود دارد که باید هنگام فروش پلتفرم در نظر گرفته شود.

  1. Supp دروغ می گوید: شما به لوازم حمل و نقل مانند پلی میلرها، جعبه ها و سایر ابزارهای حمل و نقل مانند نوار و بسته بندی حباب دار نیاز خواهید داشت
  2. کارمزد: Poshmark درصدی از هر فروش
  3. سفرهای اداره پست: سفرها به و از اداره پست محلی شما به سرعت جمع می شوند، بنابراین در نظر گرفتن این هزینه بسیار مهم است

نحوه فروش سریع در Poshmark – نکات

برای کسب درآمد در Poshmark، چند چیز وجود دارد که اکثر فروشندگان باید به فروشندگان موفق در برنامه توجه کنند. در اینجا چند نکته برای کسب درآمد از Poshmark وجود دارد.

عکس های خوبی بگیرید

نکته اصلی برای فروش موفق در Poshmark گرفتن عکس های خوب است. هرچه عکس‌ها واضح‌تر باشند، خریداران تمایل بیشتری به خرید اقلام دارند. از چندین زوایای مختلف عکس بگیرید و اگر می توانید لباس هایی را که می فروشید امتحان کنید یا از شخصی بخواهید که برای شما مدل کند. بهترین عکس روی جلد ممکن را انتخاب کنید تا موردتان تا حد امکان جذاب باشد.

توضیحات واضح را به لیست های خود اضافه کنید

ابزار دیگری که خریداران برای تصمیم خرید خود استفاده می کنند، توضیحات است. عکس های خوب و توضیحات واضح بهترین راه برای فروش موثر لباس ها و دریافت بازخورد عالی هستند. اطمینان حاصل کنید که همه جزئیات، مانند نام تجاری، اندازه، اندازه‌گیری‌ها، و اینکه آیا با اندازه مناسب است را درج کنید تا به افراد در تصمیم‌گیری کمک کنید.

از برچسب حمل و نقلی که Poshmark ارائه می دهد استفاده کنید

سعی نکنید از روش های حمل و نقل خود استفاده کنید. Poshmark هزینه حمل و نقل با نرخ ثابت را برای خریداران فراهم می کند و هنگام خرید مشتریان به طور خودکار یک برچسب حمل و نقل ایجاد می کند. مهم است که از برچسب حمل و نقل استفاده کنید تا خریداران بتوانند بسته را ردیابی کنند.

موارد جدید را به طور مداوم اضافه کنید

افزودن موارد جدید و به‌روزرسانی فروشگاه می‌تواند به درآمدزایی در Poshmark کمک کند. موارد و موارد جدید شما را در صدر فید خریدار قرار می دهد و باعث می شود مشتریان به فروشگاه شما بازگردند.

پاسخگو باشید

مشتریان احتمالاً سؤالاتی می پرسند یا پیشنهادهایی را برای مذاکره در مورد قیمت یک کالا ارسال می کنند تا بتوانند در هزینه خود صرفه جویی کنند. در حالی که در صورت رد پیشنهادها، نمایه شما تأثیر منفی نمی‌گذارد، بسیار مهم است که پاسخگو باشید زیرا این امر به افزایش سرعت فروش و جلوگیری از مشکلات بد خدمات مشتری کمک می‌کند.

svg%3E - نحوه فروش در Poshmark: راهنمای کامل شما

از کلمات کلیدی استفاده کنید تا خریداران بتوانند دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند برای

هنگامی که مشتریان در حال خرید از Poshmark هستند ، آنها معمولاً در جستجوی موارد هستند. بنابراین به نحوه ساختار سایر فروشندگان لیست خود نگاه کنید و سعی کنید برخی از آن را تقلید کنید. برای مثال، می‌توانید از کلمات کلیدی در توضیحات خود استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که هنگام جستجوی موارد، فهرست‌های شما ظاهر می‌شوند.

موجودی خود را ارزان از فروشگاه‌های دستفروشی و عمده‌فروشان تهیه کنید

اگر برای فروش لباس های خود راحت نیستید یا می خواهید موجودی اضافه کنید، می توانید از منابع دیگر مانند مغازه های صرفه جویی، عمده فروشان، و مغازه های محموله می‌توانید اقلام فوق‌العاده‌ای مانند کفش‌های نام تجاری، لباس‌ها و موارد دیگر را از یک فروشگاه کالا با ارزش فروش مجدد بالا بیابید. به دنبال برندهایی باشید که در Poshmark فروش خوبی دارند و سعی کنید در صورت امکان آن ها را تهیه کنید.

< span class="ez-toc-section" id= "Sell_clothing_at_a_fair_price"/>Sell clothing at a fair price

To get more sales, it’s important to look at pricing when selling your own clothing. If you are able to offer a low price, the higher chances you have of having a sold item. Reasonable prices tend to attract more customers and can drive sales.

Use natural light

High-quality photos are an important part of creating your own boutique on Poshmark, so try to take good photos where possible. For a fast way to improve photos, use natural light when possible to ensure the items look good and are accurately represented.

Be honest

Honesty is a crucial part of being successful if you decide to sell on Poshmark. You must add details of damaged clothing and/or any flaws to the listing description. Don’t try to deceive buyers or sell counterfeit items.

Provide a shipping discount

Where possible, you can provide a discount on shipping to make the item more enticing for buyers through the Poshmark platform

svg%3E - نحوه فروش در Poshmark: راهنمای کامل شما

The Bottom Line

Selling on Poshmark can be an effective way to develop another income stream and can be lucrative if you’re interested in selling clothes and accessories on the platform. However, getting your Poshmark closet up and running takes some time. You will also need to spend some time making sure your listings are easy to find and represent the items well.

How to Sell on Poshmark FAQs

Is it worth selling on Poshmark?

Selling on Poshmark can be a great way to make extra money and declutter your closet. Poshmark is an excellent marketplace to buy and sell new and gently used clothing, shoes, and accessories and make money from selling these types of items. In addition, it can be worth selling on Poshmark since you can easily upload photos, list items for sale, and set your own prices.

How much does the average Poshmark seller make?

The average amount of money a Poshmark seller makes will vary depending on how many items they have listed for sale, what prices they list their items for, and the number of things they sell – while factoring in Poshmark’s commission for each item.

Some Poshmark sellers make a few hundred dollars a month, whereas other Poshmark sellers make up to $1,000 a month or more selling items. Becoming a top seller can quickly boost that number as well. Many sellers also sell items on multiple platforms to increase their chances of getting users to see and buy them.

What is a Poshmark closet?

A Poshmark closet refers to each Poshmark account’s individual page where they share listings for their items. A Poshmark closet is connected to the Poshmark username and will display all of the users’ listings and reviews as buyers and sellers.

How many followers do you need on Poshmark to make money?

When it comes to making money on Poshmark, the more followers your Poshmark has, the better. Poshmark sellers with a large following tend to sell their items faster since more people see their listings. Of course, there is no exact number of followers needed to make money, but increasing your follower count on Poshmark should be a goal as you grow your Poshmark business.

Which items sell best on Poshmark?

Popular and in-demand brands, such as Nike, Adidas, Louis Vuitton, and many others, tend to do well on Poshmark as these are brands that users are searching for. Additionally, fashion brands such as Free People and Anthropologie also sell well on Poshmark. Finally, Handbags from brands such as Coach will also sell well on Poshmark.

Other fast-selling items on Poshmark include vintage and limited-edition items such as sneakers and handbags. Items that are in pristine or new condition at a competitive and reasonable price will sell the best on Poshmark as that is most attractive to buyers.

How do you get paid through Poshmark?

Poshmark pays via two methods when a buyer purchases an item from your Poshmark closet: PayPal and direct deposit. Payments are sent within 3-5 business days after the buyer marks the item as ‘delivered’ by the buyer. To ensure that you are paid on time, setting up your preferred payment method in the app when setting up your account and getting your listings up is essential. You can also track and monitor payments within the Poshmark app using the Payments tab.

Who pays for shipping on Poshmark?

On Poshmark, buyers always pay for shipping. The cost of shipping is calculated by Poshmark automatically and usually includes a certain amount of weight within the shipping cost. Poshmark shipping options include USPS options such as Priority Mail, Priority Flat Rate, and Priority Regional Rate boxes and mailers.

Sellers are responsible for packaging and sending the item to buyers and must mark the item as ‘shipped’ in the Poshmark app within three business days of making the sale. Poshmark includes in-app tracking for buyers and sellers to track the package and features for buyers to mark the item as ‘delivered.’

How do beginners sell on Poshmark?

Selling on Poshmark is easy for beginners and experienced sellers alike. Beginners can use Poshmark to make some extra cash by decluttering their closets. Beginners can get started selling on the Poshmark app by creating an account and setting up their Poshmark closet. Once the account is set up, beginners can start listing their items on Poshmark by posting photos of the item and providing a description of the item, size, and condition. When buyers purchase items, all sellers need to do is ship the items using Poshmark’s prepaid shipping labels within three business days of the sale. Once buyers mark it as delivered, beginners will receive the money for the item.

Image: Envato Elements, Depositphotos


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی