عمومی

6 درسی که باید هنگام فکر کردن به رشد آینده به خاطر بسپارید ابتکارات

۶ درسی که باید هنگام فکر کردن به رشد آینده به خاطر بسپارید
ابتکارات

همانطور که می دانید، رشد یک کسب و کار سخت است، به خصوص بار اول. متأسفانه، هر ابتکار جدیدی متفاوت است، بنابراین اگر موفقیتی کسب کرده‌اید خیلی از خود راضی نباشید و نمی‌توانید منتظر باشید. دوباره آن را تکرار کنید.

در سال‌هایی که مشاور تجاری بودم، بسیاری از شما را دیده‌ام

در اینجا برخی از بینش‌های کلیدی وجود دارد که من و دیگران برای بزرگسالان جمع‌آوری کرده‌ایم. رهبران شرکت و همچنین کارآفرینان سریالی. آن‌ها اغلب استراتژی‌هایی را در ذهن خود توجیه می‌کنند که منجر به مشکلات یا حتی شکست‌های فاجعه‌باری می‌شود که هرگز در راه نبودند:

۱٫ نتیجه گیری نکات مثبت اخیر هنجار جدیدی است.

متاسفانه، در این عصر جدید از تغییرات سریع بازار و جلب رضایت مشتریان سخت تر، شما نمی توانید فرض کنید که آنچه دیروز کار می کرد فردا نیز کار خواهد کرد. فن‌آوری‌های جدید و قدرت اینترنت می‌توانند تقریباً یک شبه همه چیز را تغییر دهند، بنابراین تکالیف خود را با هر ابتکاری از ابتدا انجام دهید.

به عنوان مثال. ، روند تجارت الکترونیک که توسط اینترنت هدایت می شود، بسیاری از شرکت ها را به موفقیت رسانده است، اما کووید و درخواست‌های اخیر مشتریان برای سفارشی‌سازی، بازگشت آسان و تحویل فوری، مدل‌سازی را برای بسیاری از مشاغل بسیار دشوار کرده است.

۲٫ با این باور که شما یک رویکرد جادویی برای رشد دارید.

طبق تجربه من، هیچ جادوی بلندمدتی در تجارت وجود ندارد. راه حل های نوآورانه محصول و فرآیند فقط موقتی هستند، زیرا به سرعت در ذهن مشتریان و رقبا به یک کالا تبدیل می شوند. با این حال، اگر یک بار این کار را انجام دادید، می توانید دوباره آن را انجام دهید، اما تصور نکنید که این کار آسان است، یا فقط از گذشته کپی کنید.

طبق تجربه من، راز بیشتر کار سخت و اشتیاق است. افراد تجاری موفقی که من می شناسم معمولاً ساعات طولانی تری کار می کنند، روابط بیشتری ایجاد می کنند و بیشتر از بقیه ابتکارات جدید ایجاد می کنند. از الون ماسک و استیو جابز.

۳٫ اگر شما آن را دوست دارید، همه مشتریان بالقوه شما نیز همینطور خواهند بود.

شاید این اولین بار برای شما مفید باشد، اما مطمئناً یک رویکرد پرخطر به‌عنوان یک سرمایه‌گذار فرشته، انتظار داشتم استارت‌آپ‌ها به راه‌حل خود علاقه داشته باشند، اما همچنین تحقیقات بازار و اعتبارسنجی مشتری را برای اندازه‌گیری فرصت واقعی انجام داده باشند. شما و دوستانتان بازار نیستید.

علاوه بر این، این روزها باید از طریق بازاریابی سنتی به مشتریان خود کمک کنید تا شما را پیدا کنند. ، رسانه های اجتماعی بیشتر و اینفلوئنسرها. با بیش از حد اطلاعات امروز، نمی توانید تصور کنید که مردم بدانند که شما و راه حل ابتکاری جدیدتان حتی وجود دارید.

۴٫ از روند تقاضای مستمر بازار سرمایه گذاری کنید.

همه شما رشد به ظاهر بی حد و حصر رسانه های اجتماعی و سایت های دوستیابی را به خاطر دارید، بنابراین برای بسیاری از آنها افزوده می شود. یکی دیگر مانند یک موفقیت مطمئن به نظر می رسید. با این حال، متوجه شدم که سرمایه گذاران و مشتریان دیگر به یکی دیگر علاقه ندارند. هیچ جایگزینی برای کار و بازاریابی مدل کسب و کار جدید وجود ندارد.

مردم ارزش را می بینند و علاقه فزاینده ای به انرژی های تجدید پذیر دارند، هوش مصنوعی و استفاده از فناوری بلاک چین برای تجارت. من مدل‌های کسب‌وکار جدیدی را برای خدمات از راه دور، اقتصاد اشتراک‌گذاری و ایجاد اکوسیستم شخصی شما می‌بینم.

۵٫ با نادیده گرفتن تأثیر نیروهای بازار جهانی.

تنش‌های ژئوپلیتیکی کنونی و همه‌گیری همه‌گیر، بازارهایی را که تصور می‌شد به آن دچار می‌شوند، ناراحت کرده و خواهد کرد. توسط بسیاری از کارآفرینان و صاحبان مشاغل طلایی شود. همانطور که به ابتکار تجاری یا رشد بعدی خود نگاه می کنید، توصیه می کنم به استراتژی برنده فعلی خود نگاه دقیقی بیندازید.

در این عصر، به دلیل ارتباطات جهانی، تجارت الکترونیک و تحویل سریع، هر کسب و کار محلی واقعاً بخشی از بازار جهانی. تصور نکنید که می توانید کسب و کار و بازاریابی خود را در منطقه محلی جدا کنید و به بقا و شکوفایی خود ادامه دهید.

۶٫ به نفس خود اجازه دهید بر اساس موفقیت قبلی فکر کند.

اجازه ندهید موفقیت گذشته پای شما را از روی پدال سخت کار کردن بردارد. ، ایجاد روابط و گوش دادن واقعی به مشتریان و سایر کارشناسان. استیو جابز متوجه شد که موفقیت اولیه‌اش در اپل تضمینی برای شغلش نبود، اما در نهایت با تفکری جدید بازگشت.

پیام در اینجا این است که حتی موفق ترین رهبران کسب و کار که به دنبال رشد هستند، و همچنین کارآفرینان سریالی، هرگز نباید روی موفقیت های خود استراحت کنند. هیچ جایگزینی برای انجام تکالیف خود در مورد فرصت‌های فعلی در بازار، روندهای مشتریان و فناوری‌های جدید که رقبا را هدایت می‌کنند، وجود ندارد.

بمانید. در مسیر برنده فعلی خود و لذت بردن از سبک زندگی کارآفرینی ادامه دهید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی