عمومی

چگونه کارکنان خود را وادار به استفاده از سلامت شرکت خود کنید فواید

چگونه کارکنان خود را وادار به استفاده از سلامت شرکت خود کنید
فواید

در بازار کار فشرده و اقتصاد نامطمئن، فصلی که باید سردرد، واقعی و استعاری.

به خاطر داشته باشید، انتخاب یک برنامه بهداشتی همیشه یک فرآیند ساده یا آسان برای کارمندان شما نیست. بسیاری از مردم نگران این هستند که نتوانند پزشک خود را حفظ کنند، خدمات مشتری وحشتناک خواهد بود، یا اینکه یک گزینه کم‌هزینه رویه‌های پزشکی کلیدی را پوشش نمی‌دهد.

این روزها اکثر کارفرمایان هنوز یک طرح بهداشتی را با دسترسی به شبکه گسترده ای از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ارائه می دهند – به نام PPO. امیدواریم، اگر باهوش هستید، در کنار آن جایگزینی را نیز در نظر گرفته‌اید که شبکه‌ای از ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی با دقت بیشتری را برای کیفیت و مقرون به صرفه بودن انتخاب کرده است. این جایگزین معمولاً اشتراک هزینه کمتری برای کارمندان دارد.

بنابراین چگونه می توانید در طول ثبت نام سالانه با کارمندان خود ارتباط برقرار کنید تا آنها انتخاب هایی می کنند که برای آنها رضایت بخش باقی می ماند؟ تعداد انگشت شماری از تکنیک ها می توانند ارتباط شما با کارمندان را به ویژه موثر کنند.

۱٫ نیاز به ثبت نام فعال

درباره آن فکر کنید، راحت تر است که به چیزهایی که می دانیم پایبند باشیم و از کاغذبازی اجتناب کنیم، حتی اگر گران تر باشد. و کیفیت پایین تر از جایگزین. با اجباری کردن کارمندان خود به انتخاب فعالانه یک برنامه بهداشتی به جای پیش‌فرض در یک برنامه، از فرصت استفاده می‌کنید و اطلاعات مهمی درباره گزینه‌های آنها در مقابل کارمندان خود دریافت می‌کنید. و افرادی که شانس انتخاب برای خود را دارند، بیشتر از آن راضی هستند.

۲٫ کار را آسان کنید

از اینفوگرافیک ها و جداول استفاده کنید تا کارمندان بتوانند گزینه های برنامه سلامت را در کنار یکدیگر مقایسه کنند. هنگام طراحی آن‌ها، فراموش نکنید که اصطلاحات کلیدی مرتبط با انتخاب‌های طرح سلامت خود را تعریف کنید – اکثر ما وقتی صحبت از زبان بیمه سلامت به میان می‌آید مبهم هستیم. فراموش نکنید که یک عکس ارزش هزار کلمه دارد و می تواند به راحتی از طریق ایمیل یا در پلت فرم رسانه های اجتماعی شرکت شما به اشتراک گذاشته شود. به‌علاوه، تقریباً همه کارمندان می‌خواهند بدانند که پزشکان تحت پوشش کدام برنامه‌ها هستند. قبل از تصمیم گیری در مورد یک طرح سلامت، تشخیص اینکه کدام ارائه دهندگان در شبکه هستند را برای آنها آسان کنید.

۳٫ از Call to Actions استفاده کنید

اگر فکر می‌کنید یکی از برنامه‌های سلامتی که ارائه می‌دهید برای کارمندان و شرکت بهتر است، خجالت نکشید. دور از گفتن نظر قوی داشته باشید! با استفاده از رهبری یا سایر توصیفات کارکنان، کارمندان خود را به گزینه ای با کیفیت بالاتر و کم هزینه راهنمایی کنید. توصیه‌ها و داستان‌های شخصی باید تا جایی که ممکن است استفاده شوند تا ارتباطات شما قابل اتکا و قانع‌کننده باشد. سعی کنید از برخی از کارمندان خود فیلم بگیرید که در مورد انتخاب های خود صحبت می کنند. کلیپ های ویدیویی همتایان به راحتی توجه کارکنان شما را در حین اطلاع رسانی به آنها جلب می کند.

۴٫ مهم‌ترین چیزها را بدانید

پرسیدن بازخورد قبل، در طول و بعد از دوره ثبت‌نام سالانه، کلیدی است برای درک اینکه آیا استراتژی ارتباطی شما درست است یا خیر. نگه دارید یا نه همچنین می تواند در زمان واقعی به شما اطلاع دهد که در کجا تمرکز کنید. مفروضات خود را در مورد آنچه که فکر می کنید کارمندان را برای ثبت نام در بهترین طرح سلامت با تعداد کمی از کارمندان از قبل ترغیب می کند، آزمایش کنید. همچنین می‌توانید پیام‌های خود را هدف قرار دهید و به سؤالات و نگرانی‌های بخش‌های مختلف جمعیت کارمند خود بپردازید، نه یک رویکرد یک‌جا برای همه.

۵٫ آماده باشید

هیچ چیز مانند اجرای یک استراتژی ارتباطی درخشان نیست، فقط زمانی که سؤالات شروع می شود، با پای صاف و صاف مواجه می شوید. تهیه شده. اگر توجه کارمندان خود را به خود جلب کرده اید، آنها قبل از این که دست به کار شوند، سؤالاتی می پرسند، بنابراین کارکنان منابع انسانی یا سایر رهبری خود را آماده کنید. یک صفحه یک صفحه از «پنج سوال مطرح شده» یا «پنج نگرانی اصلی» را با نقطه مقابل برای مرجع گردآوری کنید. اینها را قبل از ثبت نام باز به کارکنان کلیدی بدهید تا برای سیل احتمالی آماده باشند!

شما سختی ها را پشت سر گذاشته اید. کار طراحی یا انتخاب طرح های بیمه سلامت. برای برقراری ارتباط در مورد آنها تلاش بیشتری انجام دهید تا کارمندان شما در هنگام ثبت نام از تصمیمات آنها رضایت بیشتری داشته باشند و در طول سال راضی باشند.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی