عمومی

این اشتباه اجتماعی بزرگ همچنین راز پشت سر انجام آن است محتوایی که مشتریان شما را درگیر می کند

این اشتباه اجتماعی بزرگ همچنین راز پشت سر انجام آن است
محتوایی که مشتریان شما را درگیر می کند

فکر می‌کردم محتوای خارق العاده ایجاد کنید

چگونه خراب کردم؟ بیشتر وقتم را صرف صحبت در مورد خودم کردم چون بیش از حد هیجان زده شدم. قسمت خنده‌دار این بود که می‌توانستم قسم بخورم که بیشتر وقت را صرف سؤال کردن می‌کنم. من فکر می‌کردم طرف مقابل شگفت‌انگیز است، اما، همانطور که مشخص شد، آنها به سختی چیزی گفتند.

موضوع مورد علاقه همه این است. خودشان، و استفاده از آن راز ایجاد محتوایی که افراد را وادار می‌کند، تبدیل می‌کند و باعث تعامل می‌شود.

مگر اینکه فوق‌العاده مشهور باشید، محتوا کار نمی کند.

دقیقاً مانند زمانی که یک مکالمه کامل را صرف صحبت کردن در مورد خودتان می کنید، زمانی که محتوایی تولید می کنید که بر شما متمرکز است. ، افراد دیگر علاقه کمتری دارند. تفاوت این است که آنها به صورت آنلاین به سادگی از کنار چیزهای شما عبور می کنند یا به جای اینکه ناامیدانه تلاش کنند راهی برای فرار از گفتگو پیدا کنند، دکمه برگشت را فشار می دهند.

با این حال، تمایل طبیعی این است که محتوایی ایجاد کنید که حول محور کاری باشد که انجام داده اید، به دست آورده اید، یا در میانه انجام آن هستید. برای شما بسیار جالب است زیرا زندگی شماست، و اگر برای شما بسیار جالب است، پس دیگران نیز باید آن را جالب بدانند. اما بقیه به خودشان، نیازهایشان، خواسته‌هایشان یا احساسشان فکر می‌کنند، و شما چندان مهم نیستید. بجای.

در نتیجه، ساده ترین راه برای ایجاد محتوایی که مردم به طور مداوم با آن درگیر هستند و علاقه زیادی به آن دارند این است که آن را حول خواننده قرار دهیم. . نکته خنده‌دار این است که وقتی محتوایی ایجاد می‌کنید که ابتدا روی آنچه برای خواننده اهمیت دارد، در نهایت شما را بیشتر دوست می‌دارد، به همان دلیلی که فکر می‌کردم یک مکالمه عالی داشته‌ام: موضوع من بود و طرف مقابل گوش داد.

سوالی که در ذهن شما مهم است باید این باشد: چگونه می توانم به خواننده کمک کنم زندگی راحت تر شود و در احساسات آنها سهیم باشد. ، یا آنچه را که نیاز دارند یا می خواهند برآورده کنند؟ انجام این کار جذابیتی مغناطیسی در پشت کاری که انجام می‌دهید و امیدوار به دستیابی به آن هستید، ایجاد می‌کند، چه بستن یک معامله یا ایجاد دنبال‌کننده.

سه روش بسیار مؤثر برای تولید محتوا. .

  1. با بینش‌های منحصربه‌فرد به سوالات مبرم آنها پاسخ دهید.
  2. محتوای ایجاد کنید که از استدلال‌ها، دیدگاه‌ها و بازاریابی آنها پشتیبانی کند. استراتژی‌ها.
  3. مشکل آن‌ها را بدون درخواست چیزی حل کنید.

Google بسیار قوی‌ترین است. وب سایتی که در این سیاره قاچاق شده است، زیرا یک کار را به خوبی انجام می دهد: به مردم کمک می کند تا پاسخ سوالات خود را پیدا کنند. وقتی کسی سوالی دارد، فعالانه به دنبال چیزی است که نگرانی فوری برای او داشته باشد. با ایجاد محتوایی که به این سؤالات پاسخ می دهد، به طور پیش فرض چیزی بسیار جالب برای آنها ایجاد می کنید. این کار را در حالی انجام دهید که بینش‌های منحصربه‌فردی را که دیگران قبلاً به اشتراک نگذاشته‌اند ارائه دهید و طرفدار ایجاد کرده‌اید.

استراتژی ایجاد محتوا که بیشتر از همه دوست دارم ایجاد محتوایی است که از استدلال ها و دیدگاه های خوانندگان من پشتیبانی می کند، به خصوص اگر از آن برای کالاهای خود را به بازار عرضه کرده و بفروشند. نوشتن مقاله‌هایی که به دیگران کمک می‌کند بفروشند منجر به این می‌شود که پست شما را به اشتراک بگذارند، از شما نقل قول کنند (به شما اختیارات متخصص می‌دهند)، و در حالی که بر اساس آن کار می‌کنند، آن را با اشتیاق انجام می‌دهند.

این به معنای اشتراک گذاری بیشتر، قرار گرفتن در معرض بیشتر و دیده شدن به عنوان یک رهبر فکری واقعی است زیرا به طور فعال از شما نقل قول می شود. این قرار گرفتن به معنای فالوورهای بیشتر برای شما و در نهایت فروش بیشتر برای شما است. بعلاوه، چون شخص دیگری او را در جهت شما نشان می دهد، شما فوراً قابل اعتمادتر هستید.

در نهایت، مشکل شخص دیگری را حل کنید. راه حل مشکل می تواند ارائه اطلاعات، راهنما، ابزار یا کار واقعی باشد. به عنوان مثال، ارائه بینش و تخصص به خبرنگاران بدون هیچ گونه انتظاری برای ذکر یا پیوند. همچنین می‌تواند کار را برای کسی انجام دهید و در حین انجام آن به سادگی آن را ضبط کنید.

حل یک مشکل بزرگ که برای شما کار نسبتاً جزئی است، چیزی فراتر از اعتماد ایجاد می‌کند. شرایطی را ایجاد می‌کند که شخصی که به او کمک کرده‌اید معمولاً آنقدر از این بابت خوشحال می‌شود که تا آنجا که ممکن است به شما کمک می‌کند تا شما را معرفی و تبلیغ کند — بدون اینکه شما هرگز آن را بخواهید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc. com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی