عمومی

چگونه گوگل از هوش مصنوعی برای تعمیر آنلاین استفاده می کند لیست های کسب و کار

چگونه گوگل از هوش مصنوعی برای تعمیر آنلاین استفاده می کند
لیست های کسب و کار

Google راه‌هایی برای دانستن اینکه آیا شرکت شما برای کسب‌وکار باز است یا خیر، دارد.

هفته گذشته، Google اعلام کرد برنامه‌ای برای استفاده از یادگیری ماشینی برای شناسایی ساعت کاری نادرست در فهرست‌های کسب‌وکار آنلاین خود و اصلاح فوری فهرست‌ها با استفاده از پیش‌بینی‌های ایجادشده توسط هوش مصنوعی مربوط به ساعات کاری دقیق.

Google این خبر را در کنار رونمایی از طرح Maps 101، تلاش اخیر این غول فناوری برای ساختن نقشه های گوگل تا حد امکان دقیق و به روز است.

مدل پیش‌بینی ساعت از داده‌های مختلفی تغذیه می‌شود، مانند ساعات کاری سایر مغازه‌های اطراف، اطلاعات از وب‌سایت کسب‌وکار، و حتی تصاویر نمای خیابان Google از ویترین فروشگاه‌ها و هر تابلوی ویترینی قابل مشاهده که ساعات کاری آن را فهرست می‌کند. همچنین در نظر می‌گیرد که صاحب کسب‌وکار چه زمانی آخرین ساعت‌ها را به‌صورت دستی تغییر داده و چه زمانی زمان های پرطرفدار، داده های تاریخچه مکان انباشته و ناشناس مشتریانی که از کسب و کار بازدید می کنند، شلوغ ترین هستند. بنابراین یکی از راه‌هایی که Google می‌تواند تشخیص دهد ساعات کاری نادرست است این است که شلوغ‌ترین زمان‌ها زمانی رخ می‌دهد که ظاهراً یک کسب‌وکار بسته می‌شود.

Google این کار را نمی‌کند. این شرکت به‌صراحت به کاربران نمی‌گوید چه زمانی ساعت‌ها توسط هوش مصنوعی خود به‌روزرسانی می‌شوند، این شرکت تأیید کرد The Verge، و اگر الگوریتم “درجه بالایی از دقت آنها اطمینان داشته باشد” به طور خودکار تغییرات ایجاد می کند. اما ، اگر شکی وجود داشته باشد، Google تغییر ساعت‌ها را با یک شخص واقعی، از جمله کاربران Google Maps و صاحبان کسب‌وکار، تأیید می‌کند و اعلامیه‌ای به فهرست اضافه می‌کند مبنی بر اینکه ممکن است ساعت تغییر کرده باشد.

<. div class="standardText lastItem" readability="35">

Google در اعلامیه خود به اشتراک گذاشت، مدل یادگیری ماشینی از نوسان مداوم ساعات کار برای بسیاری از مشاغل بر اساس تغییر محدودیت های مرتبط با بیماری همه گیر الهام گرفته شده است. مایه گذاری پیش‌بینی‌های تولیدشده با هوش مصنوعی پاسخ این شرکت به چشم‌انداز همیشه در حال تغییر است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی