عمومی

با مقررات مالی مورد انتظار که در حال ساخت است ملاقات کنید بانک ها عصبی هستند

با مقررات مالی مورد انتظار که در حال ساخت است ملاقات کنید
بانک ها عصبی هستند

برخی از وام دهندگان باید در آینده به لطف مقررات جدید با هدف جلوگیری از تبعیض در اعطای وام و دسترسی به سرمایه را گسترش دهید.

دفتر حمایت مالی از مصرف‌کننده در روز پنجشنبه قانون موردانتظار خود را در مورد استانداردهای جمع‌آوری داده‌های وام‌دهی مشاغل کوچک نهایی کرد. این قانون که به‌عنوان بخش ۱۰۷۱ شناخته می‌شود، بخشی از قانون داد-فرانک، مجموعه مقررات بانکی تصویب شده پس از بحران مالی که ثبات سیستم مالی.

بخش ۱۰۷۱ مؤسسات مالی را ملزم به جمع‌آوری و ارائه اطلاعات خاص در مورد برنامه‌های وام‌دهی مشاغل کوچک، از جمله نژاد، می‌کند. ، قومیت، جنسیت و اطلاعات دیگر. برخی از ناظران صنعت بانکداری می گویند اگرچه این امر نیازمند تشریفات اضافی برای بانک ها است که می تواند فرآیند تصویب وام را به تاخیر بیندازد، برخی دیگر آن را یک پیروزی برای مشاغل کوچک می دانند.

جاشوا میلر، معاون پژوهشی، می‌گوید: قانون نهایی می‌تواند به کسب‌وکارهای کوچک متعلق به زنان و رنگین‌پوستان اجازه دهد تا در نهایت به سرمایه شفاف دسترسی پیدا کنند. و سیاست در Accion Opportunity Fund، یک موسسه مالی توسعه جامعه مستقر در سن خوزه، کالیفرنیا. او به نژاد کاملاً مستند اشاره می‌کند تبعیض و نابرابری سیستمیک به عنوان برخی از موانع این گروه ها در دسترسی به سرمایه است.

به عنوان مثال، زنان سیاه پوست سریع ترین افراد را تشکیل می دهند. – گروه رو به رشدی از صاحبان مشاغل کوچک ایالات متحده. و با این حال، یک نظرسنجی اخیر از اعضای گروه مالکان و زنان سیاه پوست نشان می دهد که ۹۵ درصد از کارآفرینان برای شروع کسب و کار خود به استفاده از منابع مالی خود متوسل شده اند. طبق نظرسنجی تنها ۱۳ درصد به سرمایه دسترسی داشتند.

امید این است که این داده‌ها شکاف‌های وام‌دهی را که می‌توانند با سهولت بیشتری توسط قانون‌گذاران (یا مالی) برطرف شوند، آشکار کند. خود نهادها) و در نهایت به گسترش دسترسی به سرمایه کمک می کنند.

“این یک محدودیت نیست”، جان آرنزمایر، مدیر عامل و بنیانگذار گروه تجاری کوچک کوچک مستقر در واشنگتن دی سی می گوید: «این یک محدودیت نیست. اکثریت تجاری “این به سادگی درخواست داده است، که واقعاً ضروری است تا سیاستگذاران بتوانند نحوه کاهش شکاف [دسترسی به سرمایه] و رفع مشکلات را شروع کنند.”

همه تصمیم CFPB را جشن نمی گیرند، که می تواند هزینه های بانکی را افزایش دهد. یک تجزیه و تحلیل CFPB تخمین زد که هزینه های اضافی برای مطابقت با بخش ۱۰۷۱ بین ۳۴ تا ۹۹ دلار برای هر برنامه است. گروه‌های تجاری بانکی مانند جامعه مستقل بانکداران آمریکا مستقر در دی سی، از این قانون عقب نشینی کرده و ادعا می‌کنند که «اثری دلخراش بر وام‌دهی سفارشی خواهد داشت». ICBA معتقد است این قانون دسترسی به اعتبار را حداقل برای برخی کاهش می‌دهد زیرا آنها استدلال می‌کنند که فرآیند جمع‌آوری اطلاعات طاقت‌فرساتر می‌تواند وام‌دهندگان را از گرفتن وام‌هایی که نمی‌توان به راحتی گزارش کرد، منصرف کرد.

“ما نگرانی‌های قابل توجهی داریم که می‌تواند مانع از توانایی بانک‌های محلی برای تطبیق وام‌ها با نیازهای منحصربه‌فرد مشتریان تجاری کوچک خود شود. مایکل Emancipator، معاون رئیس جمهور و مشاور نظارتی ICBA می گوید، . این می تواند رقابتی را به سمت میانه ها تحریک کند – یعنی وام دهندگان ممکن است تمایلی به ارائه وام به وام گیرندگانی نداشته باشند که از هنجار منحرف می شود، که می تواند در مورد وام های صادر شده به وام گیرندگان کم درآمد یا در غیر این صورت با نمایندگی کمتر صادق باشد. Emancipator پیشنهاد می‌کند که اگر یک وام به مراحل گزارش‌دهی اضافی نیاز داشته باشد، وام‌دهندگان ممکن است تصمیم بگیرند که از دادن آن‌ها به طور کلی اجتناب کنند.

این یک نگرانی مشترک است. توسط پاتریک ریلی، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Verde International، یک شرکت تحلیلی مستقر در آتلانتا که به موسسات مالی خدمت می کند. ریلی می‌گوید: «اگر هزینه بانک‌ها برای وام دادن به مشاغل کوچک را افزایش دهیم، برخی از وام‌ها دیگر قابل دوام نخواهند بود و احتمالاً وام‌دهی کلی کاهش می‌یابد.»

CFPB اشاره می‌کند که همه مشمول مقررات نیستند. وام دهندگانی که سالانه حداقل ۱۰۰ وام کسب و کار کوچک اعطا می کنند، طبق قانون نهایی باید از بخش ۱۰۷۱ پیروی کنند.

این قانون ۹۰ روز پس از انتشار در ثبت فدرال اعمال خواهد شد، اگرچه وام دهندگان زمان بیشتری برای رعایت کردن خواهند داشت. قانون نهایی CFPB به اصطلاح ردیف های تاریخ انطباق را مشخص می کند تا مؤسسات مالی را در مورد زمانی که باید رعایت کنند راهنمایی کند. CFPB داده ها را سالانه منتشر خواهد کرد.

“این سرشماری وام برای مشاغل کوچک اطلاعات کلید عمومی را در این بازار ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که بانک ها و غیربانک ها روهیت چوپرا، مدیر CFPB، در بیانیه ای گفت: خدمات عادلانه به مشاغل کوچک.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی