عمومیمقالات

خلاصه 2022: بینش ها و درس های آموخته شده

خلاصه ۲۰۲۲: بینش ها و درس های آموخته شده

ما سال ۲۰۲۲ را صرف فراموش کردن روش‌های قدیمی زندگی و کار کردیم و به جای اینکه صرفاً با جریان حرکت کنیم، بیشتر عمدی در مورد هدایت زندگی‌مان به سمتی گذراندیم که واقعاً به ما احساس زنده بودن می‌دهد.

امروز، میزبان در جزئیات کارن آلن به لحظات مورد علاقه خود در پادکست در سال ۲۰۲۲ نگاه می کند. او بینش های آموخته شده، شیوه های اتخاذ شده و نحوه ارتباط جهان با افرادی که از مسیر او عبور کرده اند را به اشتراک می گذارد. . داستان ها و آموزش های مهمانان عبارتند از:

لورن هاجز، که دارای دکترا در طراحی برنامه درسی است، می‌گوید: «ما باید از مکانی واکنش‌پذیر به سمت زندگی‌ای که در روزگار ما برایمان اتفاق می‌افتد، به مکانی هدفمند و پاسخگو حرکت کنیم. او در مورد چگونگی افزایش عملکرد بازیابی استراتژیک و اهمیت ایجاد فضایی برای فقط در همین لحظه باشید. یکی از راه های مورد علاقه او برای انجام این کار، دراز کشیدن روی فرشی است که توسط سگ هایش احاطه شده است.

تراکس در این قسمت می گوید: اکشن به رنج پایان می دهد. مجموعه‌ای از اقدامات وجود دارد که به درد و رنج پایان می‌دهد، اما ممکن است سرگرم کننده نباشد یا احتمالاً تمایلی به انجام کاری نداشته باشید.

«گاهی اوقات این اقدام فقط برای پیشرفت نیست. گاهی اوقات کار این است که خود را بیرون بیاورید و با دوستتان در پارک قدم بزنید. این اقدام برای شروع است، می دانید؟» او توضیح می دهد. «بعضی وقت‌ها عمل برای نوشتن احساسات است یا عمل گریه کردن است. اما وقتی این اتفاق بیفتد، من کمی سوخت دارم تا به چیز بعدی و بعدی بروم.»

قسمت‌های دیگر برجسته: 

“امپراتوری حالت ذهن با النا کاردون ”

“مواجهه با ۱۰۰ ترس با میشل پولر

“آماده تغییر هستید؟ با Elayna Fernandez یک لیست برای بودن شروع کنید”

قسمت کامل زیر را ببینید یا در پادکست های اپل، و با مشترک شدن در پادکست های SUCCESS امروز، هرگز قسمت دیگری را از دست ندهید!

f7bfc329063b52c898e34a8e8ab20b28?s=100&d=mp&r=g - خلاصه 2022: بینش ها و درس های آموخته شده

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی