رهبران تجاری که در زمان های چالش برانگیز پیشرفت می کنند این را به اشتراک بگذارید کیفیت

رهبران تجاری که در زمان های چالش برانگیز پیشرفت می کنند این را به اشتراک بگذارید
کیفیت
چالشبرانگیزترین چیز در مورد رهبر بودن این است که نمیتوانیم آینده را پیشبینی کنیم، نتایج را قبل از وقوع آنها تعیین کنیم، یا کاملاً آماده باشیم. برای چالش ها شاید گفتن آن مضحک به نظر برسد، اما بسیاری از ما برای انجام همه این کارها تلاش می کنیم، که به ناچار منجر به شکست می شود. برای موفقیت واقعی در تجارت، رهبران باید با تعادلی از متفکرانه، نوآورانه، اقدام پیشگیرانه و یک روح que sera sera همزمان.
بسیاری رهبران کسب و کار بر خرد، بینش، و جهت گیری از باورهای تجاری قدیمی تکیه می کنند. اینها استراتژی های بدی نیستند. ما متون باستانی را می خوانیم تا مسیر زندگی خود را پیدا کنیم. ما با کسانی که قبل از ما آمده اند مشورت می کنیم تا از تجربیات آنها بیاموزیم. ما یاد گرفتیم که استراتژیهای خاصی–مانند دوبرابر کردن در هنگام بحران–قابل مذاکره نیستند. اما موجی از رهبران کسب و کار استراتژیک وجود دارد که مسیر جدیدی را به جای این روش ها حک می کنند – و آنها به طور قابل توجهی موثرتر هستند.
رهبران انعطاف پذیر کسب و کار برای هدایت آمادگی خود برای آینده به فناوری، داده ها و ابزارهای پیش بینی کننده متکی هستند. آنها درک می کنند که در زمان تحول سریع پیشروی می کنند.
عصر دیجیتال به این معنی است که بهترین شیوه ها یک شبه تغییر می کند، گاهی اوقات ظرف چند ساعت، و جلب توجه مصرف کنندگان دشوار است، اما برای موفقیت لازم است رهبران انعطافپذیر میدانند که باید دائماً برای اتفاق بزرگ بعدی در تجارت آماده شوند، بنابراین به روندها توجه میکنند و فناوری را برای حمایت از آینده کسبوکار خود پیادهسازی میکنند. فناوری تضمین میکند که آنها در حال گیر نکردهاند (یا در نهایت به پایان نمیرسند).
رهبران استراتژیک کسب و کار از فناوری برای آماده شدن برای آینده استفاده می کنند.
تکنولوژی در دهه گذشته به قدری پیشرفت کرده است که از جهاتی به رهبران توانایی پیش بینی آینده را می دهد. من در مورد VR یا متاورس صحبت نمی کنم. من در مورد ابزارهای واقعاً عملی صحبت می کنم که به رهبران کمک می کند تا چالش ها را پیش بینی کرده و برای آنها آماده شوند. به عنوان مثال، اکثر شرکت ها برای انجام کار به شدت به فناوری دیجیتال متکی هستند – پس وقتی یک جزء حیاتی از پشته فناوری از کار می افتد چه اتفاقی می افتد؟ رهبران برای جلوگیری از مشکلات ناشی از خرابی فناوری، باید رویکردی پیشبینیکننده و بلادرنگ برای مدیریت فناوری اطلاعات داشته باشند.
دیجیتال نرم افزار مدیریت تجربه کارکنان در این فضا وجود دارد و سیستم های خود درمانی را ارائه می دهد که می توانند مسائل را قبل از ایجاد اختلالات گسترده شناسایی و حل کنند. شرکتهایی مانند Lakeside Software این نوع فناوری پیشبینی را توسعه میدهند تا به رهبران کمک کنند تا تهدیدات مربوط به بهرهوری و کارایی را درک کنند و بر این اساس پاسخ دهند. آماده شدن برای آینده صرفاً یک تلاش استراتژیک نیست. همچنین فوق العاده کاربردی است. اگر رهبران میخواهند شرکتهای خود را در زمانهای چالشبرانگیز بهطور انعطافپذیر رهبری کنند، باید بتوانند چالشهایی را پیشبینی کنند که بر اصول کار تأثیر میگذارد.
رهبران استراتژیک کسبوکار بر آن تکیه میکنند. فناوری برای درک و انطباق با نیازهای در حال تغییر مصرف کننده.
بی واسطه بودن اینترنت عادات خرج کردن مصرف کننده را تغییر داده است. ایجاد یک هر زمانی که ما بخواهیم برای خرید محصولات و خدمات، چه در فروشگاه و چه آنلاین. اما محیط اقتصادی ما دائماً در حال تغییر است و رهبران باید برای درک و برآورده کردن نیازهای مصرف کننده سازگار شوند. فناوری میتواند دادههای مورد نیاز رهبران را برای شناسایی و تطبیق با خواستههای مشتریان بالقوه و مشتریان فراهم کند. برای مثال، قبل از اینکه شرکتها بتوانند استراتژیها و فرآیندهای جدید را پیادهسازی کنند، باید تعیین کنند که چه تغییراتی را باید ایجاد کنند. مؤسسات آیندهنگر مانند ATB Ventures برای استفاده از فناوری و شناسایی مشکلات آینده، به همکاران نوآور و مبتنی بر فناوری تکیه کردهاند. مصرف کنندگان ممکن است تجربه کنند. سرمایهگذاری در این ابتکارات آیندهمحور رهبران را جلوتر از بازی نگه میدارد و آنها را قادر میسازد که در هنگام تغییر نیازهای مصرفکننده انعطافپذیر باشند.
جستجوی فناوری کاربردی و منعطف یک جزء کلیدی از هویت یک رهبر انعطاف پذیر در چشم انداز کسب و کار مدرن است، زیرا به این معنی است که آنها انگشت خود را روی نبض فناوری هستند که نیازهای کسب و کار را برآورده می کند. اکثر رهبران در ذهن خود (آنطور که باید) نتیجه نهایی را دارند، اما پردازش پرداخت یک سیستم همیشه در حال تغییر در اقتصاد دیجیتال است. شرکتها باید از فناوری استفاده کنند که آنها را برای آینده فرآیندهای حیاتی تجاری آماده کند، مانند دریافت حقوق. شرکتهایی مانند FIS میدانند که با تکامل چشماندازهای پرداخت جدید – از بیومتریک، پرداختهای بدون تماس، و کدهای QR گرفته تا انگیزههای مشتری و ترجیحات کانال – بسیار مهم است که زودتر آماده شوند تا در لحظهای مهم بدون ابزار گرفتار نشوند. برای حمایت از کسب و کار مورد نیاز است. در واقع، تحقیقات ابتکار Worldpay از FIS نشان می دهد که مصرف کنندگان در حال حاضر به دنبال گزینه های پرداخت نسل بعدی هستند.
رهبرانی که برای حمایت از ابتکارات تجاری به فناوری مدرن متکی هستند، در مقایسه با همسالان خود که خرد را از شیوه های قدیمی می گیرند. اشتباه نکنید من هرگز شیوه های تجاری آزموده شده و واقعی را تحقیر نمی کنم. عقل همیشه ارزشمند است. اما بسیاری از رهبران مزایای استفاده از فناوری را به عنوان یک ابزار استراتژیک و پیش بینی از دست می دهند. آنها در اعتماد به فناوری مردد هستند و این مانع موفقیت آنها می شود. فناوری ابزار حمایتی است که رهبران انعطافپذیر برای آماده شدن برای آینده و هدایت شرکتهای خود به عصر بعدی کسبوکار استفاده میکنند.