عمومی

رمزارز دقیقاً چیست؟ سنای آمریکا در حال بررسی است در، و می تواند بزرگ باشد

رمزارز دقیقاً چیست؟ سنای آمریکا در حال بررسی است
در، و می تواند بزرگ باشد

Cryptocurrency از زمان ایجاد بیت کوین در سال ۲۰۰۹ عمدتاً در محیط غرب وحشی فعالیت می کند و تقریباً هیچ مقرراتی در مورد ارائه ها و فعالیت های آن وجود ندارد. این ممکن است به زودی تغییر کند.

سناتورهای بانفوذ قوانینی را ارائه می‌کنند که بیت‌کوین و اتر را به عنوان کالا معرفی می‌کند و بنابراین مقررات را به این کشور واگذار می‌کند. کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده این امر دنیای ارزهای رمزنگاری شده را از دو جهت تغییر می‌دهد: رفتن از حالت بدون مقررات به برخی مقررات، و پایان دادن به بحث در مورد اینکه آیا این دارایی‌ها باید به‌جای کالا، به‌عنوان اوراق بهادار تنظیم شوند.

فوری‌ترین اثر برای شرکت‌های ارزهای دیجیتال هزینه‌ها و خطرات اضافی خواهد بود. کن جوزف، مدیر عامل انطباق و مقررات مربوط به خدمات مالی در شرکت مشاوره Kroll، و یکی از معاونان سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، توضیح می‌دهد که مقررات منجر به افزایش هزینه‌ها به دلیل استخدام و سایر تلاش‌های مرتبط با رعایت قوانین می‌شود. جوزف می‌گوید: از طرف ریسک، “شما خطر عدم رعایت، اقدامات اجرایی، تحقیقات و بررسی‌ها را افزایش می‌دهید… این خطر را دارید که اگر آن قوانین را نقض کنید، عواقبی در پی خواهید داشت.” او افزود، با این حال، مزایا همچنان بیشتر از هزینه است. “صنعت برای سطحی از اطمینان و قابل پیش بینی بیشتر در مورد قوانین یا مقرراتی که اعمال می شود فریاد زده است.”

جوزف می‌گوید: صنعت ارزهای دیجیتال احتمالاً به دلیل کارهایی که برای سرمایه‌گذاران انجام می‌دهد، از مقررات منتفع خواهد شد، زیرا مقررات «در واقع مقداری اطمینان سرمایه‌گذاری و اعتماد مشارکت‌کنندگان بازار را فراهم می‌کند. “همچنین شفافیتی را فراهم می کند و من فکر می کنم به افزایش کلی کمک می کند و سطحی از اطمینان را فراهم می کند، اگر بخواهید، اپراتورهایی در فضا وجود دارند که با چیزی مطابقت دارند.”

به گفته جنیفر کانرز، شریک مقررات مالی و اجرایی در Baker McKenzie، انتقال می‌تواند چالش کمتری برای شرکت‌های رمزنگاری بزرگ‌تر ایجاد کند. کانرز می گوید: «بازیکنان کوچکتر در اکوسیستم کریپتو ممکن است شوک فرهنگی در ارتباط با فرض وضعیت تنظیم شده داشته باشند، اما شرکت های بزرگتر احتمالاً آماده و آماده مدیریت هستند، به محض اینکه قوانین را درک کنند.

طبقه‌بندی این ارزهای دیجیتال به‌عنوان کالا، و قرار دادن آنها تحت CFTC، حرکتی است که صنعت ارزهای دیجیتال برای آن لابی کرده است و این مسیر را به مقررات ترجیح می‌دهد. در مورد احتمال اعلام امنیت ارز رمزنگاری شده، که آن را مشمول مقررات SEC می‌کند.

“شرکت‌هایی مانند Coinbase، FTX و Ripple میلیون‌ها دلار در طول سال گذشته برای لابی کردن کنگره برای ایجاد یک دسته جدید برای کالاهای دیجیتال و توانمندسازی CFTC برای تنظیم آن هزینه کرده‌اند.” وال استریت ژورنالگزارش، با تاکید بر این که “آژانس تقریباً یک ششم تعداد کارمندان SEC را در اختیار دارد، و صنعت قوانین آن را آسان‌تر می‌داند. بیش از قوانین اوراق بهادار.”

با این حال، جوزف اظهار داشت که مقررات تحت هر یک از آژانس‌ها احتمالاً به همان اندازه سخت‌گیرانه خواهد بود: «من به عنوان یک تنظیم‌کننده سابق ، من حدس می زنم که اگر از یک مجری CFTC یا شخص معاینه بپرسید که آیا آنها نسبت به SEC سختگیرتر هستند یا خیر، فکر نمی کنم این را بشنوید.”

در همین حال، کانرز فکر می‌کند که نظارت نظارتی احتمالاً مشترک است: “من شک دارم که CFTC به عنوان تنها تنظیم‌کننده تمام شود. در عوض، من انتظار دارم نتیجه ای شبیه تر به مبادله ها داشته باشد، جایی که SEC و CFTC دارای صلاحیت مشترک هستند.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی