عمومی

چه چیزی آنها را الهام می بخشد: بنیانگذاران دلایل اصلی خود را ارائه می دهند آنها آنچه را که انجام می دهند انجام می دهند

چه چیزی آنها را الهام می بخشد: بنیانگذاران دلایل اصلی خود را ارائه می دهند
آنها آنچه را که انجام می دهند انجام می دهند

استر والاس را یک ورزشکار زن خطاب نکنید. این بازیکن ۳۲ ساله بسکتبال کالج دیویژن یک، کسب و کار خود را با خط زدن آن تغییر دهنده جنسیت – به معنای واقعی کلمه – ایجاد کرد. در سال ۲۰۱۷، در حالی که به عنوان مدیر بازاریابی در بخش ورزشی MIT کار می کرد، این کارآفرین شروع به خرید تی شرت در بازارهای منطقه بوستون و مسابقات بسکتبال کرد. پیراهن‌هایی که روی آن نوشته شده بود «زن ورزشکار: قضاوت بر اساس دستاوردها، نه بر اساس جنسیت»، فقط فروخته نشدند، بلکه باعث ایجاد یک مکالمه در مورد برابری جنسیتی در ورزش.

“می خواستم درباره جامعه و گرد هم آوردن افراد. من هم می خواستم کمی خام و در چهره تو باشد. لیبل لباس خیابانی که والاس در سال ۲۰۱۸ تأسیس کرد، در سال ۲۰۲۱ با WNBA برای انتشار محدود قرارداد مجوز منعقد کرد. این مجموعه شش بار فروخته شد و برای فصل ۲۰۲۲ بازگشت. سو برد، مگان راپینو، کریس پل و داون استالی همگی از لباس‌های این برند استفاده کرده‌اند، اما یکی از طرفدارانش بیشتر از همه به والاس متمایز است: کندیس پارکر.

ستاره WNBA دروازه والاس به دادگاه بود. بنیانگذار انجمن Playa با وجود فریم شش فوتی خود، بعداً در زندگی به بسکتبال آمد. در سال ۲۰۰۵، به عنوان دانش‌آموز دوم دبیرستان، دوستان والاس او را متقاعد کردند که به تیم دانشگاهی بپیوندد. او ویدیوهای پارکر را در حین بازی مطالعه کرد. در یک لحظه کاملاً سورئال، پارکر در آوریل ۲۰۱۸ با پیراهن زن ورزشکار در TNT’s Inside the NBA ظاهر شد.

ایجاد تأثیر مثبت
“زمانی که در حال سخنرانی یا در جلسات همه جانبه هستم پدرم به ذهنم می‌آید. او یک گاوباز حرفه‌ای بود، اما همچنین مردی بود که اخلاق فوق‌العاده‌ای داشت. مهمتر از آن، میل شدید او به انجام کارهای خوب و تأثیرگذاری مثبت بر مردم رانده شد.»

بنیانگذار و مدیر عامل پلت فرم مراقبت از کودک در سن دیگو TOOTRiS

از رقیب خودم بودن
مصاحبه های زیادی با سرنا ویلیامز در یوتیوب تماشا می کنم. قدرت ذهنی و قدرت او خارق العاده است. وقتی از او می پرسند، “پس نظرت در مورد فلان و فلان چیست؟” سرنا پاسخ می دهد: «من حتی به رقابتم فکر نمی کنم. من روی خودم و اینکه چگونه می توانم بهتر شوم متمرکز هستم. من در مورد حرفه خودم و شرکت همینطور فکر می کنم.”

از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت بازار شغلی مراقبت های بهداشتی مستقر در سانفرانسیسکو Incredible Health”

داشتن طرز فکر خوش بینانه

“من این جمله مولانا را دوست دارم: “آنچه می جویی تو را می جوید.” همیشه دانستن این موضوع که همه چیز درست می شود – اینکه چیزی که در موردش آرزو می کنید اتفاق می افتد – برای من یک فکر بسیار آرامش بخش بوده است.”

هم بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Generative A.I مستقر در سانفرانسیسکو. platform Write

“پدرم کسی است که به من انگیزه داد تا کسب و کار خودم را شروع کنم. او خودش یک کارآفرین است. او کسب و کار تولید مدار خود را از زمانی که من ۳ ساله بودم شروع کرد و هنوز هم پس از ۳۰ سال آن را اداره می کند. به دلیل رشد من، می خواستم کاری انجام دهم که معنادار باشد.”

هم بنیانگذار و مدیر عامل پلتفرم فناوری تجارت الکترونیکی مستقر در بوستون Hue

پیدا کردن دیدگاه مناسب

“هفته‌ها قبل از مرگ پدربزرگم بر اثر سرطان، شوهرم در بیمارستان در حال مبارزه با یک قارچ مغزی نادر بود، و من وقتم را بین دو بیمارستان در دو شهر سپری کردم. کمتر از ۳۰۰ دلار در بانک داشتم و در آنجا نشستم. اتاق بیمارستان شوهرم یک لوگو و یک وب‌سایت برای شرکت من ایجاد می‌کند. من خوشحالم که علیرغم آن لحظات سخت به دنبال آن رفتم. وقتی شرایط اکنون سخت می‌شود، به خودم می‌گویم که آنها در مقایسه با آن روزهای سخت هیچ چیز نیستند.»

موسس و مدیر عامل شرکت Waco، تگزاس، برند تزیین منزل Laurel + Blush

“ما می دانیم که بسیاری از مردم برای دهه ها جنگیدند تا Roe اتفاق بیفتد. دیدن این کار برعکس این مسئولیت عظیم را به ما داده است. آن کار را به پیش ببر.»

هم بنیانگذار و مدیر عامل شرکت سلامت دیجیتال مستقر در نیویورک هی جین
 

بیشتر بنیانگذاران زن را کاوش کنید ۲۰۰ شرکتgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - چه چیزی آنها را الهام می بخشد: بنیانگذاران دلایل اصلی خود را ارائه می دهند
آنها آنچه را که انجام می دهند انجام می دهندمستطیلمنبع :

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی