عمومی

پروژکتورهای 4K: انتخاب های عالی برای کسب و کار شما ارائه ها

پروژکتورهای ۴K: انتخاب های عالی برای کسب و کار شما
ارائه ها

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

به عنوان یک کسب و کار، همیشه می توانید صنوبر ارائه خود را با استفاده از پروژکتورهای ۴K برای جلوه خوب ارتقا دهید. شما می توانید از پروژکتورها برای انواع ارائه، آموزش، تبلیغات تعاملی، فروش و جلسات استفاده کنید. پروژکتورهای ۴K خواه ویدئو، تصاویر، پاورپوینت یا اسناد اکسل باشند، می توانند به شما کمک کنند تا ارائه های تاثیرگذاری با مخاطبان خود داشته باشید. هیچ چیز مانند نمایش ارائه های شما بر روی یک صفحه نمایش بزرگ نیست که به مخاطبان شما امکان می دهد ارائه های شما را بدون خیره کردن چشمان خود ببینند.

امروزه پروژکتورهای ۴K زیادی در بازار وجود دارد. شما می توانید یک پروژکتور را بر اساس سازنده، مشخصات، تطبیق پذیری دستگاه های ورودی، فعال بودن دستیار صوتی، روشنایی و قیمت دریافت کنید. در زیر لیستی از برترین پروژکتورهای ۴K انتخابی ما در بین برندها و مدل‌ها برای مطابقت با نیازهای شما آمده است.



پروژکتور ۴K چیست؟

یک پروژکتور ۴K 4 برابر تعداد پیکسل دارد (یا رزولوشن ۴K) پروژکتورهای ۱۰۸۰P را بازتولید می کند. آنها تصاویری با جزئیات بیشتر با کیفیت واضح تر و رنگ اشباع تر از یک پروژکتور ۱۰۸۰P تولید می کنند.

آیا ارزش خرید یک پروژکتور ۴K را دارد؟

یک پروژکتور ۴K می‌تواند قابلیت‌های ارائه شما را ارتقا دهد، به شما امکان می‌دهد ویدیوها را با کیفیت تصویر عالی نشان داده یا پخش کنید، و هر چیزی را که نیاز دارید بسازید. روی صفحه نمایش حرفه ای تر به نظر می رسند.

اکثر دستگاه های امروزی وضوح بالاتری نسبت به اکثر پروژکتورهای چند سال گذشته دارند. امروزه رسانه ها و محتوا به طور فزاینده ای بر روی فناوری با وضوح بالاتر از پروژکتورهای ۱۰۸۰P جمع آوری می شوند. ارتقاء به یک پروژکتور ۴K به شما امکان می دهد رسانه خود را با حداکثر پتانسیل خود بدون کاهش مقیاس یا از دست دادن کیفیت تصویر نمایش دهید.

بسیاری از پروژکتورها همچنین دارای دستیار صوتی داخلی، پورت های میکروفون، هدست و غیره هستند. و سایر ویژگی های مفید و راحت. یک پروژکتور ۴K همچنین به شما این امکان را می دهد که رسانه خود را در یک سطح بزرگتر نمایش دهید. این بدان معناست که افراد بیشتری می توانند صفحات گسترده و عکس های شما را به وضوح ببینند و در عین حال به شما امکان می دهد اطلاعات بیشتری را در منطقه مشاهده دریافت کنید.

  پروژکتورهای ۴K: انتخاب‌های عالی برای ارائه‌های تجاری شما

ما آنها را بررسی کرده‌ایم از طریق آمازون به شما کمک می کند تا بهترین پروژکتور ۴K را برای کسب و کار خود پیدا کنید. ما هر دو پروژکتور LCD و DLP را انتخاب کردیم. برخی قابل حمل هستند در حالی که برخی دیگر ثابت هستند. برخی پروژکتورهای تجاری استاندارد هستند و برخی برای بازی یا پروژکتور سینمای خانگی اختصاصی طراحی شده اند.

< td class="column-3">حداکثر ۱۵۰۰ لومن

< td class="column-4">فناوری ۳LCD، پورت HDMI برای بزرگنمایی تماس ها یا اتصال دستگاه های جریان، سنسور داخلی انحراف تصویر، نسبت کنتراست پویا ۱۵۰۰۰:۱

برترین انتخاب: پروژکتور UltraPortable ViewSonic M2 1080p /th> Runner Up: LG HU70LA DLP 140؟ پروژکتور هوشمند ۴K UHD بهترین ارزش: پروژکتور ۳-تراشه ۳LCD XGA Epson VS260
رزولوشن ۱۰۸۰p ۴K UHD (3840 x 2160) XGA (1024 x 768)
روشنایی ۱۲۰۰ لومن LED ۳۳۰۰ لومن
اندازه صفحه نمایش حداکثر ۱۰۰ اینچ حداکثر ۱۴۰ اینچ بر اساس فاصله متفاوت است
بلندگوها بلوتوث دوگانه هارمن کاردون اسپیکرهای داخلی ناشناس بلندگوی داخلی
ویژگی های ویژه فوکوس خودکار، تصحیح Keystone، برنامه های پخش داخلی مانند Netflix و YouTube نقشه تون پویا، فناوری TruMotion، الکسای داخلی
مناسب برای ارائه و سرگرمی سینمای اداری یا خانگی ارائه‌ها، صفحه‌گسترده‌ها و ویدئوها در اتاق‌های با نور مناسب
هزینه متوسط بالا بهترین ارزش برای استفاده تجاری استاندارد

پروژکتور UltraPortable ViewSonic M2 1080p

svg%3E - پروژکتورهای 4K: انتخاب های عالی برای کسب و کار شما
ارائه ها

برترین انتخاب: ViewSonic M2 به دلیل ویژگی‌های چشمگیرش در صدر فهرست ما قرار دارد. این دستگاه از اکثر پخش کننده های رسانه، رایانه های شخصی، مک ها و دستگاه های تلفن همراه با گزینه های ورودی مختلف و بلندگوهای بلوتوث دوگانه هارمن کاردون برای کیفیت صدای عالی پشتیبانی می کند. دقت رنگ ۱۲۵% و پشتیبانی از محتوای HDR کیفیت تصویر زیبایی را مطابق با رتبه‌بندی‌ها ایجاد می‌کند.

فوکوس خودکار و تصحیح کیستون تنظیم را آسان می کند. می توان یک دانگل برای پخش زنده اضافه کرد و برنامه های پخش جریانی مانند Netflix و YouTube را می توان از منوی یکپارچه Aptoide دانلود و مشاهده کرد. لنز پرتاب کوتاه‌تر تا ۱۰۰ اینچ از ۸ فوت ۹ اینچ می‌تابد. این یک پروژکتور عالی برای ارائه و همچنین سرگرمی است.

پروژکتور قابل حمل ViewSonic M2 1080p با ۱۲۰۰ لومن LED، فوکوس خودکار H/V Keystone

خرید در آمازون

 

LG HU70LA DLP 140 ″ پروژکتور هوشمند ۴K UHD

svg%3E - پروژکتورهای 4K: انتخاب های عالی برای کسب و کار شما
ارائه ها

دونده: دومین انتخاب ما پروژکتور سینمای خانگی ال‌جی است. این پروژکتور CineBeam 4K UHD تا اندازه صفحه نمایش ۱۴۰ اینچی را با وضوح ۴K UHD (3840 x 2160) ارائه می دهد. این پروژکتور از رنگ‌های اصلی مجزای RGB برای کیفیت تصویر واضح و وسعت تمام رنگی استفاده می‌کند.

این پروژکتور همچنین دارای نقشه‌برداری پویا تون، ویدیوی فناوری TruMotion است. پردازش، الکسای داخلی و حداکثر ۱۵۰۰ لومن. داوران می گویند این یک پروژکتور عالی برای دفتر یا سینمای خانگی است.

سینمای خانگی هوشمند LG HU70LA DLP 140 اینچی ۴K UHD پروژکتور CineBeam

خرید در آمازون

 

پروژکتور ۳-Chip 3LCD XGA Epson VS260

svg%3E - پروژکتورهای 4K: انتخاب های عالی برای کسب و کار شما
ارائه ها

بهترین ارزش: بهترین انتخاب ما برای بهترین پروژکتور ۴k از اپسون است. برای استفاده تجاری استاندارد، این پروژکتور LCD بهترین ویژگی ها را با کمترین قیمت ارائه می دهد. ۳۳۰۰ لومن رنگی و روشنایی سفید آن را برای نمایش ارائه‌ها، صفحات گسترده و ویدیوها در اتاق‌های با نور مناسب ایده‌آل می‌کند و وضوح XGA آن کیفیت متن و تصویر واضحی را ارائه می‌دهد.

اپسون بیان می کند که فناوری ۳LCD این پروژکتور ۱۰۰% سیگنال رنگی RGB را نمایش می دهد و در عین حال دقت رنگ عالی را حفظ می کند. یک پورت HDMI به شما امکان می دهد به راحتی تماس های زوم را انجام دهید یا دستگاه های پخش جریانی را متصل کنید. همچنین دارای سنسور انحراف تصویر داخلی و نسبت کنتراست پویا ۱۵۰۰۰:۱ است. پروژکتورهای سینمای خانگی و تجاری اپسون از احترام و رتبه بالایی برخوردار هستند.

پروژکتور ۳ تراشه ۳LCD XGA اپسون VS260 HDMI، بلندگوی داخلی، نسبت کنتراست ۱۵۰۰۰:۱

خرید در آمازون

 

Optoma روشنایی بالا پروژکتور سینمای خانگی HDR

svg%3E - پروژکتورهای 4K: انتخاب های عالی برای کسب و کار شما
ارائه ها

این پروژکتور Optoma برای گیمرها طراحی شده است. تاخیر ورودی کم را ارائه می دهد و حالت بازی پیشرفته آن زمان پاسخگویی سریع ۸٫۴ میلی ثانیه با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز را امکان پذیر می کند. وضوح ۱۰۸۰p (1920×۱۰۸۰ با ورودی ۴K)، نسبت کنتراست ۵۰۰۰۰:۱، فناوری HDR10 برای محتوای HDR، تصحیح عمودی کیستون، و زوم ۱٫۳ برابری دارد.

این پروژکتور محتوای سه بعدی واقعی را تقریباً از هر منبع سه بعدی از جمله آخرین نسل کنسول های بازی نمایش می دهد. عمر لامپ ۱۵۰۰۰ ساعت و بلندگوی داخلی ۱۰ وات دارد.

پروژکتور سینمای خانگی Optoma HD39 HDR 4000 لومن عملکرد بی صدا ۲۶dB

خرید در آمازون

 

پروژکتور سینمای خانگی هوشمند ال‌جی Electronics Ultra Short Throw 4K UHD

svg%3E - پروژکتورهای 4K: انتخاب های عالی برای کسب و کار شما
ارائه ها

این واحد LG Electronics این پروژکتور بسیار کوتاه پرتاب را با ویژگی های فراوان ارائه می دهد. نسبت پرتاب فوق‌العاده کوتاه ۰٫۲۲ صفحه‌نمایش ۸۰ اینچی را هنگامی که کمتر از پنج اینچ از دیوار فاصله می‌گیرد، ارائه می‌کند، و Real 4K دارای رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰–۴x بیشتر از FHD است، و با جزئیات و کیفیت تصویر عالی برای فیلم‌ها، ارائه‌ها، و بازی های ویدیویی.

برنامه های پخش داخلی به لطف WebOS 6.0.1 در دسترس هستند و این پروژکتور از Apple AirPlay 2 و HomeKit پشتیبانی می کند. . بلندگوهای صدای فراگیر صدایی با کیفیت سینمایی ارائه می‌کنند و نسبت کنتراست تطبیقی ​​تضمین می‌کند که همه صحنه‌ها واضح و شفاف هستند.

سینمای خانگی هوشمند لیزری LG Electronics Ultra Short Throw 4K UHD CineBeam Projector

خرید در آمازون

 

XGIMI Elfin پروژکتور قابل حمل ۱۰۸۰P فوق العاده فشرده

svg%3E - پروژکتورهای 4K: انتخاب های عالی برای کسب و کار شما
ارائه ها

اگر به مدل کوچکتری نیاز دارید، پروژکتور XGIMI Elfin Ultra-Compact را بررسی کنید. این پروژکتور قابل حمل وضوح تصویر ۱۰۸۰p FHD را برای نمایش بصری واضح و فناوری سازگاری هوشمند صفحه با فوکوس خودکار، تنظیم صفحه و اجتناب از موانع برای راه اندازی سریع و آسان ارائه می دهد.

۸۰۰ لومن ANSI 150-لومن را ارائه می دهد. صفحه نمایش اینچی پر از روشنایی و کنتراست کافی در محیط های تاریک یا نمای ۶۰-۸۰ اینچی در زیر نور طبیعی. این پروژکتور از Android TV 10.0 استفاده می کند و وعده ارائه کیفیت تصویر عالی را می دهد.

پروژکتور XGIMI Elfin Ultra-Compact 1080P قابل حمل ۴K با پشتیبانی از ۸۰۰ لومن ANSI

خرید در آمازون

 

پروژکتور پرتاب کوتاه BenQ MW632ST WXGA

svg%3E - پروژکتورهای 4K: انتخاب های عالی برای کسب و کار شما
ارائه ها

این پروژکتور پرتاب کوتاه از BenQ دارای ۳۲۰۰ لومن و نسبت کنتراست طبیعی بالا است که نویدبخش رنگ واضح تر حتی در نور محیط. این پروژکتور سقفی دارای طول عمر لامپ ۱۰۰۰۰ ساعت و طراحی لنز کوتاه ۰٫۹ است که از کور شدن بینندگان توسط نور جلوگیری می کند.

۲ پورت HDMI برای ارائه صدا و تصویر در یک کابل وجود دارد. با اندازه تصویر واضح ۶۰ تا ۱۲۰ اینچ (مورب) و اندازه تصویر ۳۰ تا ۳۰۰ اینچ. پروژکتور ۱۱٫۳ x 9.15 x 4.5 اینچ و وزن آن ۵٫۷ پوند است.

پروژکتور پرتاب کوتاه BenQ MW632ST WXGA 3200 لومن

خرید در آمازون

 

پرژکتور لیزری ۴K NEBULA Cosmos

svg%3E - پروژکتورهای 4K: انتخاب های عالی برای کسب و کار شما
ارائه ها

براساس Nebula، ۲۴۰۰ لومن ISO در پروژکتور Cosmos خود باعث می‌شود که نمایش‌ها یا فیلم‌های شما حتی در نور شدید بدرخشند، در حالی که کیفیت تصویر ۴K UHD باعث می‌شود هر پیکسلی به نمایش درآید. این پروژکتور قابل حمل تنها ۱۰ پوند وزن دارد. برای حمل آسان، و دارای فوکوس خودکار بدون درز، تناسب خودکار صفحه، تصحیح خودکار کیستون بدون شبکه، و موارد دیگر است.

پروژکتور Cosmos از Android TV 10.0 استفاده می کند و دارای دو توییتر ۵ واتی و دو بلندگوی ۱۰ واتی برای کیفیت صدای بالا است.< /p>

پرژکتور لیزری ۴K NEBULA Cosmos با بلوتوث، ۲۴۰۰ ISO لومن، Android TV 10.0

Buy در آمازون

 

پروژکتور قابل حمل LED Raydem

svg%3E - پروژکتورهای 4K: انتخاب های عالی برای کسب و کار شما
ارائه ها

Raydem offers a 2-year limited warranty on its updated portable DLP projector. This projector has a physical resolution of 1920 x 1080 pixels, it supports 4K, and has 3 layers of refractive lenses for crisp edges. It has a brightness of 300 ANSI lumens, 5W dual stereo speakers with a HiFi system, and a low noise fan.

You can sync your smartphone screen using 2.4G and 5G Wifi. Its keystone correction allows for lens shift and the Bluetooth function supports connection to speakers or headphones.

Raydem 9500L, Native 1080P 200″ Display Outdoor LED Portable Projector

Buy on Amazon

 

Hisense Triple-Laser Ultra Short Throw 4K Pro UHD Projector

svg%3E - پروژکتورهای 4K: انتخاب های عالی برای کسب و کار شما
ارائه ها

The PX1-Pro by Hisense is one of the more expensive projectors on our list, but it comes with impressive features and ratings. It uses a TriChroma laser engine to achieve full coverage of the BT.2020 color space.

This ultra-short throw projector also has 30W Dolby Atmos surround sound and offers 2200 lumens at peak brightness. Other features include auto low latency mode and filmmaker mode.

Hisense PX1-PRO Triple-Laser Ultra Short Throw Projector, 4K UHD 22oo Lumens

Buy on Amazon

 

Surewell 2022 4K FHD 200″ Portable Projector

svg%3E - پروژکتورهای 4K: انتخاب های عالی برای کسب و کار شما
ارائه ها

The Surewell projector can provide clear and bright pictures both indoors and outdoors with 130,000 lumens. This projector is suitable for most platforms using 2 HDMI, 2 USB, AV, and audio interfaces. Its TRUE1080P size projection chip supports 4K online video playback at the same time.

Additional features include a Bluetooth 5.0, multi-band 5G WiFi and infrared remote, 4-point keystone, built-in speaker, and a quiet motor.

Surewell 2022 4K FHD 200″ Portable Movie Projector

Buy on Amazon

 

YABER V10 5G WiFi Bluetooth Projector

svg%3E - پروژکتورهای 4K: انتخاب های عالی برای کسب و کار شما
ارائه ها

YABER claims its V10 5G projector brings a wider color gamut and sharper projected image quality than its competitors using a high transmittance and refraction lens with 9500L brightness and 12000:1 high contrast ratio.

YABER states it has built in the latest bidirectional Bluetooth 5.1 chip and stereo surround speaker, allowing the user to connect to Bluetooth speakers or a mobile device. It offers 12000 hours of lamp life, USB presentation ability, an advanced cooling system, 4-point keystone correction, and 50% zoom.

YABER V10 5G WiFi Bluetooth 9500L Full HD 1080P 400 ANSI Lumen Projector

Buy on Amazon

How to Choose the Best 4K Projector for Your Business

Choosing the right 4K projector for your business involves a more nuanced approach than merely selecting the most expensive model. You need to consider various factors like the light output, lens shift, image quality, contrast ratio, input options, audio, portability, throw ratio, and HDR support.

Light output, measured in lumens, directly influences the brightness of the projector. Greater lumen ratings result in brighter displays. However, your business’s specific needs, such as room size, screen size and distance, and ambient light, should guide the appropriate lumen rating.

Lens shift offers flexibility as it automatically adjusts the image focus when the projector moves, ensuring a uniform, straight-edged image. This feature can be especially handy in dynamic workspaces where the projector’s position might change frequently.

High image and picture quality are imperative. While a pixel count of 1024 x 768 may suffice for most tasks, consider a higher pixel density if you frequently use 720P HDTV and 1080i HDTV.

A high contrast ratio enriches the display’s black and white colors, offering more vibrant presentations. A contrast ratio of at least 1,500:1 is acceptable in a darkened room, but for top-notch image quality, aim for 2,000:1 or higher.

Don’t overlook the input options:

  • Multiple inputs provide flexibility to connect peripherals like microphones and pointers.
  • A projector with excellent audio support can dramatically enhance video presentations.
  • Consider portability if the projector needs to be moved around often. Some models come with a carrying case for convenience.

The throw ratio, another essential aspect, determines the image size from different distances. For compact spaces, short or ultra-short-throw projectors are suitable.

Lastly, look for HDR support as it offers superior brightness and contrast, vital for bright or dark scenes or images.

 

Bottom Line

You might be able to get by with an old 1080P projector, but the picture quality of your presentation, video call, or movie will be adversely affected. Upgrading to a 4K projector will ensure your media presentations, games, movies, and more will always look as good as they possibly can, with a sharp picture, high-quality audio, and other features to assist with productivity and other demands.

Not that long ago 4K projectors were considered a technological luxury, but they are now commonplace as businesses try and keep up with an ever-evolving digital world. However, many affordable options are available with helpful features and good quality. We hope our list helps you find the best 4K projector for your business. Please note that all items were in stock at the time of publishing.

Save money on shipping costs for your Amazon purchases. به علاوه، با عضویت در Amazon Prime از هزاران عنوان از کتابخانه ویدیویی آمازون لذت ببرید. بیشتر بیاموزید و امروز برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید.

تصویر: amazon


بیشتر در: موارد ضروری کسب و کار کوچک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی