عمومی

از استعفای بزرگ تا حسرت بزرگ

از استعفای بزرگ تا حسرت بزرگ

گفت‌وگوهای زیادی پیرامون “استعفای بزرگ” وجود دارد، زیرا کارفرمایان در حال از دست دادن استعدادها به شرکت‌هایی هستند که حقوق بالاتر و مزایای عالی دارند. ، کار انعطاف پذیر، مشوق های ثبت نام و فرصت های رشد حرفه ای. این یک پدیده جالب است، اما ما به اندازه کافی با طرف دیگر سکه صحبت نمی کنیم، چیزی به نام “حسرت بزرگ” یا “اشتباه بزرگ” – که در آن یک کارمند یک شرکت را به مقصد دیگری ترک می کند و معتقد است که چمن سبزتر است و معلوم می شود، در واقع بدتر از جایی است که آنها آنجا را ترک کردند.

در اوایل کارم، یک لحظه پشیمانی بزرگ به عقب داشتم. در سال ۲۰۰۸، جایی که من شغلی را برای پول بیشتر ترک کردم و فرصتی شگفت انگیز به نظر می رسید. از روز اول کار جدیدم، فوراً شاخص‌های منفی و اولیه‌ای در مورد اتفاقاتی که قرار بود بیفتد داشتم. این شش ماه وحشتناک در نقشی بود که با فرهنگ گردش مالی بالا، روحیه پایین، رسوایی ها و رهبری سمی همراه بود. من عمیقاً از تصمیم خود برای ترک شرکت قبلی خود پشیمان شدم، جایی که برایم ارزش قائل بودند، رهبران، همکاران فوق العاده، محیطی مثبت، و واقعاً از کار من لذت بردم.

شرکت‌ها می‌توانند با فعال بودن و اطمینان مداوم از فرهنگ بهینه است.

یک ضرب المثل وجود دارد که بهترین حمله یک دفاع خوب است. و این دفاع بر اصول اساسی آنچه که یک محیط فوق‌العاده می‌سازد تمرکز می‌کند و به کارکنان یادآوری می‌کند که چرا در وهله اول ماندند و/یا پیوستند:

Nailing the Fundamentals

کلید یک فرهنگ پایدار، درست کردن سفر کارمند است. بسیاری از افراد به همین چند دلیل، یک مدیر بد، پول بیشتر و فرصت بیشتر، شرکت ها را ترک می کنند. مهم است که ارزش های خود را نادیده نگیرید.

اصولاً، ارزش ها به همراه افراد و محصول همان چیزی هستند که افراد را وارد بازار کرده اند. در درجه اول قرار بگیرید، بنابراین آنچه را که ارزش پیشنهادی کارمند شما را متمایز می کند، دو برابر کنید. >

همه می‌دانند که یک جنگ برای استعدادها و استخدام‌کنندگان در همه جا در تلاش برای یافتن استعدادهای جدید هستند. لازم نیست که استخدام کنندگان خیلی دورتر نگاه کنند، آنها باید به کارمندان سابق نگاه کنند. با یادآوری اینکه چقدر این تجربه فوق‌العاده بوده و هست، به کارمندان قبلی اشاره کنیم که چه چیزهایی را پشت سر گذاشته‌اند.

ایجاد یک برنامه فارغ التحصیل برای دستیابی به استعدادهای سابق را در نظر بگیرید. با آخرین اخبار ارتباط برقرار کنید، لحظات فرهنگی و همه چیزهای بزرگی را که از دست داده اند به اشتراک بگذارید. چمن اغلب سبزتر نیست و استعدادهای سابق ممکن است فقط به یک تلنگر برای فکر کردن به بازگشت نیاز داشته باشند. من بعد از لحظه پشیمانی بزرگم این کار را انجام دادم و خوشبختانه بعد از آن شش ماه پر هرج و مرج، توانستم با بازگشت به تیمم و نقشی جدید به شرکت سابقم بومرنگ برگردم. علاوه بر این، با وفاداری و قدردانی بیشتری برگشتم.

تشخیص دهید چرا ممکن است بخواهند آنجا را ترک کنند

بسیاری از افراد ممکن است روزانه درخواست های متعددی از استخدام کنندگان دریافت کنند. خواستن بودن احساس خوبی دارد و در حالی که این اورتورها ممکن است احساس خوبی داشته باشند، ممکن است افراد شما به دلایل اشتباه شغل را ترک کنند. به عنوان یک سازمان، همه بخش‌های سفر کارمندان را تشخیص دهید — جذب، استخدام، استخدام، عضوگیری، ارتقاء، توسعه و حفظ استعدادها برای تعیین ضعف در تجربه.

بسیاری از سازمان ها بیش از حد وعده می دهند و آنچه را که ممکن است تجربه کنند، ارائه می دهند. افراد منابع انسانی باید واقعاً در اطلاعات نظرسنجی کارمندان غوطه ور شوند و سعی کنند یک سیگنال واقعی در مورد اینکه چرا مردم ممکن است به فکر پرش با کشتی هستند را دریافت کنند. علاوه بر این، این سوال را در نظر بگیرید که چرا استعدادها می‌خواهند ترک کنند یا انجام مصاحبه‌های اقامتی به مشارکت کارکنان کمک می‌کند و امیدواریم از ترک‌های ناخواسته جلوگیری شود.

افرادی که به دنبال همسویی و هدف هستند

عوامل زیادی وجود دارد که باعث استعفای بزرگ می شود، اما برخی از مردم به دنبال همسویی و هدف هستند. استعدادها استعداد بیشتری دارند و بسیاری از افراد مشتاق تأثیرگذاری بیشتر هستند. بازار استعداد از شرکت ها انتظار بیشتری دارد و از آن سازمان ها می خواهد که تأثیر اجتماعی مثبتی داشته باشند. مردم حتی حاضرند دستمزد خود را کاهش دهند تا به نقش خود و شاید حتی میراث خود در جهان دست یابند. اگر سازمان شما بتواند این نیاز هدف را برآورده کند، می توان از یک لحظه پشیمانی بزرگ جلوگیری کرد.

زمانی که استعفای بزرگ شروع شد. در اوایل سال ۲۰۲۱، بسیاری از کارفرمایان در واکنش به این موضوع با کف پا مواجه شدند. با این حال، همه ما باید نشانه‌های اولیه را می‌دیدیم – اقتصاد گیگ. اقتصاد گیگ که قبل از استعفای بزرگ انجام شد، به استعدادها آزادی این را داد که چه زمانی کار کنند، چگونه کار کنند و تا حدی بتوانند رئیس خود باشند. زمانی که در اوبر کار می‌کردم، هر زمان که وارد اوبر می‌شدم، همیشه از راننده می‌پرسیدم که تجربه‌شان چیست و به‌طور قاطع، پاسخ شماره ۱ آزادی کار در زمانی بود که می‌خواستند — مردم انعطاف‌پذیری و استقلال را دوست داشتند. من فکر می‌کنم اکثر مردم گزینه‌هایی برای زندگی و کار کردن آنطور که می‌خواهند می‌خواهند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی