عمومی

بهترین چراغ قوه ها – برترین انتخاب ها در سال 2023

بهترین چراغ قوه ها – برترین انتخاب ها در سال ۲۰۲۳

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

همه به دلایلی به چراغ قوه نیاز دارند . خواه برای استفاده عمومی در محیط کار باشد یا یک قطعه مهم از تجهیزات برای کار شما، داشتن چراغ قوه مهم است. اما به چه نوع چراغ قوه ای نیاز دارید؟ ما اینجا هستیم تا به برخی از سوالات پاسخ دهیم و درباره نحوه انتخاب چراغ قوه مناسب و بهترین گزینه‌های موجود در آمازون اطلاعاتی را روشن کنیم.

۳ دسته چراغ قوه وجود دارد – همه منظوره، صنعتی، و تاکتیکی. بیایید به هر نوع نگاه کنیم:

چراغ قوه عمومی – این نوع چراغ قوه ای است که برای پیدا کردن چیزها استفاده می کنید. ، شب بیرون رفتن و انجام کارهای روزمره دیگر. آنها معمولاً سبک، دستی و ارزان هستند.

چراغ قوه های صنعتی – این چراغ قوه ها برای مقاومت در برابر مواد خطرناک موجود در انبارها، سایت های ساختمانی و غیره ساخته شده اند. آنها دارای رتبه ایمنی هستند و از استانداردهای ایمنی خاصی پیروی کنید تا مطمئن شوید استفاده از آنها ایمن است.

چراغ قوه تاکتیکی – این چراغ قوه ها توسط اولین پاسخ دهندگان، نگهبانان امنیتی، شکارچیان و غیره استفاده می شوند و سبک وزن هستند و به راحتی قابل استفاده هستند. مانور آنها نور زیادی تولید می کنند و بنابراین می توان از آنها برای دفاع شخصی استفاده کرد.

هنگام انتخاب چراغ قوه، باید نوع، ویژگی ها، روشنایی (تعداد لومن) و هزینه چراغ قوه را در نظر بگیرید. همچنین باید تصمیم بگیرید که چرا چراغ قوه را دریافت می کنید تا مشخص کنید کدام ویژگی ها ضروری هستند. برخی از ویژگی‌های مهمی که باید در نظر بگیرید عبارتند از: خروجی نور، نوع باتری، حالت‌ها و ویژگی‌های ایمنی.



بهترین چراغ قوه ها – انتخاب های برتر در سال ۲۰۲۳

ما انتخاب های خود را برای بهترین گزینه های چراغ قوه در حال حاضر در آمازون. انتخاب‌های ما و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی کنید، امیدواریم یکی را پیدا کنید که برای شما مناسب است.

 

<چراغ قوه LED MagLite 2-Cell

svg%3E - بهترین چراغ قوه ها – برترین انتخاب ها در سال 2023< /p>

برترین انتخاب: MagLite از سال ۱۹۷۹ چراغ قوه های باکیفیت در ایالات متحده تولید می کند و این نشان می دهد. مواد و هنر آنها به طور مداوم چراغ قوه های بادوام مورد استفاده هزاران افسر مجری قانون، نیروهای امدادی اولیه و پرسنل نظامی را فراهم کرده است، به همین دلیل است که آنها بهترین انتخاب ما هستند.

چراغ قوه LED 2 سلولی دارای بدنه آلومینیومی، مهر و موم های مقاوم در برابر آب، و طراحی حلقه الماس برای جابجایی راحت است. پرتو قابل تنظیم است و روشنایی چراغ قوه ۱۶۸ لومن است.

چراغ قوه LED MagLite 2-Cell

خرید در آمازون< /a>

 

چراغ قوه شارژی BUYSIGHT

svg%3E - بهترین چراغ قوه ها – برترین انتخاب ها در سال 2023

Runner Up: با ۳ حالت روشنایی، از جمله حالت SOS، این چراغ قوه قابل شارژ برای روشن کردن ایده آل است محل کار، کمپینگ یا هر جایی که نور زیادی مورد نیاز است. . این چراغ با ۳ باتری قابل شارژ داخلی ساخته شده است که با یک بار شارژ می تواند تا ۲۰ ساعت دوام بیاورد.

این چراغ قوه علیرغم نور قدرتمندش (۲۰۰۰ لومن در ارتفاع)، سبک وزن است و حمل آن آسان است. تا عمق ۳ فوت ضد آب است و دارای یک درگاه شارژ USB جهانی است.

چراغ قوه شارژی BUYSIGHT

خرید در آمازون

چراغ قوه LED GearLight 2pack

svg%3E - بهترین چراغ قوه ها – برترین انتخاب ها در سال 2023

بهترین ارزش: ۲ چراغ قوه LED کوچک را در این مجموعه از Gearlight دریافت کنید. هر چراغ قوه دارای بدنه آلومینیومی ضد آب و مقاوم در برابر شکستگی است و باتری های قلمی مصرف می کند. این چراغ قوه ها کاملاً در کف دست یا در جیب یا کیف پول جا می شوند. آنها همچنین یک کیسه حمل نایلونی دارند.

چراغ قوه LED GearLight 2pack

خرید در آمازون< /a>

 

ThruNite چراغ قوه LED کماندار

svg%3E - بهترین چراغ قوه ها – برترین انتخاب ها در سال 2023

این یک چراغ قوه محکم و جمع و جور است که می تواند توسط افراد زیبا استفاده شود خیلی کسی دارای ۵ تنظیم روشنایی، حالت strobe برای مواقع اضطراری و محافظت در برابر گرمای بیش از حد و قطبیت معکوس است. این از آلومینیوم درجه هواپیما ساخته شده است و در برابر آب و ضربه مقاوم است.

چراغ چراغ قوه LED ThruNite

خرید در آمازون

 

چراغ قوه LED تاکتیکی Energizer< span class="ez-toc-section-end"/>

svg%3E - بهترین چراغ قوه ها – برترین انتخاب ها در سال 2023

چراغ قوه تاکتیکی Energizer قابل شارژ و بسیار روشن است. دارای یک لنز نشکن، بدنه آلومینیومی بادوام و یک پورت USB برای شارژ دستگاه های دیگر شماست. در حالت High، این چراغ قوه ۱۰۰۰ لومن تولید می کند و با یک بار شارژ می تواند به مدت ۴ ساعت کار کند. همچنین در برابر آب و ضربه مقاوم است.

چراغ قوه تاکتیکی LED Energizer

خرید در آمازون

 

OLIGHT Seeker 3 Pro

svg%3E - بهترین چراغ قوه ها – برترین انتخاب ها در سال 2023

< این چراغ قوه دارای 4 LED سفید خنک با عملکرد بالا است که دارای حداکثر خروجی باورنکردنی 4200 لومن است. می‌توانید سطوح روشنایی را با دستگیره‌ای که به راحتی قابل دسترسی است تنظیم کنید، و به لطف دستگیره ارگونومیک ضد لغزش آن، آن را به راحتی نگه دارید.

به‌علاوه روشنایی آن، این چراغ قوه دارای ویژگی های ایمنی نیز می باشد. پس از ۳۰ ثانیه عدم کارکرد، قفل می‌شود و به‌طور خودکار روشنایی را کاهش می‌دهد تا از گرمای بیش از حد جلوگیری شود.

OLIGHT Seeker 3 Pro

خرید در آمازون

 

چراغ قوه شارژی LED Dsstoc

svg%3E - بهترین چراغ قوه ها – برترین انتخاب ها در سال 2023این چراغ قوه تاکتیکی LED دارای زوم تلسکوپی، فناوری شارژ معکوس و بدنه ضد آب/غبار است. حالت های روشنایی آن شامل SOS و strobe برای مواقع اضطراری است. باتری قابل شارژ آن دارای ظرفیت بالای ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است و می تواند ۸ تا ۲۰ ساعت با استفاده از تراشه های LED با لومن بالا برای تامین نور کار کند.

Dsstoc چراغ قوه قابل شارژ LED

خرید در آمازون

 

چراغ قوه LED قابل شارژ لیلتینگ

svg%3E - بهترین چراغ قوه ها – برترین انتخاب ها در سال 2023

بدنه بلند و پهن این چراغ قوه باعث می شود در دست گرفتن و نگه داشتن آن آسان باشد. حمل. انرژی آن توسط دو باتری قابل شارژ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می شود و از آلومینیوم سنگین و ضد آب ساخته شده است. همچنین دارای یک دستگیره ضد لغزش است و می تواند خروجی فوق العاده بالا تا ۹۰۰۰۰ لومن تولید کند.

چراغ قوه LED قابل شارژ Lylting

خرید در آمازون

 

چراغ قوه UV DARKBEAM

svg%3E - بهترین چراغ قوه ها – برترین انتخاب ها در سال 2023

با باتری قابل شارژ ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی تا ۸ ساعت کار کنید و فقط در ۳ ساعت به طور کامل شارژ کنید. این چراغ قوه چند منظوره UV دارای لنز قابل زوم است و می تواند برای تشخیص لکه های پنهان، شناسایی اسکناس های تقلبی، یافتن ترک هایی که نیاز به تعمیر دارند و موارد دیگر استفاده شود.

این چراغ قوه جمع و جور دارای یک گیره جداشدنی برای نگهداری راحت است. آن را روی شخص شما.

چراغ قوه UV DARKBEAM

خرید در آمازون

 

چراغ قوه LED صنعتی ENERGIZER Eveready

svg%3E - بهترین چراغ قوه ها – برترین انتخاب ها در سال 2023

چراغ قوه صنعتی Energizer از مواد نارسانا ساخته شده است و بدنه پلی پروپیلن مقاوم در برابر مواد شیمیایی آن در برابر لک و خوردگی مقاوم است. می‌تواند ۳۵ لومن تولید کند و ۱۱۳ ساعت کار کند و با باتری‌های دو بعدی کار کند.

ENER

در آمازون بخرید

 

همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

با یک حساب Business Prime از Amazon واجد شرایط تخفیف، پیشنهادات ویژه و موارد دیگر شوید. برای شروع امروز می‌توانید یک حساب رایگان ایجاد کنید.

تصویر: amazon


بیشتر در: موارد ضروری کسب و کار کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی