عمومی

3 دلیل برای استخدام کارمند زومر

۳ دلیل برای استخدام کارمند زومر

For manye مشاغل استخدام و یافتن استعداد مناسب کار بزرگی است، و با رقابت در بازار، یافتن مناسب برای شرکت شما هم از نظر فنی و هم از نظر فرهنگ شرکت، روز به روز دشوارتر شده است. این همراه با استعفای عالی و بسیاری از کارمندانی که به دنبال بازنشستگی هستند، می تواند شما را با کمبود نیرو و استرس مواجه کند. اما خوشبختانه، نسل جدیدی از کارمندان وجود دارند که فارغ التحصیل شده و به دنبال کار هستند: زومرها. اکنون نسل Z یا Zoomers که به آنها گفته می شود، چیزهای جدید هیجان انگیزی را به روی میز بیاورید که واقعاً می خواهید برای نیروی کار خود در نظر بگیرید. در اینجا سه ​​دلیل اصلی وجود دارد که به نظر من برای بررسی نسل جوان نامزدها مهم است.

آنها چشم انداز دیجیتال را درک می کنند.

<.>

کاندیداهای تازه وارد به نیروی کار ممکن است تجربه رسمی در بسیاری از پلتفرم‌های نرم‌افزاری کسب و کار نداشته باشند، اما به عنوان نسلی که با آی‌پدها، سلول‌ها بزرگ شده‌اند. تلفن ها و رایانه های شخصی، فناوری یک مجموعه مهارت ذاتی برای نامزدهای جوان تر است. آنها زیر و بم نرم افزار را درک می کنند و می توانند به راحتی پلتفرم های جدید را انتخاب کنند. همه آنها از فناوری در دوره های دانشگاهی خود استفاده کردند و از ایمیل و ابزارهای مختلف مدیریت پروژه راحت هستند. آنها ممکن است برای کمک به انتخاب پلتفرم‌ها برای کسب و کار رو به رشد شما با همگامی با روندها و جدیدترین پیشرفت‌های نرم‌افزاری در بازار بسیار ارزشمند باشند. هنگام مصاحبه با یک نامزد جوان تر، از آنها بپرسید که در گذشته با چه پلتفرم هایی کار کرده اند و به دنبال شباهت هایی در مجموعه نرم افزارهای خود باشید. به عنوان مثال، اگر یک نامزد در یک برنامه طراحی ماهر باشد، احتمالاً زمانی که فرصت یادگیری به آنها داده می شود، می توانند برنامه های دیگر را به راحتی اجرا کنند.

آنها کمک خواهند کرد. فرهنگ شرکت خود را تقویت کنید.

کارگران جوان اغلب به تعادل بین کار و زندگی، کانال های ارتباطی باز و ارزش محوری اهمیت می دهند. رهبری و به دنبال فرصت هایی برای چنین افرادی در حرفه خود خواهند بود. اگر این چیزی است که برای شما به‌عنوان یک رهبر و صاحب کسب‌وکار مهم است، زومرز نه تنها به دنبال موقعیت‌هایی در شرکت شما خواهد بود، بلکه با حفظ ارزش‌های مشابه به تقویت فرهنگ شما کمک می‌کند. فرصتی برای قرار دادن کارگران جوان در سمت‌های مدیریت منابع انسانی و مدیریت وجود دارد، زیرا به حفظ فرهنگ و ایجاد ارزش در کسب‌وکار کمک می‌کنند.

آنها مستقل هستند. .

کارگرانی که به فناوری و تعادل زندگی کاری اهمیت می دهند نیز تمایل دارند در عادات کاری خود مستقل تر باشند. آنها خلاق هستند و قادر به تحقیق و حل مشکلات خود هستند (به لطف توانایی ذاتی آنها در گوگل). این بدان معناست که مدیریت آنها یک نسیم است. به آنها ابزاری بدهید تا کارشان را به خوبی انجام دهند و توانایی برقراری تعادل بین کار و زندگی را داشته باشند و کارمندی خوشحال خواهید داشت که برای کسب و کار شما ارزش ایجاد می کند.

اگر به دنبال گسترش نیروی کار خود هستید، اجازه ندهید سال ها تجربه یا آموزش مانع از نامزدهای بالقوه ستاره راک شود. با مربیگری و آموزش مناسب، کارگران جوانی که وارد نیروی کار می شوند ممکن است همان چیزی باشند که کسب و کار شما برای رسیدن سریعتر به اهداف خود نیاز دارد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی