عمومی

گوگل راه حل های تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی می کند

گوگل راه حل های تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی می کند

Google از معرفی دو کمپین جدید مبتنی بر هوش مصنوعی – Demand Gen و Video View خبر داده است. این راه‌حل‌ها، که با هدف ساده‌سازی اتصال مصرف‌کننده و تحریک تقاضا در طول چرخه خرید انجام می‌شوند، می‌توانند برای کسب‌وکارهای کوچکی که به دنبال بهبود دید آنلاین و نرخ تبدیل‌شان هستند، موهبتی باشد.

آخرین تلاش Google برای تبلیغات تقویت‌شده با هوش مصنوعی است. بر اساس شهرت تثبیت شده سرویس‌هایش، مانند YouTube، که در آن هوش مصنوعی ویژگی‌های متعددی مانند توصیه‌های محتوا، دسترسی و تجربه کلی کاربر را تقویت می‌کند. غول فناوری این فناوری را به راه‌حل‌های تبلیغاتی خود تعمیم داده است و به کسب‌وکارها روشی کارآمد برای مدیریت کمپین‌های خود ارائه می‌دهد.

کمپین‌های تقاضای نسل به‌طور خاص برای رفع نیازهای بازاریابان دیجیتال امروزی طراحی شده‌اند. این کمپین‌ها به‌طور یکپارچه دارایی‌های ویدیویی و تصویری با عملکرد برتر یک شرکت را در نقاط لمسی بصری و سرگرمی Google مانند YouTube، YouTube Shorts، Discover و Gmail ادغام می‌کنند. این رویکرد می‌تواند به‌ویژه برای کسب‌وکارهای کوچک با ایجاد دسترسی گسترده‌تر به بیش از سه میلیارد کاربر ماهانه، در پلت‌فرم‌های مختلف، به نفع آنها باشد.

این راه‌حل همچنین یک جریان ساخت‌وساز جدید را برای ساده‌سازی فرآیند ترکیب دارایی‌های با عملکرد برتر به آن‌ها معرفی می‌کند. تبلیغات گوگل این ویژگی پیش‌نمایش‌هایی از نحوه ظاهر آگهی‌ها قبل از اجرا ارائه می‌کند و به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا تنظیمات را انجام دهند و از عملکرد بهینه اطمینان حاصل کنند.

کمپین‌های جدید همچنین فرصتی را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند تا بخش‌های مشابه را بر اساس فهرست مخاطبان خود هدف قرار دهند. کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند از این ویژگی برای دستیابی به مشتریان جدیدی که شبیه مخاطبان فعلی‌شان هستند، استفاده کنند. هدف این رویکرد شخصی سازی شده برای تبلیغات، تحریک اقدام درست در لحظه مناسب است، خواه تشویق مشتریان فعلی برای خرید یا ترغیب مشتریان جدید برای پیوستن به برنامه اشتراک یک برند باشد.

آزمایش کنندگان آلفای تقاضای نسل، مانند Arcane قبلاً موفقیت خود را با راه حل کمپین جدید گزارش کرده است. کسب‌وکارهای کوچکی که به دنبال کشف این پیشنهادات جدید هستند، می‌توانند در ماه آگوست برای نسخه بتا ثبت‌نام کنند.

دومین پیشنهاد جدید Google، کمپین‌های مشاهده ویدیو، برای به حداکثر رساندن بازدیدها در پلتفرم‌های مختلف در یک کمپین طراحی شده‌اند. آزمایش‌های اولیه نشان می‌دهد که این کمپین‌ها به طور متوسط ​​۴۰ درصد بازدید بیشتری نسبت به کمپین‌های هزینه به ازای هر بازدید قابل رد شدن در جریان داشته‌اند. سامسونگ آلمان از کمپین‌های Video View برای افزایش بازدیدها و دستیابی به ۹۴% افزایش دسترسی در طول فصل تعطیلات استفاده کرد که پتانسیل این کمپین‌ها را برای مشاغل در هر اندازه نشان می‌دهد.

این راه‌حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی نه تنها ایجاد تبلیغات را ساده می‌کنند. و هدف قرار دادن، اما همچنین بینش قدرتمندی در مورد عملکرد کمپین ها ارائه می دهد. صاحبان مشاغل کوچک می توانند از مزایای افزایش نام تجاری، افزایش جستجو و اسناد مبتنی بر داده برای اندازه گیری تأثیر افزایشی کمپین های خود استفاده کنند. در محیط کسب و کار رقابتی امروزی که از بازاریابان خواسته می‌شود کارهای بیشتری را با کمتر انجام دهند، این بینش‌ها می‌توانند تصمیم‌گیری هوشمندانه‌تر و مؤثرتر را هدایت کنند.

راه‌حل‌های تبلیغاتی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی Google می‌تواند چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال را برای کوچک‌ترها متحول کند. کسب و کار. این شرکت قصد دارد تا اواخر سال جاری این راه حل ها را به طور گسترده تری ارائه کند و به طور بالقوه راه های جدیدی را برای رشد و تعامل با مشتری به کسب و کارهای کوچک ارائه دهد.

برای آخرین، ما را در Google News.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی