عمومی

ایلان ماسک می گوید این یک “عادت وحشتناک” است. آنچه علم می گوید شما باید به جای آن انجام دهید

ایلان ماسک می گوید این یک “عادت وحشتناک” است. آنچه علم می گوید
شما باید به جای آن انجام دهید

در ظاهر اخیر در ارسال کامل پادکست، الون ماسک فاش کرد آنچه او می گوید یک عادت وحشتناک است. ماسک گفت: «من عادت بدی دارم – که فکر می‌کنم خیلی‌ها این کار را می‌کنند – فوراً تلفنم را چک می‌کنند. “این یک عادت وحشتناک است، در واقع.”

ماسک به زمانی اشاره می کند که برای اولین بار صبح از خواب بیدار می شود و درست می گوید، از دوره. او در بیدار شدن از خواب و فورا دست گرفتن به سمت تلفنش منحصر به فرد نیست. اگر او مانند بسیاری از مردم است، احتمالاً حتی اول از رختخواب بلند نمی شود.

او همچنین درست می گوید که این یک عادت بد است. چند دلیل وجود دارد، اما مهمترین آنها این است که مغز شما به معنای واقعی کلمه یک فرآیند راه اندازی دارد. همانطور که از خواب در میان نوعی مه باز کردن چشمان خود می روید، امواج مغز شما تغییر می کند. با بیدار شدن کامل، آنها همچنان تغییر می کنند، اما مرحله میانی مهم است.

وقتی ابتدا تلفن خود را برمی دارید. در واقع، شما مراحل مهم فرآیند را پشت سر می گذارید و در عوض مغز خود را برای حواس پرتی آماده می کنید. نه تنها این، بلکه زمانی که موج آلفا، علم نشان داده است می تواند منجر شود افزایش سطح استرس، اضطراب و حتی افسردگی. این بدترین کاری است که می توانید انجام دهید اگر هدفتان مولد بودن باشد.

ماسک، که ثروتمندترین مرد روی زمین است و تسلا و اسپیس ایکس را اجرا می کند، به وضوح چیزهای زیادی در جریان است. او قطعاً به هیچ مزاحمت دیگری نیاز ندارد.

ماسک نشان می‌دهد که استفاده بهتر از زمانش در حال انجام است. ماسک گفت: من [نیاز دارم] ورزش کنم و در فرم بهتری باشم. “بنابراین، به محض اینکه از خواب بیدار می شوم، از نگاه فوری به تلفن خود به مدت حداقل ۲۰ دقیقه ورزش می کنم – سپس به تلفن خود نگاه می کنم.”

<. div class="standardText" readability="34.955801104972">

این که آیا دوست دارید ورزش کردن کاری است که باید اول صبح انجام دهید، حتماً باید قبل از شیرجه رفتن در محل کار کاری انجام دهید. در واقع، در تمام مطالعه‌هایی که در مورد برنامه‌های صبحگاهی افراد بسیار بازده و موفق انجام داده‌ام، یک چیز به چشم می‌خورد و آن اینکه آنها ابتدا گوشی خود را دراز نمی‌کنند. آنها ابتدا کار دیگری انجام می دهند.

مطمئناً، ورزش یکی از این موارد است. جک دورسی، مدیرعامل بلاک می‌گوید ۳۰ دقیقه مدیتیشن می‌کند و سپس اول صبح ورزش می‌کند. هاوارد شولتز، مدیر عامل استارباکس می گوید که دوست دارد دوچرخه سواری کند. بیل گیتس معروف است که می گوید در حالی که دی وی دی های آموزشی را تماشا می کند روی تردمیل راه می رود.

قطعا آسان نیست. ما بسیار شرطی شد که تلفن‌هایمان را بررسی کنیم که برای بسیاری از مردم به معنای واقعی کلمه اولین چیزی است که وقتی از خواب بیدار می‌شوند به سراغش می‌روند. گویی پیام‌ها یا ایمیل‌ها یا اعلان‌هایی وجود دارند که آنقدر مهم هستند که دیگر نمی‌توانند منتظر بمانند، بنابراین باید فوراً آنها را بررسی کنید.

به جز اینکه اگر نیم ساعت دیگر می‌خوابیدید، هر چیزی که در تلفن شما بود منتظر می‌ماند. فقط به این دلیل که شما بیدار هستید، هیچ چیز را فوری تر نمی کند.

نکته این است که قبل از اینکه گوشی خود را بگیرید و وارد ایمیل ها و Slack شوید، کار دیگری انجام دهید. شاید همانطور که ماسک پیشنهاد می کند، ورزش باشد. اگر ورزش کار شما نیست، چیز دیگری پیدا کنید.

کتاب بخوانید، پیاده روی کنید یا فقط دوش بگیرید و برای روز خود آماده شوید. همه این موارد به بدن و مغز شما کمک می کند تا بیشتر از برداشتن تلفن و ضربه زدن روی برنامه هایی که بیشترین نقاط قرمز را دارند، عمداً برای روز آماده شوند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، آنها هستند. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی