خبر

بازدید مدیران گروه دارویی برکت از کارخانه شرکت داروسازی ریحانه

بازدید مدیران گروه دارویی برکت از کارخانه شرکت داروسازی
ریحانه

به گزارش بازار به نقل از گروه دارویی برکت، علی مرتضوی مدیر عامل محترم شرکت گروه دارویی برکت به همراه معاونین و مدیران این گروه در روز شنبه مورخ ۱۶ دیماه ۱۴۰۲ از کارخانه شرکت داروسازی ریحانه واقع در اصفهان بازدید کردند.

در این بازدید که با حضور و میزبانی رادمنش مدیر عامل و هیأت مدیره محترم شرکت ریحانه و سایر مدیران محترم شرکت صورت پذیرفت، جلسه ای جهت بررسی عملکرد بخش های مختلف شرکت برگزار گردید و طی آن هر یک از مدیران شرکت ریحانه گزارشی از وضعیت بخش های تحت مدیریت خود را ارائه نمودند و در هر مورد گفتگو های لازم جمعی میان حاضرین صورت پذیرفت و راهکارهای گوناگون جهت رفع مشکلات و ارتقاء کمی و کیفی هر بخش مطرح گردید.

مرتضوی شرکت داروسازی ریحانه را شرکتی با پتانسیلهای بالا در گروه دارویی برکت دانستند و این بازدید را بسیار مفید جهت مشاهده ی از نزدیک این ظرفیتها ارزیابی کردند.
ایشان همچنین تقویت کیفی واحد برنامه ریزی و بازرگانی بخصوص اولویت بندی در خرید نیازمندیهای واحدها، اصلاح ساختار مالی، تدوین برنامه استراتژی آینده شرکت و استمرار و تقویت موضوع آموزش و توجه ویژه به واحد QC را از امور مهم در شرکت ریحانه دانستند که امید است با تلاش متخصصین باتجربه شرکت و تمامی کارکنان خدوم آن عملی گردد.

شایان ذکر است قبل از شروع این جلسه ابتدا هیأت بازدید کننده از تمامی خطوط تولیدی شرکت و آزمایشگاه و انبار ها و تاسیسات شرکت بازدید به عمل آورد و طی آن توضیحات لازم توسط مسئولین مربوطه در هر یک از بخش ها ارائه گردید.

پس از اتمام بازدید از شرکت ریحانه، هیات بازدید کننده با عزیمت به محل مرکز اصفهان شرکت پخش البرز که با استقبال گرم مدیریت و پرسنل این مرکز صورت پذیرفت، از انبارهای این مرکز بازدید بعمل آورد و طی جلسه ای آمار و اعداد عملکردی مرکز اصفهان شرکت پخش البرز و نیز مساِئل و نیازهای آن را مورد بررسی و گفتگو قرار دادند.

گفتنی است مرکز اصفهان شرکت پخش البرز بعنوان استان معین در حادثه غم انگیز عملیات تروریستی کرمان که منجر به شهادت و مجروحیت جمع زیادی از عزیزان در مراسم گرامیداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی شد بفوریت جهت تامین نیازمندیهای دارویی استان کرمان وارد عمل گردید.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی