خبر

دانلود قسمت 19 پوست شیر | قسمت 51 جیران | قسمت 5 رهایم کن

دانلود قسمت ۱۹ پوست شیر | قسمت ۵۱ جیران | قسمت ۵ رهایم
کن

بازار: پخش نوزدهمین قسمت سریال پوست شیر با قسمت پنجم رهایم کن و قسمت ۵۱ جیران همزمان شده است که در این هفته به همراه قسمت نهم سریال سرگیجه و فیلم جدید تی تی در وبسایت کول دانلود منتشر خواهند شد. خبر قابل توجه دیگر این که به زودی قسمت ۱ برنامه مسابقه آوای جادویی هم به کنداکتور پخش این سایت افزوده خواهند شد!

  • قسمت ۱۹ سریال پوست شیر!

سریال پوست شیر – Pooste Shir محصول سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به تهیه کنندگی نوید محمودی و کارگردانی جمشید محمودی را به جرات می توان دست کم پس از سریال یاغی، محبوب ترین و پرفروش ترین اثر پخش شده در سال جاری بوده است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است و موفق به جذب مخاطبین بسیاری شده است. پوست شیر در قالب سه بخش ۸ قسمتی در سایت کول دانلود پخش خواهد شد. فصل (بخش) سوم و پایانی این که بین فصل ۲ و ۳ نیز وقفه ای رخ خواهد داد یا نه، هنوز به طور قطع مشخص نشده است ولی با توجه به این که ساخت و تولید این سریال همچنان در حال انجام است و به پایان نرسیده است، می توان این گونه نتیجه گیری کرد که علاقمندان و مخاطبان برای تماشای فصل سوم نیز باید چند هفته ای را منتظر بمانند. در هر حال فعلا بهتر است که به تماشای فصل دوم یا همان قسمت نهم پوست شیر بنشینیم. کول دانلود بستری امن، مطمین و سهل الوصول برای این کار را فراهم کرده است. توصیه می کنیم که حتما از این وبسایت بازدید به عمل بیاورید.

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - دانلود قسمت 19 پوست شیر | قسمت 51 جیران | قسمت 5 رهایم
کن

  • شما می توانید قسمت ۱۹ و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب و بسیار تماشایی پوست شیر را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

هنرپیشه های سریال پوست شیر چه کسانی هستند؟

شهاب حسینی، پردیس احمدیه، هادی حجازی‌ فر، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی , بانیپال شومون , مهرداد صدیقیان , نیلوفر کوخانی ، علیرضا کمالی ، علی اوسیوند ، احسان امانی ، بهزاد خلج در سریال پوست شیر بازی کرده اند!

داستان و موضوع پوست شیر حول چه محوری است؟

نعیم که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده پس از رهایی، برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود. این سریال که داستان یک پلیس آگاهی را با بازی شهاب حسینی روایت می کند در ژانر درام ملتهب ساخته شده است.

در اپیزودهای گذشته پوست شیر چه دیدیم؟

اپیزود ۱۷ پوست شیر با این خط داستانی پیش رفت که . نعیم به دنبال سرنخی برای پیدا کردن ردی از ساحل و فرد رباینده وی است ولی همه راه ها برای او به بن بست ختم می شود. برای همین به عنوان آخرین راهکار به منزل شخصی سرگرد محب مشکات می رود تا از وی کمک بخواهد.

در قسمت دوم از فصل سوم یا همان اپیزود هجدهم پوست شیر دیدیم که برکناری و اخراج سرگرد مشکات از اداره پلیس آگاهی یک اتفاق صوری و در واقع ترفندی از سمت پلیس ها برای آزاد گذاشتن نعیم و نزدیک شدن به گروگان گیر بوده است. این نقشه از سوی مشکات و سرهنگ مافوقش که رییس آگاهی بود، برنامه ریزی می شود و به خوبی نیز پیش می رود. همان جور که دیدیم طرح و برنامه عملی می شود و نعیم به نزد مشکات می رود. مشکات با افسران اداره راهنمایی و رانندگی و به شماره پلاک ماشین گروگان گیر می رسد. در پی برگه جریمه وی و حوالی آدرس های او، به سوپر مارکتی برمی خورند که ظاهرا او را می شناسد. مشخص می شود که این فرد، شخصی به نام فرشاد است که ساقی نیز می باشد. با پرس و جوهای فراوان، سرانجام به آدرس فرشاد می رسند. صدرا خود را به عنوان شخصی که با دوستانش به ویلایی در آن منطقه آمده است، جا می زند و از این شخص درخواست مشروبات الکلی می کند. درست در همین زمان است که سرگرد مشکات می خواهد وی را به دام بیندازد ولی صدرا متوجه می شود که فرشاد بر سر قرار نیامده است و در واقع این فرد، سجاد، دوستش بوده است. با تعقیب این شخص و گیر انداختن وی در خانه ای قدیمی، موفق می شوند که آدرس فرشاد که مربوط به خانه ای قدیمی و متروکه است را بیابند و این در واقع همان خانه ای ست که ساحل در آن جا محبوس شده است. سرانجام، صدرا، مشکات، پدر و مادر ساحل به ویلای مذکور می روند و موفق می شوند ساحل را نجات دهند. ساحل پس از ماه ها اسارت و شکنجه های وحشتناک، آزاد می شود و به خانواده اش می رسد. احوالات پریشان وی و بدن نحیف و زخمی وی شاهد این ادعاست. در این حال، وی را به بیمارستان می برند تا مورد معالجه قرار بگیرد. پلیس ها نیز در بیمارستان از این خانوده محافظت می کنند تا اگر حمله ای صورت گرفت بتوانند در کمترین زمان اقدامات لازم را به عمل آورند. در سمت دیگر داستان رضا پروانه حضور دارد که به ترمینال رفته است تا بلکه بتواند مژگان را راضی به بازگشت به خانه کند. تلاش های او بی نتیجه می ماند و نمی تواند وی را بیابد. در همین حال، رضا نقش بر زمین می شود و بی هوش می شود ولی مژگان که درست در همین زمان در حال حرکت با اتوبوس به سمت اردبیل است، رضا را می بیند که بر زمین افتاده است. یک سوظن شدید در این میان است. مشخص نیست ارتباط رضا با وضعیت و سرنوشت ساحل چیست؟ در همین زمان یافتن و آزادی ساحل که نعیم در حال صحبت تلفنی با رضا است، می خواهد که گوشی را به ساحل بدهد ولی این اتفاق به طرز مشکوکی رخ نمی دهد. آیا بین این اتفاقات، پیوندی است؟ در ادامه خانواده ساحل در حال بازگشت از بیمارستان هستند که شخصی ناشناس با موتور از شیشه کناری ماشین به ساحل شلیک کرده و او را می کشد. معماهای این سریال در حالی که به نظر می رسید در این قسمت در حال رمزگشایی است ولی پیچیده تر و بیشتر از پیش می شود.

این روزها سریال پوست شیر به اوج حساسیت و محبوبیت رسیده است و بالاترین میزان بازدید و دنبال کننده را به خود اختصاص داده است.در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت ۱۸ سریال پوست شیر می کنیم. توصیه اکید داریم که قسمت هجدهم پوست شیر را به هیچ وجه از دست ندهید.

سریال پوست شیر چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال پوست شیر ساعت ۰۸:۰۰ چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

  • قسمت ۹ سریال سرگیجه

سریال سرگیجه – Sargijeh محصول سال ۱۴۰۱ که از ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: مهدی بدرلو، نویسندگی: محمد منعم و کارگردانی: بهرنگ توفیقی تولید و ساخته شده است. این سریال که در سکوت کامل خبری مراحل ساخت را سپری کرده بود، بدون تبلیغات و اخبار از پیش تعیین شده، به یک باره آغاز به پخش کرد. جهت دانلود و یا تماشای این سریال می توانید به وبسایت کول دانلود، از طریق لینک هایی که در ادامه می آید، مراجعه کنید.

147754 - دانلود قسمت 19 پوست شیر | قسمت 51 جیران | قسمت 5 رهایم
کن

  • شما می توانید قسمت ۹ سریال سرگیجه و همچنین سایر قسمت های این سریال زیبا و پرطرفدار را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

چه بازیگرانی در سرگیجه حضور دارند؟

رعنا آزادی ور , شبنم مقدمی , علی عمرانی , مهراوه شریفی نیا , هادی حجازی فر ,هومن سیدی , پیام دهکردی, ژرژ هاشم زاده, فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی با معرفی میلاد معیری، شایسته سجادی در این سریال به هنرآفرینی پرداخته اند.

موضوع و خط داستانی سریال سرگیجه درباره چه چیزی ست؟

پیمان (حامد بهداد) پس از یک سوتفاهم خانوادگی با کامران (هادی حجازی فر) درگیر می شود. درگیری که اگرچه به واسطه وکیل شرکت یعنی فریبا (رعنا آزادی ور) بوده است، ولی داستان را به سمت و سویی دیگر می برد که بی بازگشت است. گمان ها به این سمت می رود که پیمان کامران را کشته. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

سریال سرگیجه چه روزی و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال سرگیجه ساعت ۲۰:۰۰ دوشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

  • قسمت ۵ سریال رهایم کن

سریال رهایم کن Rahayam kon محصول ۱۴۰۱ به تهیه کنندگی: مجید مولایی و کارگردانی: شهرام شاه حسینی از جدیدترین سریال های نمایش خانگی است که به تازگی در سایت کول دانلود پخش شده است.

سریال جدید کارگردان میخواهم زنده بمانم احتمالا یکی از مهم ترین سریال های امسال خواهد بود. داستان سریال «رهایم کن» در دهه پنجاه خورشیدی خواهد گذشت و … نام این سریال که در آغاز طوطیا نام داشت، به «رهایم کن» تغییر پیدا کرده است. این نام در حالی برای سریال جدید شاه حسینی انتخاب شده که در سال ۱۳۹۷ سریالی با عنوانی شبیه به این به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور برای پخش از شبکه سه تولید شده بود.

147752 - دانلود قسمت 19 پوست شیر | قسمت 51 جیران | قسمت 5 رهایم
کن

  • شما می توانید قسمت ۵ سریال رهایم کن و همچنین سایر قسمت های این درام زیبا را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

چه بازیگرانی در رهایم کن حضور دارند؟

آزاده صمدی , بابک کریمی , حسن معجونی , محسن تنابنده , مهدی حسینی نیا , هدی زین العابدین , هوتن شکیبا , یوسف تیموری , مونا احمدی، مایده تهماسبی، شهرام قایدی، رابعه مدنی و محمدصادق میرمحمدی

موضوع و خط داستانی سریال رهایم کن درباره چه چیزی ست؟

«هاتف» و «حاتم» دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم پسر ارشد خانواده دلداده پرستار بچه اش، «مارال» است. در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد. مارال می فهمد جان برادرش در خطر است. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می شود داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده عاشقانه ای می شوند که خروج از آن ممکن است آن ها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند…

رهایم کن چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال رهایم کن ساعت ۰۸:۰۰ آدینه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

  • قسمت ۵۱ سریال جیران

سریال جیران جدیدترین اثر حسن فتحی است که از بهمن ماه آغاز به پخش کرد. این سریال در ژانر عاشقانه/تاریخی و با حضور جمعی از بهترین و مشهورترین بازیگران ایرانی ساخته شده است. به گفته منتقدین، جیران در ادامه عاشقانه های دیگر حسن فتحی یعنی مدار صفر درجه، شب دهم، میوه ممنوعه و شهرزاد بوده است و بنابراین پیش بینی می شود که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال های امسال باشد. تا این جا واکنش ها بسیار متفاوت بوده است. برخی از منتقدین تاکید بر تکراری بودن و عدم خلق فضای تازه از حسن فتحی داشتند و برخی دیگر نیز قلم به تحسین این اثر زده اند. در هر حال، همانند همیشه بهترین قاضی، بینندگان و مخاطبین هستند کا باید نظر خود را اعلام کنند.

147755 - دانلود قسمت 19 پوست شیر | قسمت 51 جیران | قسمت 5 رهایم
کن

  • شما می توانید قسمت ۵۱ و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب جیران را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

موضوع سریال جیران درباره چه چیزی است؟

زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌ خواهد. قلعه ‌ای می‌خواهد که جان ‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه ‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد… ناصرالدین شاه جوان، به تازگی فرمان قتل صدراعظم محبوبش امیرکبیر را صادر کرده و دربار و حرم و دولت و مملکت دستخوش تحولات مهمی شده اند. در همین زمان و در روستای کوهسار تجریش، خدیجه دختر محمدعلی نجار، عشق شورانگیز جوانی به نام سیاوش را در سینه پنهان کرده است.

چه هنرپیشه هایی در جیران حضور دارند؟

امیر جعفری , امیرحسین فتحی , بابک حمیدیان , بهرام رادان , پریناز ایزدیار , رعنا آزادی ور , گلاره عباسی , مریلا زارعی , الهام نامی , پاشا جمالی , رویا تیموریان , ستاره پسیانی , سمیرا حسن پور , غزل شاکری , مهدی پاکدل , نهال دشتی , هومن برق نورد , کتانه افشاری نژاد، مرتضی اسماعیل کاشی، مهدی کوشکی، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی

زمان دقیق پخش سریال جیران چه روزی است؟

سریال جیران ساعت ۰۸:۰۰ آدینه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

  • فیلم سینمایی جذاب و مخاطب پسند تی تی

فیلم سینمایی تی تی – Titi محصول سال ۱۳۹۸ به نویسندگی مشترک: ارسلان امیری، آیدا پناهنده و همچنین تهیه کنندگی و کارگردانی: آیدا پناهنده یکی از بهترین و موفق ترین فیلم های اکران شده امسال می باشد که قرار است به زودی از وبسایت کول دانلود پخش شود.

این فیلم که در تاریخ ۱۵ تیر ۱۴۰۱ در سینماهای سراسر کشور اکران شده بود، توانست به آمار فروش ۱۳.۴ میلیارد تومان در گیشه امسال برسد.

147753 - دانلود قسمت 19 پوست شیر | قسمت 51 جیران | قسمت 5 رهایم
کن

  • اگر در پی دانلود فیلم سینمایی ایرانی تی تی هستید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

در فیلم تی تی در حالی الناز شاکردوست , پارسا پیروزفر و هوتن شکیبا به عنوان بازیگران اصلی حضور دارند که در خلاصه داستان آن می خوانیم: استادی که قصد دارد پایان نامه ای در مورد پایان جهان به اثبات برساند ، با مادری عجیب و غریب که می خواهد لیاقت انسانیت را داشته باشد ملاقات می کند و …

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی