عمومی

1 کلمه ای که می تواند به یک محل کار بهتر منجر شود

۱ کلمه ای که می تواند به یک محل کار بهتر منجر شود

مطالعه اخیر توسط لونگی یانگ، دیوید هولتز و دیگران، بر روی بیش از ۶۰۰۰۰ نفر از همکاران مایکروسافت که در طول همه گیری از راه دور کار می کنند، منتشر شده توسط طبیعت رفتار انسان، نشان داد که تغییر به کار از راه دور در سراسر شرکت باعث شد کارگران احساس می‌کنند کمتر به هم مرتبط هستند و “باعث شد شبکه همکاری به شدت تحت فشار قرار گیرد.” این گروه همچنین خاطرنشان کرد که کارگران به دنبال جبران این عدم ارتباط و رفتار سیلو از طریق تماس‌های صوتی یا تصویری نبودند، همانطور که انتظار می‌رفت، اما درعوض دریافتند که «کار از راه دور باعث می‌شود کارمندان از طریق رسانه‌هایی که ناهمزمان‌تر هستند ارتباط بیشتری برقرار کنند. – ارسال ایمیل های بیشتر و پیام های فوری بسیار بیشتر.” متأسفانه، این موج ارتباط نوشتاری تنها به بدتر کردن اوضاع کمک می کند.

برای شروع، حجم عظیم ایمیل ها و پیام های متنی بسیار زیاد است. ایجاد نارضایتی شغلی قابل توجهی در بین کارگران نظرسنجی اخیر انجام شده توسط تحقیقات Wakefield برای پلت فرم ایمیل Superhuman، دریافت که بیش از یک سوم از پاسخ دهندگان WFH می خواهند شغل خود را به دلیل حجم ایمیل، پیام های Slack و Teams. همان نظرسنجی یک رابطه مجازی را در اولویت بین تمیز کردن حمام و مرتب کردن پیام‌های کاری یک هفته گزارش داد. گویی احساسات منفی کارکنان دلیل کافی برای بازنگری در مورد چیزها نیست، اتکای بیش از حد به ارتباطات مکتوب در را به روی انبوهی از خطاها و سوء ارتباط باز می کند.

برای کمک به نشان دادن این موضوع، در طول تعامل با مشتریانمان، از آنها می‌خواهم که به عنوان یک گروه، F را در جمله ساده زیر بشمارند در حالی که من آهنگ برنامه تلویزیونی خطررا زمزمه می‌کنم. /em>.

فایل‌های تکمیل‌شده نتیجه سال‌ها مطالعه علمی همراه با تجربه سال‌ها هستند.

مشتریان همواره طیفی از پاسخ ها را بین ۳ تا ۶ ارائه می دهند. پاسخ در واقع ۶ است. اما تمرین اشاره می کند که حتی در یک جمله ساده ۱۶ کلمه ای، مردم با نتایج بسیار متفاوتی می آیند. مردم حتی جزئیات ساده و کوچک را از دست می دهند. اکنون، هر ماه صدها هزار جمله را در هزاران مکالمه مکتوب به کار ببرید. جای تعجب نیست که یک مطالعه اخیر از Salesforce دریافت که ۸۶% از پاسخ دهندگان به ارتباط ناکارآمد به عنوان علت شماره یک شکست در محل کار اشاره کردند. بنابراین، پاسخ به شکست هم تیمی های دوردست در برقراری ارتباط چیست؟

این یک جمع ساده در ابتدای هر روز است.

جلسه روزانه huddle دقیقاً همان چیزی است که از نامش پیداست. این یک جلسه کوتاه ۵ تا ۱۰ دقیقه‌ای در ابتدای هر روز است که از همه همکاران در یک شرکت، بخش یا تیم می‌خواهد تا دور هم جمع شوند تا اولویت‌های هر روز را تنظیم کنند و در مورد اولویت‌های هر روز بحث کنند، در حالی که هم خوب و هم خوب را بررسی کنند. اتفاقات بسیار خوبی که ممکن است روز قبل رخ داده باشد و با شناسایی موانعی که بین تیم و دستیابی به اهدافش وجود دارد به پایان برسد. چند ویژگی کلیدی دیگر از جلسه روزانه huddle وجود دارد که آن را به ویژه منحصر به فرد و بر این اساس موثر می کند.

  • جلسه باید تعاملی باشد، نه فقط صحبت های رهبر، همه گوش می دهند
  • اگر تیم از برنامه هفته یا ماه عقب افتاده یا جلوتر است، دلیل آن را بدانید و با برنامه ای برای رفع آن یا انجام کارهای بیشتری که باعث ایجاد مازاد شده است ترک کنید
  • هیچکس نمینشیند. حتی همکارانی که در خانه یا کار از راه دور کار می کنند باید بایستند
  • جلسه هر روز بدون شکست برگزار می شود، حتی اگر رهبر نتواند در آن شرکت کند
  • جلسه به موقع، هر بار، بدون شکست شروع می شود
  • موضوعات استراتژیک یا پیچیده تر نباید در این جلسه مورد بحث قرار گیرند
  • برنده ها و نقاط عطف/دستاوردهای شخصی را جشن بگیرید
  • برای رسیدگی به فرصت‌ها/شکاف‌ها و اصلاح مسیر تصمیم مثبت بگیرید

و در حالی که هیچ فرمول دقیقی برای یک دستور کار روزانه جمع و جور وجود ندارد، نتایج ایده آلی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. بهترین جلسات huddle روزانه درباره گرد هم آوردن تیم ها برای مقابله موثر با چالش های هر روز است.

بر اساس مدرس ارشد دانشکده مدیریت MIT Sloan، سیستم دینامیک، استیون اسپیر، “یک کارکرد کلیدی هر سازمانی این است که تلاش‌های بسیاری از افراد با استعداد را به سمت یک هدف مشترک هماهنگ کند. گفتگوهای مشارکتی درست با افراد دیگر درباره موضوعات مناسب برای پیشبرد درک مشترک آنها. این یک “مسئله ساختاری” است؛ اطمینان از اینکه “مدار اجتماعی” چه کسی به چه کسی متصل است در حال کار است.” او می گوید یک مسئله دیگر وجود دارد. “کار برای رسیدن به هدف مشترک به حل مشکلات در مورد اینکه چه کاری باید انجام شود، چرا باید آن را انجام داد، و چگونه آن را با فرکانس، سرعت و شایستگی کاهش داد، بستگی دارد.” اسپیر می‌گوید Daily Huddles هم اتصال مناسب و هم انجمنی را برای حل مشکلات مشترک فراهم می‌کند.

هدف تجمع روزانه جلسه هرگز نباید به خاطر ملاقات باشد یا به عنوان یک ترفند استفاده شود تا همه را به موقع حاضر کنند. ازدحام روزانه باید سایر تعاملات کم مولد و پیگیری های واکنشی را کاهش دهد و در عین حال به ایجاد یک واحد کاری منسجم و سازنده تر کمک کند. این دقیقاً همان چیزی است که در پلتفرم HR و جذب استعداد، Lensa اتفاق افتاده است. من با مدیر عامل، گرگو وری صحبت کردم که به من گفت: “جلسات روزانه ما زمینه را برای روز فراهم می کند، به ما کمک می کند موانع احتمالی را شناسایی کنیم، و به همه فرصت شنیده شدن را می دهیم. آنها همچنین کمک می کنند تا اطمینان حاصل شود که همه ما در یکسان هستیم. صفحه و کار در جهت اهداف یکسان.”

برای کسانی که تجارت آنها شامل ملاحظات زیست محیطی، ایمنی و بهداشتی است، جلسه روزانه huddle زمان مناسبی برای مرور پیام روزانه ESH و همچنین انجام تمرینات کششی شغلی. انجام این کار باید در طول زمان منجر به آسیب‌های قابل ثبت کمتر، هزینه‌های غرامت پایین‌تر برای کارگران و سازمانی مرتبط شود که بیشتر مراقب یکدیگر باشند. می‌دانم که تیم‌هایی که من رهبری می‌کردم این چیزها و بیشتر را در نتیجه ترکیب ESH و کشش در huddles تجربه کردند. با این حال یک توصیه: اگر از بخشی از سازمان خود بخواهید که تمدید کند، از کل سازمان بخواهید که تمدید کند. ممکن است در ابتدا برای کارکنان دفتر عجیب به نظر برسد، اما پس از مدت کوتاهی، زمانی که همه محل می‌دانند که هیچ‌کس، از جمله مالک و مدیرعامل، هر روز بالاتر از حد انتظار نیست، سطح خرید و مشارکت بالا می‌رود.

یک نکته آخر: در ابتدا برای کمی عقب‌نشینی آماده باشید. شلوغی روزانه مسئولیت پذیری، دید و گفتگوی باز را به همراه دارد. اینها همیشه فنجان چای همه نیستند… حداقل در ابتدا. اما تسلیم نشو پس از دو هفته کاری، این به یک عادت تبدیل خواهد شد و همکاران شما به طور فزاینده ای منتظر آن هستند. ولودیمیر شگل، معاون مهندسی شرکت امنیت سایبری، کلاریو، موافق است. او با من به اشتراک گذاشت که پس از چند مزاحمت اولیه در حین اجرا، “مقاومت اولیه در برابر huddle مجازی به اصرار برای ادامه آن تغییر کرده است.”

جلسه روزانه huddle بخشی از روز کاری من برای بخش قابل توجهی از حرفه من بوده است. این تمرین با من همراه شده است زیرا کار می کند. این به افزایش روحیه و تعامل، بهبود هم ترازی و افزایش عملکرد، و همچنین رعایت ایمنی بهتر در هر مکانی که آن را اجرا کرده ام کمک کرده است. برای رهبران کسب‌وکارهای کوچک، به‌ویژه آن‌هایی که برای مدیریت نیروی کار ترکیبی تلاش می‌کنند، ممکن است بهترین سرمایه‌گذاری ده دقیقه‌ای در زمان باشد. اگر تا به حال کسب و کار خود را با یک تخلف بدون ازدحام اداره می کردید و در مورد نتایج آن مطمئن نیستید، شاید وقت آن رسیده است که این huddle روزانه را امتحان کنید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.
<.>

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی