عمومی

بال بسته می شود، با استناد به ناتوانی در «بازیابی و رشد’

بال بسته می شود، با استناد به ناتوانی در «بازیابی و
رشد’

The Wing، زن محور، تحت رهبری زنان شرکت همکار که در شهر نیویورک توسط آدری گلمن و لورن کاسان در سال ۲۰۱۶ تأسیس شد. ، یک ایمیل برای اعضا ارسال کرد و اعلام کرد که برای همیشه بسته می شود. برای -everyone.html”>بازگشایی شش مکان از ۱۱ مکان خود را فقط ۱۴ ماه پیش باز کرد.

“با پس‌زمینه همه‌گیری کووید و افزایش چالش‌های اقتصادی جهانی، قادر به بازیابی و رشد سطح عضویت فعال و فعالیت رویداد لازم برای اجرای یک عملیات پایدار مالی نیست.” به اعضا گفته شد که دیگر دسترسی نخواهند داشت و فوراً اعمال می‌شود.

عضویت در فضاهای کاری و شبکه‌ای با رنگ پاستلی ۲۹۵۰ دلار برای هر بود. سال، با سطوح پایین تر در دسترس اخیر. پنج بار در ماه ۹۵ دلار هزینه دارد. در طول سال گذشته، Wing برای جذب اعضای جدید تلاش کرد، در حالی که از طریق استراتژی‌های سازمانی ناموفق بود. جن چو از رئیس افسر بازاریابی به مدیرعامل در فوریه، زمانی که کسان کنار رفت. در ژوئیه، چو با فاطما کونیگ از شرکت هولدینگ فضای اداری IWG جایگزین شد، که اکثریت سهام Wing را در فوریه ۲۰۲۱ خریداری کرده بود. در اوج خود در سال ۲۰۱۹، Wing نزدیک به ۱۱۸ میلیون دلار بودجه از سرمایه‌گذاران و افراد سرمایه‌گذار جمع‌آوری کرد. از جمله Mindy Kaling و Megan Rapinoe.

IWG دارای شبکه ای از بیش از ۱۰۰۰ مرکز همکاری است و شرکت تأیید کرد که Inc. که همچنان به اعضای Wing دسترسی به امکانات از طریق شبکه IWG که شامل بیش از ۳۵۰۰ مکان در سراسر جهان است، ارائه خواهد کرد. Wing به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداده است. مارک دیکسون از IWG به Inc. می گوید: 

“اعضای Wing از شش مرکز موجود در مرکز شهر استفاده نمی کردند. مکان‌ها و در عوض می‌خواستند به مراکزی در حومه شهر، نزدیک‌تر به محل زندگی‌شان دسترسی داشته باشند. در نتیجه، شش مرکز مرکز شهر بسته شدند و به اعضا امکان دسترسی به همه امکانات، خدمات و رویدادهای مشابه داده شد.”

مدیرعامل بنیانگذار و موسس، گلمن، یک روزنامه‌نگار در حال ظهور بود که به چهره زنان جوان کارآفرین، مدافع زنان در رهبری، هنر، ورزش تبدیل شد. و همانطور که یک جاکلیدی Wing خوانده بود، «هر کاری که می خواهند انجام دهند». او در تبلیغات Chanel و ویژگی‌های Vanity Fair عکس گرفت و اولین مدیر عامل به طور مشهودباردار روی جلد یک کسب و کار . او یکی از محورهای یک جنبش با موهای براق بود، بدون عذرخواهی فمینیستی، اما همچنین منحصر به فرد و ذاتاً ممتاز. در طول تصدی وی، Wing به عنوان مهمان از هیلاری کلینتون و نیکول کیدمن حضور داشت و توسط نماینده الکساندریا اوکاسیو تأیید شد. -کورتز. همانطور که در سال ۲۰۱۹ نوشتم:

Wing انتظار دارد تا پایان این سال ۱۵۰۰۰ عضو داشته باشد. سال — عدد خوبی است، اما با توجه به تبلیغات کم. نکته مهمتر: The Wing نزدیک به ۵۰۰۰۰۰ دنبال کننده در رسانه های اجتماعی دارد که تعداد کمی از آنها در شهرهایی با مکان های Wing زندگی می کنند. اینا طرفدارن از یک دفتر در شهری که در آن زندگی نمی کنند. یا به عبارت دقیق‌تر، آن‌ها پیروان چیزی هستند که Wing به نمایندگی از آن آمده است.

اما در پشت رنگ قرمز رنگ صحنه‌های مخملی، ایده‌آل اینستاگرام، شرکت برای اداره جامعه عضویت در حالی که ردپای املاک و مستغلات خود را گسترش می‌داد، تلاش می‌کرد، همه در حالی که یک کسب‌وکار صنعت خدمات را اداره می‌کرد – که به سقوط رهبری گلمن تبدیل شد. این شرکت شعارهای فراگیر و پاپ فمینیستی مانند “زنانی که از زنان حمایت می کنند” را تبلیغ می کرد، در حالی که به کارمندان خانه – که بسیاری از آنها زنان رنگین پوست بودند – دستمزدی از ۱۶٫۵۰ دلار برای پختن تخم مرغ و شستشوی حمام پرداخت می کردند. که باعث شد کل سازمان احساس یک سراب مصنوعی فمینیستی کند. این فقط یک فضای غیر قابل لمس نبود: تحقیقی توسط نیویورک تایمز کارمندانی را پیدا کرد که می‌گفتند گلمن آنها را به گریه انداخته است و می‌گویند: «من را کوچک، بی‌اهمیت، احمق کرده است.» دیگری: “با من مانند یک جعبه زباله انسان گربه رفتار شد.” گلمن به درخواستی برای اظهار نظر پاسخ نداده است.

به دنبال افشای اطلاعات درباره بدرفتاری کارکنان و در بحبوحه شروع چالش‌های کووید همه‌گیری در سال ۲۰۲۰، Wing همه ۱۱ مکان خود را بست، و Gelman استعفا داد. او از آن زمان یک مغازه عتیقه فروشی و کالاهای خانگی با تم کلبه به نام Six Bells در بروکلین باز کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی