عمومی

رابطه شما با کار در حال رقابت با روابط شخصی شماست روابط – لازم نیست

رابطه شما با کار در حال رقابت با روابط شخصی شماست
روابط – لازم نیست

وقت آن است که در مورد زندگی عاشقانه کاری خود صادق باشید.

تعادل کردن تمام خواسته‌های زندگی زمانی که به نظر می‌رسد ساعات کافی در روز وجود ندارد، دشوار است. ممکن است به عبارت «من با کارم ازدواج کرده‌ام» متوسل شوید، که به دیگران نشان می‌دهد که انتخاب کرده‌اید – خواه آگاهانه یا ناخودآگاه – که برای برقراری ارتباط عاطفی با دیگران در دسترس نیستید. برخی از افراد رضایت شغلی خود را مشابه آنچه از عشق دریافت می‌کنند، می‌یابند، در حالی که برخی دیگر بیش از حد خود را به کار می‌گیرند تا به طور کلی از دنبال کردن قرار ملاقات یا روابط خودداری کنند. تصور غلط در اینجا این است که شما باید بین کار و زندگی شخصی خود یکی را انتخاب کنید.

به‌ویژه در اوج یک حرفه، کار می‌تواند آنقدر برای ما معنادار باشد که آن را به هویت خود بچسبانیم، و مانند یک ثابت قابل اعتماد و آشنا به نظر می‌رسد. این به چیزی تبدیل می‌شود که فکر می‌کنید ناامیدتان نمی‌کند و همیشه آنجاست تا شما را مشغول کند، شما را برآورده کند و به شما احساس موفقیت بدهد. و مطمئناً خطر کمتری دارد و قلب شما را نخواهد شکست. اما کار نباید از روابط شخصی جدا باشد. این امکان وجود دارد که در هر دو مورد موفقیت داشته باشید بدون اینکه اهداف خود را فدای هیچکدام کنید.

کار مجبور نیست-و نباید- شما را تعریف کند.

خواسته‌های کار و روابط معمولاً نشانه‌های موازی برای موفقیت دارند: وفاداری، مشارکت، قابل اعتماد بودن و گاهاً اولویت بیش از هر چیز. کار نه تنها از نظر زمان، بلکه از نظر ذهنی، جسمی و عاطفی نیز می‌تواند زمان بر باشد.

امروزه، فرهنگ hustle فقط آن شعله را دوست دارد. با گذشت زمان، کار به شریک زندگی شما تبدیل می شود و فضای کمی برای برقراری روابط با دیگران باقی نمی گذارد. اما بدون تعادل، سلامت روان شما همراه با روابط شخصی شما آسیب خواهد دید.

چگونه سلامت روان و روابط با هم گره می خورند؟

افراد ذاتاً برای اجتماعی شدن آماده هستند و روابط اجتماعی سالم می تواند از تنهایی جلوگیری کند. ، به شما کمک می کند عادات و رفتارهای سالم تری ایجاد کنید و تاثیر مثبتی بر سلامت فکری داشته باشید.

دکتر. آدام بورلند.

از نظر جسمی، ذهنی و عاطفی ناسالم است که به طور انحصاری بر روی حرفه خود تمرکز کنید و به آن تکیه کنید تا در زندگی خود رضایت داشته باشید. تحقیق توسط سازمان بین‌المللی کار و سازمان بهداشت جهانی نشان می دهد که کار بیش از ۵۵ ساعت در هفته می تواند بر سلامت شما تأثیر منفی بگذارد، از جمله افزایش احتمال ابتلا به بیماری ایسکمیک قلبی و سکته مغزی.

دکتر بورلند می‌گوید: «در جامعه ما، تقریباً مانند یک نشان افتخار است که بگوییم: «من اینقدر روی این مقدار کم خواب کار کردم». “ما باید این نوع طرز فکر را تنظیم کنیم.”

چگونه در شغل و روابط خود شکوفا شوید.

در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید برای ادامه شکوفایی در حرفه خود انجام دهید و همچنین روابط سالم را در اولویت قرار دهید :

۱٫ تعادل بهترین است.

پاداش و شناخت مرتبط با کار اغلب خارجی‌تر است. به شغل برتر، دفتر عالی، امتیازات اجرایی فکر کنید. در همین حال، پاداش روابط سالم اغلب شخصی و خصوصی است. اما این دو ارتباط تنگاتنگی با هم دارند و به راحتی می‌توان در دام «این یا آن» افتاد. این بدان معنا نیست که شما گهگاه مجبور نخواهید شد بین کار و نیازهای شخصی معاوضه ایجاد کنید. این مفید است که هر دو را به عنوان اولویت در نظر بگیرید، بنابراین اگر برای مدتی نیاز دارید که بیشتر به یکی از دیگری متمایل شوید، می‌توانید زمانی که قادر هستید به طور هدفمند به سمت دیگر متمایل شوید.

برای مثال، حتی اگر روز کاری شما کمی احساس خستگی می کند، وقت خود را به زندگی شخصی خود اختصاص دهید. این می تواند به اندازه اختصاص یک شب برای ملاقات با فرد جدید یا شرکت در یک فعالیت اجتماعی باشد، خواه یک کلاس تمرینی یا تماشای نمایشگاه جدید موزه باشد. اگر در حال حاضر در یک رابطه هستید، مطمئن شوید که با شریک زندگی خود تماس گرفته اید و مدتی را برای جدا کردن از برق اختصاص دهید. دوستی ها باید به طور مداوم تقویت شوند همینطور به طور فعال یک ناهار را با شخصی که مدتی است با او صحبت نکرده اید در تقویم خود قرار دهید. حرکات کوچکی مانند این می‌تواند راه درازی داشته باشد.

۲٫ با وقت خود عمدی رفتار کنید.

اگر در حال حاضر با شغل خود ازدواج کرده اید، بدون شک یکی دو چیز در مورد مدیریت زمان یاد گرفته اید. از مهارت های مدیریت زمان خود در محل کار برای شناسایی، پرورش و رشد استفاده کنید رابطه بعدی شما.

زمانی را برای فعالیت‌های اجتماعی یا قرارها در نظر بگیرید. اینها نباید هر هفته باشد، اما تغییر روال کار و رفتن به خانه هر شب شروع خوبی است. شام را در محل داغ جدید بخورید، با دوستان به گالری افتتاحیه بروید یا از بازار کشاورزان محلی خود دیدن کنید. با این حال، گاهی اوقات خود را تحت مسئولیت‌های کاری به ظاهر بی‌پایان می‌بینید و متوجه می‌شوید که بهترین راه برای خالی کردن فضای برنامه‌تان این است که بخش‌هایی از زندگی‌تان از جمله زندگی عاشقانه‌تان را برون‌سپاری کنید. شما باید کاملاً خواستگاری را در نظر بگیرید تا به شما کمک کند بدون استرس در مورد یافتن زمان و انرژی گرانبها در برنامه شلوغ خود، شریک زندگی مناسب را پیدا کنید.

۳٫ اهداف متمرکز بر رابطه ایجاد کنید.

هدف گذاری مهم است و حتی مهم تر از آن ماندن به آنها. از خود بپرسید: می خواهید پنج سال دیگر در شغل و زندگی شخصی خود کجا باشید؟ ایجاد اهداف و مراحل قابل اجرا برای دستیابی به آنها.

برای روابط، اهداف خود را عملی کنید. به عنوان مثال، برای حمایت و پاسخگویی، اهداف رابطه خود را با حلقه درونی خود به اشتراک بگذارید. شبکه خود را از طریق مشارکت متفکرانه در فعالیت ها و علایق مورد علاقه خود گسترش دهید. به طور منظم با یک دوست قابل اعتماد، مربی یا دوست پاسخگو چک-این داشته باشید. و غیره.

با این نکات و تغییر دیدگاه، متوجه خواهید شد که برای یافتن عشق لازم نیست از کار جدا شوید. در عوض، می توانید کشف کنید که موفقیت در یک زمینه از زندگی شما اغلب منجر به موفقیت در زمینه های دیگر می شود. ممکن است خود را در زندگی و عشق خوش شانس بیابید.

عکس از @DimaBerlin/Twenty20

Barbie Adler 100x100 - رابطه شما با کار در حال رقابت با روابط شخصی شماست
روابط - لازم نیست

باربی آدلر راه اندازی شد جستجوی انتخابی در سال ۲۰۰۰، ترکیبی از تجربه خود در جذب استعدادهای برتر با اشتیاق خود برای کمک به افراد خارق العاده برای یافتن عشق. باربی یک متخصص ملی در زمینه دوستیابی و روابط است که در برنامه های تلویزیونی ملی مرتبط با همسریابی مشاوره کرده و در نشریاتی از جمله فوربس، CNN و وال استریت ژورنال ظاهر شده است. او همچنین نامزد بهترین کارآفرین سال ارنست و جوان و عضو هیئت مدیره بنیاد کودکان استارلایت و سازمان کارآفرینان است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی