عمومی

چگونه می توانید خرید کارمندان را در شرکت خود ایجاد کنید دادن

چگونه می توانید خرید کارمندان را در شرکت خود ایجاد کنید
دادن

می‌دانید که کارمندان شما نسبت به اهداف و مؤسسات خیریه‌ای که حمایت می‌کنند علاقه‌مند هستند. پس چرا وقتی نوبت به حمایت از ابتکارات بشردوستانه این شرکت?

بخشش شرکتی ناشی از ناهماهنگی بین اهداف مدیران و ترجیحات کارگران است. برای مثال، بسیاری از سازمان‌ها به انتخاب کنید که کدام سازمان غیرانتفاعی شایسته دریافت وجوه است. اما اگر اعضای تیم با این انتخاب ها موافق نباشند، به احتمال زیاد در مورد آنها هیجان زده نمی شوند. در نتیجه، مشارکت و ارتقاء برنامه های شرکتی شرکت شروع به کاهش می کند.

روشن ترین روش چیست. برای حل این موضوع؟ مهم‌تر از همه، راه‌هایی را بیابید که کارکنان خود را توانمند کنید تا در تلاش‌های بشردوستانه شرکت شما حرف بزرگ‌تری داشته باشند. نه تنها به احتمال زیاد پاسخ شرکت قوی تری را مشاهده خواهید کرد، بلکه ممکن است شاهد افزایش مشارکت کارکنان نیز باشید. این یک مزیت بزرگ است، به خصوص با کاهش تعداد تعهد کارکنان تا ۳۴ درصد به ازای هر گالوپ.

وقت آن است که بخشش های بشردوستانه خود را تازه و به روز کنید تا برای کارمندان شما شخصی تر به نظر برسد. برای شروع این استراتژی ها را امتحان کنید.

۱٫ با دادن کارمندان خود مطابقت دهید.

یکی از راه‌های شروع سریع اعطای شرکت، استفاده از یک برنامه منطبق است. این برخلاف آنچه بسیاری از کارفرمایان با مزایای ۴۰۱ (k) انجام می دهند نیست. با این حال، به جای تخصیص پول به بازنشستگی کارگران، باید بودجه را به موسسات خیریه ترجیحی آنها اختصاص دهید.

همانطور که در گزارش اخیر از Groundswell نشان داده شده است. پلت فرم، این امتیاز چیزی است که کارگران می خواهند. اکثر شرکت کنندگان (۶۰ درصد) گفتند که اگر کمک هزینه خیریه دریافت کنند، احساس همسویی بیشتری با ارزش های کارفرمایان خود خواهند داشت. و اکثریت کارمندان (۶۰ درصد) گزارش کردند که یک مسابقه شرکتی آنها را تشویق می کند تا سخاوتمندتر باشند.

چه مقدار باید مطابقت داشته باشید و چگونه باید تطبیق را آسان کنید؟ با CFO خود کار کنید تا مقدار دلار یا درصد مناسب را تعیین کنید. به یاد داشته باشید که هر مسابقه بر مالیات کسب و کار شما تأثیر می گذارد. در همان زمان، به دنبال راه‌های بدون اصطکاک برای ساده‌سازی سیستم خود باشید، مانند استفاده از برنامه‌ای که می‌تواند مشارکت‌های همه را در یک فضا جمع کند.

۲٫ یک برنامه کمک هزینه داوطلبانه راه اندازی کنید.

مثل کارمندانی که مسابقه می دهند، برنامه های کمک هزینه داوطلبانه می توانند ابزار عالی برای کمک به شما باشند. کارگران مشارکت می کنند. گرچه کمک هزینه های داوطلبانه کمی متفاوت است و بر اساس جلسات داوطلبانه است.

Take برنامه اهدای دو برابری اپل. Double the Donation 25 دلار در ساعت به زمانی که کارمندان به صورت داوطلبانه در سازمان های خیریه سپری می کنند، ارائه می دهد. در نتیجه، اگر یک کارگر اپل سه ساعت در یک رویداد غیرانتفاعی خدمت کند، اپل ۷۵ دلار به سازمان کمک خواهد کرد.

شما می توانید برنامه کمک هزینه داوطلبانه خود را به هر نحوی که می خواهید تنظیم کنید، از جمله داشتن سقف سقف ماهانه، سه ماهه یا سالانه برای هر کارگر. فراموش نکنید که به کارمندان پاره وقت خود در مقابل کارمندان تمام وقت فکر کنید. برخی از کسب‌وکارها برنامه‌های کمک مالی داوطلبانه را برای همه ارائه می‌کنند، در حالی که برخی دیگر فقط بر روی افراد تمام‌وقت تمرکز می‌کنند.

دان نترسید که پس از راه اندازی طرح کمک مالی داوطلبانه خود را در کانون توجه قرار دهید. جویندگان کار، مصرف کنندگان و سرمایه گذاران به طور فزاینده ای علاقه مند هستند که بدانند شرکت ها چگونه “خوب انجام می دهند.”

۳٫ برای بسیاری از شرکت‌ها، بشردوستی شرکتی فقط کاری نیست که انجام شود.

این چیزی است که در رسانه های اجتماعی منتشر می شود. Procter & Gamble (P&G) از #leadwithlove کمپین ها و ابتکارات خود برای برجسته کردن مختلف جهانی خود استفاده می کند. مشارکت ها این شرکت مرتباً با استفاده از هشتگ #leadwithlove به عنوان یک “تگ لنگر” بشردوستانه، مطبوعات را دریافت می کند. به این ترتیب، P&G توانسته است اعمال حسن نیت خود را برای تشویق برجسته کند. علاقه بیشتر و ایجاد حس همبستگی در بین کارمندان و وفاداران به برند.

حتی اگر شرکت شما در در مرحله راه اندازی یا کوچک، می توانید یک نام تجاری شرکتی و شعار مربوطه ایجاد کنید. برای اطمینان از خرید از اعضای تیم خود، از آنها دعوت کنید تا در توسعه چتر یا نهاد اعطای شرکت شرکت کنند. از طریق نظرسنجی ها یا در طول گروه های تمرکز بازخورد بخواهید. سپس، یک کمیته اعطای شرکتی با نمایندگانی در بخش ها و سطوح خود راه اندازی کنید.

البته شما باید پارامترهای ارائه خود را تنظیم کنید. با این وجود، اجازه دادن به کارمندان برای طراحی یک جنبش اعطای شرکتی، به آنها اجازه می‌دهد که حرف خود را بزنند. علاوه بر این، آنها ممکن است ایده‌های بشردوستانه شرکتی را که هرگز بر اساس جایی که قبلاً کار می‌کرده‌اند در نظر نگرفته‌اید، مطرح کنند.

پس از انجام این کار. یک نام تجاری در جای خود، مطمئن شوید که آن را در بازاریابی و گسترش خود قرار داده اید – و همیشه از هشتگ های مناسب استفاده کنید. با گذشت زمان، هویت برند بشردوستانه شما راه دیگری برای پشتیبان گیری از ماموریت، چشم انداز و هدف اصلی کسب و کار شما خواهد شد.

وقتی صحبت از اعطای شرکت به میان می‌آید، کارمندان راضی نمی‌شوند که تنها بنشینند و به مدیران اجازه دهند همه موارد را به کار گیرند. آن‌ها می‌خواهند صدایشان هم به گوش برسد. با به روز رسانی ابتکارات شرکت خود، می توانید از انتظارات آنها فراتر رفته و پیوندهای آنها را با تیم خود تقویت کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، آنها هستند. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی