عمومی

همانطور که مصرف کنندگان لباس اداری را بوسیدند، خداحافظی، این منطقه شیکاگو Maven of Colorful Footwear Leg Up به دست آورد

همانطور که مصرف کنندگان لباس اداری را بوسیدند، خداحافظی، این منطقه شیکاگو
Maven of Colorful Footwear Leg Up به دست آورد

در سال ۲۰۰۵، سباستین Malczewski تصادفاً به یک فروشگاه کفش مردانه مادران و پاپ در محله صنعتی قدیمی گرین پوینت، بروکلین برخورد کرد. او می‌گوید که از کالاها متحیر شده است– «نمایشگاه‌ها»، «با حال و هوای جسورانه‌تر» که حکایت از عشق همیشگی مد که توسط مادربزرگش به او القا شده بود–او مانند یک مهاجر لهستانی با مالک، مارک ویلچوسکی، صحبت کرد. یک جورهایی راهنمایی شد. Malczewski برای ۱۲ سال آینده برای Wilczewski کار کرد و تمام آنچه را که می توانست برای اداره یک کسب و کار کوچک جذب کرد، از عملیات روزانه گرفته تا یافتن بهترین تولید کنندگان در چین. در سال ۲۰۱۸، مشتاق به اشتراک گذاری این مهارت ها در تجارت الکترونیک، Malczewski در شیکاگو راه اندازی کرد و برند کفش مردانه Marc Nolanرا تأسیس کرد. >، به نام مربی و پسر شیرخوارش نامگذاری شده است. او تنها کارمند بود.

مالچوسکی معمولاً اجازه می‌دهد تا تصمیمات موجودی را راهنمایی کند. قبل از شیوع بیماری همه‌گیر، او بیشتر کفش‌های خود را به نفع کفش‌هایی با زیره‌های انعطاف‌پذیر حذف کرده بود، و در طول قرنطینه این شرط را دوچندان کرد و احساس کرد که مصرف‌کنندگان خانه‌دار به دنبال کفش‌های کتانی شیک هستند. اما حتی شهود او نیز نتوانست او را برای موفقیت Aiden آماده کند، یک چکمه رزمی ۱۶۰ دلاری که به گفته Malczewski از خطوط سیال Air Jordan 11s مایکل جردن گرفته شده است. در سپتامبر ۲۰۲۰ عرضه شد. او می‌گوید: «طراحی به اندازه‌ای جذاب است که آن را جالب کند، اما نه فوق‌العاده».

- همانطور که مصرف کنندگان لباس اداری را بوسیدند، خداحافظی، این منطقه شیکاگو
Maven of Colorful Footwear Leg Up به دست آورد

مشکل این بود که مشتریان شروع به شکایت کردند که توری ها شکسته شده اند و چشمک ها تمایل به بیرون زدن دارند. Malczewski از بازخورد برای بالا بردن کیفیت چکمه استفاده کرد و کفی‌های مموری فوم و بند و بند محکم‌تر را اضافه کرد.

هنگامی که محدودیت‌های همه‌گیر شروع به برداشتن کردند. ، وزوز بلند شد و Malczewski برای نگه داشتن آیدن در انبار دچار مشکل شد – که بعد از نوامبر ۲۰۲۱ غیرممکن شد، زمانی که هر شش عضو گروه R&B New Edition در حین اجرای تلویزیونی خود در جوایز موسیقی آمریکا، آیدن را پوشیدند. فروش چکمه از ۶۱۴ جفت در ماه به ۱۰۳۲ جفت رسید و Malczewski هر شب با تولیدکنندگان خود در چین تماس تلفنی داشت و محموله ها را بررسی می کرد.

کاوش بیشتر در ۵۰۰۰ شرکتgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - همانطور که مصرف کنندگان لباس اداری را بوسیدند، خداحافظی، این منطقه شیکاگو
Maven of Colorful Footwear Leg Up به دست آورد” class=”sc-fznyAO kbGjxZ icon-container” alt=”همانطور که مصرف کنندگان لباس اداری را بوسیدند، خداحافظی، این منطقه شیکاگو
Maven of Colorful Footwear Leg Up به دست آورد”>مستطیل

از شماره سپتامبر ۲۰۲۲ مجله Inc.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی