عمومیمقالات

چگونه رابطه خود را با یک محل کار هدایت کنید فرنمی

چگونه رابطه خود را با یک محل کار هدایت کنید
فرنمی

روزهای مدرسه ما در آینه دید عقب است (برای اکثر ما). اما این بدان معنا نیست که رفاقت‌های زمین بازی و دوستی‌های ساختگی نیز در گذشته است. آمدن به یک جلسه یا اتاقک Zoom در نزدیکی شما: سرگرمی کار شما.

پر از شادی خوب و لبخندی دعوت کننده (به طوری که افکار خود را با اطمینان به اشتراک بگذارید)، تا زمانی که متوجه شوید آنها اسرار شما را افشا کرده اند، اعتبار پروژه ای را که شما نوشته اید یا با انگشت سرزنش کننده نشان داده اند، با آنها همراه می شوید. به شما، حتی اگر باید در جهت آنها تکان داده شود. خیلی ساده، این افراد آن حد وسط مبهم بین دوست و دشمن را اشغال می کنند و شما نباید به آنها اعتماد کنید. اما هنوز باید با آنها کار کنید.

در اینجا چند نکته در مورد چگونگی به حداقل رساندن نمایش درام وجود دارد، با استفاده از استرس ناشی از اقدامات دیوانه کاری خود برای سوق دادن شما به سمت موفقیت بیشتر در محل کار.

بر شباهت، آسیب پذیری و اجتماع تأکید کنید

اریک بارکر، نویسنده با دیگران خوب بازی می کند: علم شگفت انگیز پشت چرا همه چیز شما دانستن درباره روابط (بیشتر) اشتباه است، به CNBC اشاره کرد که سه کار وجود دارد که می توانید برای مقابله با آن انجام دهید. یک موقعیت آزاد: بر شباهت، آسیب پذیری و اجتماع تأکید کنید.

اگر می‌خواهید با کسی دوست شوید، او بازی کردن را پیشنهاد می‌کند آنچه را که مشترک هستید بالا ببرید

بارکر توضیح می‌دهد: «هر چه فرد تمایلات خودشیفتگی بیشتری داشته باشد، بهتر عمل می‌کند.

طبق مقاله، “یک خودشیفته خود را بیشتر از هرکسی دوست دارد، بنابراین اگر بر شباهت تاکید کنید، برای آنها سخت تر است که شما را دوست نداشته باشند.”

نکته بعدی برای بسیاری از افراد، در داخل یا خارج از محل کار دشوار است: نشان دادن آسیب پذیری. ممکن است به کسی بگویید که رفتار او با شما را دوست ندارید. با این حال، می تواند راه را برای یک رابطه کاری بهتر هموار کند.

«نشان دادن خشم نتیجه معکوس خواهد داشت، اما ناامیدی به طرز شگفت انگیزی مؤثر است. دفعه بعد که تند و تند چیزی می گوید، پاسخ تند و تند و تیزش را داد: «این به احساسات من آسیب زد. آیا این همان چیزی است که شما در نظر داشتید؟» بارکر اشاره می کند. “اگر فرد همدلی داشته باشد، عقب نشینی می کند و در اعمال خود تجدید نظر می کند.” 

و آیا تا به حال این عبارت را شنیده اید، “شما بیشتر با عسل مگس می گیرید تا با سرکه؟” ممکن است پس از ابراز همدردی با شما، با تاکید بر احساس اجتماع، یک دوست کاری با شما بهتر رفتار کند. طبق این مقاله، «کسی که به آنچه می‌گوید یا تأثیر اعمالش بر دیگران فکر نمی‌کند، ممکن است خودش به دریافت همدلی عادت نداشته باشد».

زیپ لب های خود را در اطراف محل کار frenemis نگه دارید

طبیعی است که بخواهیم ناامیدی های کاری را تخلیه کنیم. اما این کار را با افرادی در زندگی خود انجام دهید که از قبل به آنها اعتماد دارید: اعضای خانواده و دوستان! اعتماد چیزی است که باید در طول زمان ایجاد شد. اگر فکر می‌کنید این احتمال وجود دارد که شخصی در محل کارش سرازیر شود، بهتر است هیچ منبعی به او ندهید.

اینگونه فکر کنید: هر چیزی که به یک نفر بگویید، خواه رئیس باشد یا همکار، پتانسیل آن را دارد که به طور گسترده به اشتراک گذاشته شود. بنابراین، هر چیزی را که برای کسی تکرار می‌کنید، مطمئن شوید که او آن را برای افراد دیگر تکرار می‌کند.

چگونه می تواند برای شما مفید باشد؟

در یک دنیای ایده‌آل، درام را برای موارد دلخواه نتفلیکس ذخیره می‌کنید، اما کنترل کاملی روی افرادی که با آنها کار می‌کنید ندارید. بسیار محتمل است که مسیر شما با دشمنی تلاقی کند. اگرچه هرگز آنها را به میل خود برای عضویت در شبکه دوستان خود انتخاب نمی کنید، باید با آنها کار کنید. با این حال، می‌توانید با درک اینکه علاوه بر استرسی که آنها ایجاد می‌کنند، دشمنان کار را با دیدی جدید مشاهده کنید:

۱٫ شما را مجبور به افزایش بازی

کنید

دشمنان کار اغلب از رقابت به وجود می آیند. شاید یکی از همکارانی که با شما رفتار ناپسندی دارد، کارهای ناخوشایندی نسبت به شما انجام داده است، زیرا سعی در ارتقای خود دارند یا تعقیب یک ارتقاء خاص. شما مجبور نیستید تا سطح آنها خم شوید، اما می توانید سهم خود را ارتقا دهید. اگر نتوانند به شما برسند، سعی نمی‌کنند از بالای شما بالا بروند.

۲٫ شما را در نظر داشته باشید

این مقاله به جزئیات می پردازد که چگونه «آن جرقه خفیف پارانویا» که دشمنان کار می توانند شعله ور شوند، چیز بدی نیست. این شما را وادار می کند که هم در کاری که تولید می کنید با وجدان تر باشید (مثلاً برای بار دوم خواندن ارائه پاورپوینت با صدای بلند برای اطمینان از عدم وجود خطا) و هم در راهنمایی های استراتژیک ارائه شده (با در نظر گرفتن دقیق رویکرد خود، به کارگیری آن ها). پاسخ به اعتراضات احتمالی قبل از اینکه حتی مطرح شود). مراقبت اضافی فقط به تقویت بیشتر شهرت شما کمک می کند.

۳٫ شما را با چالش های آینده راحت کند

در حالی که دشمنان مختلف مشکلات مختلفی را به همراه دارند، موضوع مشترک این است که از طریق کار با آنها، در چگونه روابط را هدایت کنیم. آیا باید با فروشنده ای کار کنید که به نظر مشکل می رسد؟ می توانید بر شباهت های خود تأکید کنید. یا روابط مشتری شما تیره شده است؟ می‌توانید با آنها ابراز همدردی کنید و بازی خود را ارتقا دهید تا کارهای بهتری تولید کنید.

و هنگامی که یک همکار از شما می پرسد که واقعاً در مورد اینکه رئیستان پروژه جدیدی را به شما محول می کند چه احساسی دارید، می دانید که همه چیز را پیش پا افتاده نگه دارید و هواخوری خود را برای بعد از کار ذخیره کنید.

عکس توسط fizkes/Shutterstock

Jill McDonnell 100x100 - چگونه رابطه خود را با یک محل کار هدایت کنید
فرنمی

جیل مک دانل یک نویسنده محتوا و متخصص ارتباطات در شیکاگو است. او دارای مدرک لیسانس در روزنامه نگاری مجلات از دانشگاه میسوری-کلمبیا و مدرک کارشناسی ارشد در روابط عمومی و تبلیغات از دانشگاه دی پاول است. او در حال حاضر مشغول کار بر روی یک رمان هیجان انگیز روانشناختی است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی