عمومیمقالات

13 روش غیرقابل انکار برای انجام کار

۱۳ روش غیرقابل انکار برای انجام کار

لیست کارهای شما در محل کار و خانه به نظر می رسد کیلومترها طولانی است. شما یک کار را کامل می کنید، فقط پنج کار دیگر ظاهر می شوند. مهم نیست که چقدر زمان و تلاش برای انجام کارها صرف می کنید، به نظر می رسد این لیست بی پایان است. به جای اینکه اجازه دهید لیست کارهایتان بر شما غلبه کند، از این نکات و ترفندها استفاده کنید تا هر روز بازدهی بیشتری داشته باشید. این تاکتیک ها را اجرا کنید، و به زودی، کار به کار را پشت سر می گذارید، بر آن فهرست کارها غلبه می کنید و در پایان روز احساس انجام بیشتر خواهید کرد.

چگونه مولدتر باشیم

۱٫ انگیزه بگیرید.

نحوه صرف وقت خود می تواند تفاوت بین رویاپردازی در مورد زندگی که می خواهید و در واقع به دست آوردن آن. بزرگ یا کوچک، باید به خودتان فشار بیاورید تا کارهایی را انجام دهید که شما را یک قدم به عظمت نزدیک‌تر می‌کند – حتی زمانی که اصلاً تمایلی به انجام هیچ کاری ندارید.

تصویر بزرگ موفقیت، عکس فوری پر زرق و برقی که همه از بیرون می بینند، در واقع از اقدامات کوچک روزانه تشکیل شده است. به همین دلیل است که انجام کارها بسیار مهم است.

بنابراین برای شروع منتظر الهام نباشید – همین الان این کار را انجام دهید!

۲٫ از یکشنبه شروع کنید.

همه ما آن دوشنبه را داشته‌ایم: دوشنبه‌ای که از زنگ ساعت خود می‌خوابید و با دو کفش متفاوت از خانه خارج می‌شوید. وقتی حتی اگر برای صبحانه وقت داشتید، تنها گزینه شما شیر با تاریخ انقضای مشکوک است. وقتی اتوبوس خود را روی میز آشپزخانه ترک کردید و دیوانه وار به دنبال پول یدکی در صف ایستادید. این دوشنبه است که با ده ها آتش سوزی در سطح اولیویا پاپ مواجه می شوید تا در محل کارتان خاموش کنید و متوجه می شوید که برای آخر هفته ساعت شماری می کنید.

چند ماه پیش، متوجه شدم که روزهای زیادی از آن دوشنبه ها را می گذرانم. و اگرچه من از کارم کاملاً لذت می برم، احساس آزاردهنده ای از عذاب قریب الوقوع در بعدازظهرهای یکشنبه مانند عقربه های ساعت به وجود آمد. من عضله به عضله تنش می‌کنم و خودم را برای ناراحتی‌های احتمالی هفته پیش رو آماده می‌کنم تا اینکه از چند ساعت با ارزش باقی مانده آخر هفته‌ام لذت ببرم.

یک صبح پر از اضطراب، متوجه شدم که به بررسی امتیاز نیاز دارم. به خودم یادآوری کردم که از داشتن شغلی که از آن لذت می برم بسیار خوش شانس هستم، شغلی که به من امکان می دهد برای چیزهایی مانند اجاره، غذا و کفش بپردازم و همچنان پول یدکی کافی برای اتوبوس داشته باشم—و آن را بدیهی می دانستم.

از آن روز به بعد، تصمیم گرفتم که هرگز اجازه ندهم دوشنبه دوباره به من لگد بزند. این تا حد زیادی به تعدیل روتین یکشنبه‌ام، ایجاد عادت از تمام توصیه‌های خوبی که در طول سال‌ها از خانواده، معلمان و کارفرمایان دریافت کرده‌ام (به‌علاوه درس‌هایی که به تنهایی آموخته بودم) بستگی داشت.

۳٫ برای بهره وری بیشتر، زود بیدار شوید.

من هرگز کسی نبوده‌ام که زود بیدار شوم. حتی در صبح کریسمس، من همان کودکی بودم که پاهایش را به سمت درخت می‌کشید و وقتی هدایا را باز می‌کردیم چشمانش را می‌مالید. با این حال، از آنجایی که کارآفرینان، مدیران اجرایی و سایر شخصیت‌های عمومی با نفوذ بیشتر مزایایی را که با زود بیدار شدن به دست می‌آیند تبلیغ می‌کنند، افراد بیشتری راه آنها را دنبال می‌کنند و پاداش‌ها را درو می‌کنند. بر اساس یک مطالعه ۲۰۱۹ منتشر شده در دارو خواب، زمانی که جغدهای شب شروع به تغییر مداوم “زمان خواب/بیداری” خود به مدت دو ساعت کردند، آنها “پیشرفت قابل توجهی در افسردگی و استرس گزارش شده توسط خود و همچنین بهبود عملکرد شناختی…” نشان دادند. مزایای دیگر.

مانند اکثر جغدهای شب، من همیشه این یافته‌ها را رد کرده‌ام، زیرا آنها روال راحت من را به چالش می‌کشند. اما به عنوان یک بزرگسال جوان که سعی می‌کردم عادت‌های بهتری ایجاد کنم، فکر کردم سعی می‌کنم خودم را به یک پرنده اولیه تبدیل کنم.

بنابراین در ۳۰ روز گذشته، من زودتر از خواب بیدار شده‌ام و برخی از عادات مراقبت از خود را در برنامه‌های روزانه‌ام قرار داده‌ام. اگرچه نمی توانم بگویم که به وضعیت اولیه پرنده رسیده ام، می توانم بگویم که صبح های من بسیار پربارتر و لذت بخش تر است.

۴٫ برنامه صبحگاهی خود را هک کنید.

دوشنبه است و شما در حال تقلا هستید. آخر هفته واقعاً سرگرم‌کننده‌ای داشتید و به نظر می‌رسد که خیلی سریع پیش رفت (طبق معمول)، که باعث شد وقتی می‌خواهید بلند شوید. بنابراین از آنجایی که دکمه چرت زدن را یک بار بیش از حد فشار دادید، با عجله به اطراف می‌گردید و سعی می‌کنید قبل از فرار از در چیزی را فراموش نکنید. شما می خواهید به خاطر اینکه شب گذشته برای هفته آماده نشده اید، خودتان را لگد بزنید، اما الان خیلی دیر است. هفته از قبل استرس زا است.

اگر این شما هستید، لازم نیست که باشد. فقط با هک کردن برنامه صبحگاهی خود می توانید کنترل روزهای خود را در دست بگیرید—آنها را شادتر، کم استرس تر و پربازده تر کنید— /a>.

۵٫ سازماندهی کنید.

من هر یکشنبه شب یک ساعت یا بیشتر را برای ترسیم هفته پیش رو اختصاص می دهم. دوشنبه اول روی چه چیزی تمرکز کنم؟ سپس تا سه شنبه و غیره. با چه کسی و چرا تماس بگیرم؟ اولویت‌های اصلی من – نه بیشتر از سه – در هفته چیست و چه فعالیت‌هایی می‌توانند حواس من را پرت کنند؟ هر چه تقویم من دقیق تر باشد، آمادگی و تمرکز بیشتری دارم. اختصاص دادن اولویت هایم به کلمات، مرا از نظر ذهنی متمرکز می کند.

با وجود این، حواس پرتی ها همچنان می توانند شما را از مسیر خارج کنند. من اغلب متوجه می شوم که به جهات زیادی کشیده می شوم و به تماس های تلفنی، ایمیل و سایر مواردی که ظاهر می شود واکنش نشان می دهم. این روش تریاژ — لمس کردن اشیا فقط یک بار و سپس ادامه دادن—من را از غرق شدن باز می دارد.

۶٫ با اولویت بندی بهره وری بیشتری داشته باشید.

اولویت ها چیزهایی هستند که مهم هستند—من این را می دانم، شما آن را می دانید. اما بسیاری از ما به جای پاسخ دادن به موارد مهم، عادت داریم به چیزهای فوری که در فهرست کارهایمان و خارج از آن هستند، واکنش نشان دهیم.

به این فکر کنید: فعالیت‌های مهم باید از اولویت بالایی برخوردار باشند، زیرا آنها چیزهایی هستند که بیشترین کمک را به اهداف ما می‌کنند. آنها تأثیر طولانی مدت بیشتری دارند و باید بیشترین کمک را به ما در رسیدن به اهدافمان کنند. فعالیت‌های فوری معمولاً ماهیت کوتاه‌مدت‌تری دارند و ممکن است با اهداف تصویر بزرگ ما مرتبط باشند یا نباشند. به علاوه، آنها معمولاً مشارکت قابل توجهی ندارند. در عوض، با فشار روزانه به ما، مطالبات بی پایانی از زمان ما دارند.

تنش دائمی بین موارد ضروری و مهم وجود دارد. و از آنجا که کارهای مهم امروز به ندرت نیاز به انجام دارند – و کارهای فوری تقریباً همیشه انجام می شوند – نیاز اساسی به یادگیری نحوه تعیین اولویت های مناسب وجود دارد تا بتوان به طور موثرتر به چشم اندازها، اهداف و خواسته هایمان رسید.

۷٫ تمرکز کنید.

تمرکز برای اکثر افراد به طور طبیعی اتفاق نمی افتد. این یک مهارت بهره وری است که باید یاد گرفت، صیقل داد و تمرین کرد. فرآیندی وجود دارد که می توانید برای کسب آن به عنوان یک مهارت دنبال کنید:

  • از نیاز به بهبود مهارت های تمرکز خود آگاه شوید.
  • تصمیم آگاهانه بگیرید تا زمان و انرژی لازم برای بهبود را صرف کنید.
  • ذهن خود را تمرین کرده و آموزش دهید. تمرکز کنید.
  • مهارت های جدید خود را پیاده سازی کنید و آنها را روتین کنید.

۸٫ نظم و انضباط را برای بهره وری بیشتر ایجاد کنید.

انضباط تفاوت بین کنترل آینده خود و اجازه دادن به محیط شما برای تعیین سرنوشت شما است. انضباط یعنی آزادی و شادی. این توانایی را به شما می دهد تا آنچه را که می خواهید انجام دهید زیرا می دانید که می توانید یاد بگیرید چگونه به هر رویایی که در ذهن خود دارید برسید. نظم و انضباط نه تنها به شما می آموزد که چگونه افکار خود را کنترل کنید، بلکه چگونه در هر شرایطی شاد باشید، احساسات مثبت را تجسم کنید و خلق و خوی خوش بینانه ایجاد کنید. نظم و انضباط باعث ایجاد اعتماد به نفس، قدرت ذهنی و جسمی می شود و به شما انگیزه می دهد تا به عنوان یک انسان رشد کنید. و با این رشد، توانایی لذت بردن از زندگی به روش‌های عمیق‌تر و معنادارتر به وجود می‌آید.

هر کس می تواند نظم و انضباط را توسعه دهد. این یک مهارت است و پیچیده نیست – فقط باید خودتان را برای آن آموزش دهید.

۹٫ تعلل را متوقف کنید.

قبل از اینکه شروع به مطالعه بهره وری و تعیین هدف کنم، فکر می کردم همه اهمال کاری ها برابر است. فکر می‌کردم این همان کاری است که وقتی از چیز دیگری دوری می‌کردی انجام دادی. اما وقتی تکنیک‌های اهمال‌کاری خودم را انتخاب کردم و با ده‌ها مشتری در مورد آنچه که آنها را از مسیر خارج می‌کرد صحبت کردم، متوجه شدم که همه اهمال‌کاری‌ها یکسان ایجاد نمی‌شوند. و قبل از اینکه بتوانید تاکتیک‌های تاخیری خود را از بین ببرید یا دور بزنید، باید بدانید که آنها به کجا می‌آیند. از.

۱۰٫ برای بهره وری بیشتر، هوشمندانه تر کار کنید، نه سخت تر.

آنها می گویند شما می توانید هر کاری را با سخت کوشی انجام دهید. شما می توانید کسب و کار خود را به موفقیت تبدیل کنید، یک ارتقاء کسب کنید، تقریباً بر هر مهارتی مسلط شوید… اگر فقط سخت کار کنید.

به جز اینکه باسن خود را خاموش کنید همیشه کافی نیست. نیاز به مدرک؟ شما نمی توانید با دمیدن یک لاستیک ماشین پنچر شده در آن تا جایی که می توانید آن را باد کنید، همان طور که نمی توانید چمنی را با یک جفت قیچی خانگی به طور موثر درو کنید. نه، شما به ابزارها و استراتژی های مناسب برای کارهای مناسب نیاز دارید. شما باید هوشمندانه‌تر کار کنید، نه سخت‌تر.

چطور؟ با یافتن میانبرها.

۱۱٫ روز را به حداکثر برسانید.

افراد موفق بیشترین استفاده را دارند هر لحظه در طول روز—حتی زمانی که احساس می کنند چیزی برای دادن ندارند. خبر خوب این است که به این معنا نیست که شما باید خود را به زمین بدوزید یا تا زمانی که سقوط نکنید کاملاً کار کنید. درعوض، به این معناست که جریان انرژی خود را بشناسید و زمانی که دارید از آنچه دارید بهترین استفاده را ببرید.

این به ویژه در اواخر روز کاری به کار می‌آید. شما مدیون هستید که روز را به حداکثر برسانید. اما تلاش برای جوانه زدن ایده های جدید یا برگزاری جلسات مهم زمانی که بهترین انرژی شما صرف می شود و ذهن شما بی حس است، فایده ای ندارد. درعوض، راه‌های مؤثرتری برای گذراندن این لحظات وجود دارد، مانند مرتب کردن روزهای شلوغ گذشته و تهیه یک برنامه درخشان برای فردا.

۱۲٫ انرژی خود را بالا نگه دارید.

مردم بیش از همیشه پرکار هستند. طبق یک نظرسنجی سال ۲۰۲۲ مایکروسافت، تقریباً ۵۰٪ از کارمندان – و کمی بیش از ۵۰٪ از مدیران – می گویند که در محل کار احساس خستگی می کنند، در یک زمان زمانی که افراد از قبل ساعت‌های بیشتری کار نسبت به سال‌های گذشته.

وقتی احساس خستگی می‌کنید، خوردن یک نوشیدنی انرژی‌زا یا نوشابه بزرگ می‌تواند آسان و راحت باشد. اما منابع انرژی ارزان و سریع ممکن است شما را احساس خستگی حتی بیشتر از زمانی که در ابتدا از بین رفتید. سعی کنید روش های طبیعی، تمیز و آسان را برای افزایش انرژی خود جستجو کنید و بهره وری بیشتری داشته باشید.

۱۳٫ امید خود را از دست ندهید.

آیا تا به حال احساس کرده اید که چیزی برای دادن به یک پروژه یا کار ندارید؟ شاید روی یک کتاب، یک تجارت جدید یا حتی یک رابطه کار می‌کردید، اما به نظر می‌رسد انگیزه ادامه دادن به مبارزه ناپدید شده است.

همه ما آنجا بوده ایم. بخشی از فرآیند است. اغلب، این همان چیزی است که خلاقان و سازندگان درست قبل از یافتن عظمت احساس می کنند.

یک روش آزمایش شده و واقعی برای کشف مجدد انگیزه، تکرار یک مانترا است که برای الهام بخشیدن و تجدید قوا در زمانی که بیشتر به آن نیاز دارید، طراحی شده است.

این مقاله در آگوست ۲۰۱۷ منتشر شده و به روز شده است. عکس از Lordn/Shutterstock

SUCCESS Staff 150x150 - 13 روش غیرقابل انکار برای انجام کار

موفقیت راهنمای شما برای پیشرفت شخصی و حرفه ای از طریق الهام، انگیزه و آموزش است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی