عمومی

خدمات جدید کسب و کار کوچک متا دسترسی بیشتری به آن ارائه می دهد داده های مشتری شخص اول – و رایگان است

خدمات جدید کسب و کار کوچک متا دسترسی بیشتری به آن ارائه می دهد
داده های مشتری شخص اول – و رایگان است

از زمان شروع همه‌گیری، کسب‌وکارهای کوچک به طور فزاینده‌ای فعالیت‌های خود را دیجیتالی کرده‌اند – اما این دقیقاً نوشدارویی نبوده است. امیدوار بودم.

راه اندازی iOS 14.5 توسط اپل در سال ۲۰۲۱ یک ویژگی شفافیت ردیابی برنامه را ارائه کرد که برنامه ها را ملزم می کند تا قبل از اینکه آنها بتوانند از کوکی های شخص ثالث برای ردیابی آنلاین کاربران استفاده کنند، درخواست مجوز کنند. اگرچه این یک پیروزی برای طرفداران حفظ حریم خصوصی بود، تا حد زیادی در بین کسب‌وکارهایی که در پلت‌فرم‌هایی مانند فیس‌بوک و اینستاگرام تبلیغ می‌کنند منفی دیده می‌شود، زیرا توانایی کسب‌وکارها را برای هدف‌گیری مشتریان بالقوه کاهش می‌دهد.

شرکت مادر فیس‌بوک راه‌حلی را پیشنهاد می‌کند: دسترسی بهتر به داده‌های شخص اول. متا، امروز، راه‌اندازی مجموعه جدیدی از ابزارهای دیجیتالی را از طریق پلتفرم Meta Business Suite رایگان خود اعلام می‌کند که هدف آن کمک به کسب‌وکارهای کوچک است که بهتر با مشتریان جدید و موجود آنلاین ارتباط برقرار کنند و آنها را تبدیل کنند. ابزارها شامل گزینه درخواست نقل قول در اینستاگرام، فیلتر کردن فرم‌های فوری ( تبلیغات پولی در سایت که بینندگان را ترغیب می‌کند اطلاعات تماس خود را وارد کنند) که ممکن است به کسب‌وکارها کمک کند تا سرنخ‌هایی را دنبال کنند که برای کسب‌وکارشان مناسب‌تر است، و توانایی کسب‌وکارها برای ارسال محتوای انحصاری از طریق مسنجر برای مشتریانی که از طریق Instant Forms شرکت می‌کنند. کسب‌وکارها همچنین می‌توانند سرنخ‌ها را از Meta Business Suite در سیستم CRM خود بارگیری کنند..

“با این قابلیت‌های جدید، می‌توانید یک فرم واقعاً سفارشی‌سازی شده [از طریق یک تبلیغ پولی] ایجاد کنید تا به‌طور خودکار از پتانسیل سؤال کنید. مشتریان در مورد نیازهایشان، “ریچ رائو، معاون متا در کسب و کار کوچک می گوید. برای مثال، یک آرایشگاه ممکن است از مشتری بخواهد هنگام وارد کردن اطلاعات خود از طریق آگهی، نوع خدماتی را که می‌خواهد انتخاب کند. هدف این است که با ارائه اطلاعات بیشتر به کسب‌وکارها درباره اینکه چه کسی به تبلیغات آن‌ها پاسخ می‌دهد، ریزش مشتریان کاهش یابد – تا آن کسب‌وکارها بتوانند به طور مؤثرتری با آن مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنند و آنها را تبدیل کنند. رائو می‌افزاید: «ما فکر می‌کنیم که این می‌تواند اساساً اقتصاد کسب‌وکارها را تغییر دهد.

طی سال گذشته، کاهش دسترسی به داده های کاربر به دلیل iOS 14.5 هدف قرار دادن مشتریان از طریق تبلیغات پولی در رسانه های اجتماعی را برای کسب و کارها چالش برانگیزتر و پرهزینه تر کرده است. این تغییر به‌ویژه برای کسب‌وکارهای کوچکی که دقیقاً بودجه زیادی برای صرف تبلیغات اجتماعی هدفمند ندارند، سخت بوده است. این به گفته بنیان‌گذارانی مانند هانس شری و لوئیس گراماجو، کارآفرینان شرکت محصولات پخته شده مستقر در آستین Wunderkeks، در ماه مارس به Inc.com گفت. علاوه بر این، تکثیر مارک‌های مستقیم به مصرف‌کننده در رسانه‌های اجتماعی باعث شده است که کسب‌وکارها از طریق تبلیغات اجتماعی پولی، صدای بیرون از منزل و بهترین بنیانگذار خود، تای هانی را امتحان کنید، سخت‌تر نشان دهند همچنین در ماه مارس گفته شد.

ابزارهای جدید متا ممکن است به کسب و کارهای کوچک کمک کند اطلاعات شخص اول بهتری را به دست می آورند، که می تواند به آنها کمک کند تا روابط طولانی تر و قوی تری با مشتریان خود ایجاد کنند — اما جلب توجه مشتریان به تبلیغات آنها در وهله اول احتمالاً یک چالش باقی می ماند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی