عمومی

چگونه ایده های تجاری خود را به دلار تبدیل کنید

چگونه ایده های تجاری خود را به دلار تبدیل کنید

کارآفرینان جدید ارزش زیادی برای شایستگی ایده خود قائل هستند. آنها به این فرض فکر می کنند که تنها با یک ایده قدرتمند، میلیون ها دلار به دنبال خواهد داشت. بسیاری با این ترس غیرمنطقی زندگی می کنند که کسی ایده آنها را بدزدد، و در حالی که ایده ها قدرت دارند، فقط عمل به آنها ارزش می دهد.

بخشی از اسطوره های کارآفرینی این است که یک ایده عالی خواهد بود میلیون ها دلار ایجاد کنید و دنیا را تغییر دهید. متأسفانه، این ایده کافی نیست و آنچه برای موفقیت لازم است کاملاً اشتباه درک شده است. اگر یک ایده به تنهایی می توانست پول نقد ایجاد کند، بسیاری از کارآفرینان بالقوه نمی توانستند بگویند “این ایده من بود!” پس از شنیدن موفقیت شخص دیگری در حال انجام کاری مشابه.

ایده ها فقط بذر هستند. کنش‌ها چیزی هستند که به ایده حیات و پتانسیل سود می‌بخشند، و بدون اقدام مناسب، دیر یا زود کسی که اقدامی انجام می‌دهد ظاهراً “ایده شما را بدزدید.”

یک ایده است چیزی که به اقدام کارآفرینانه هدف و روح می بخشد که مردم را به محصول متصل می کند. اعمال شما سوختی است که به ایده ها حیات می بخشد. بنابراین چه اقداماتی باید انجام دهید؟

اقدام شماره ۱: ابتدا ساده ترین نسخه ممکن را بفروشید

اولین اقدامی که اهمیت دارد داشتن ابتدایی ترین شکل است که اغلب به آن “MVP” یا حداقل محصول قابل دوام می گویند تا در واقع به کسی بفروشید. این مرحله برای دستیابی به کمال ایده به شدت پیچیده می شود، اما اغلب چیزی که بیش از همه مهم است، ارائه یک نسخه، هر نسخه، از ایده در جهان و در اختیار مشتریان است.

هنگامی که یک ایده برای اولین بار با مشتریان ارتباط برقرار می کند، چیزهایی که واقعا برای مردم مهم هستند آشکار می شوند. چالش ها در تدارکات، ویژگی ها و مزایایی که در واقع مهم هستند و مراحل بعدی بسیار واضح تر می شوند. تا زمانی که ایده خود را به دست مصرف کننده نرسانید، فقط آنچه را که بازار می خواهد “حدس می زنید”.

این واقعیت را بپذیرید که کامل نخواهد بود، احتمالاً زیبا نخواهد بود و مطمئناً نسخه نهایی محصول نخواهد بود.

اقدام شماره ۲ : بازاریابی و ایجاد مخاطب همیشه در اولویت است

دومین اقدامی که اهمیت دارد بازاریابی است. ما در عصری زندگی می‌کنیم که مخاطب‌سازی، تعداد افرادی که شما را در رسانه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند، میزان شناختی که در مطبوعات و نشریات به دست می‌آورید، تبلیغات و دسترسی ارگانیک شما بیش از هر چیز منحصر به فرد دیگری در تجارت اهمیت دارد.

هر چه سریعتر و تأثیرگذارتر به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید، ایده شما بهتر مورد توجه قرار می گیرد، آزمایش بسیار مهمی می شود و مهمتر از آن، راحت تر پول نقد به دست می آورید. جریان لازم برای اصلاح ایده بیشتر ایده‌ها دچار تزلزل و شکست می‌شوند، زیرا بودجه آنها کم است و درآمد کافی برای توسعه بیشتر ایده ندارند.

بازاریابی است. چه چیزی به شما توانایی ایجاد پول نقد مورد نیاز برای اصلاح بیشتر ایده را به چیزی ارزشمند می‌دهد.

اقدام شماره ۳: برداشتن سریع گام‌های کوچک بسیار بهتر از گام‌های بزرگ است. به آرامی

سومین اقدام این است که با حداکثر سرعتی که می توانید در مراحل کوچک حرکت کنید که اغلب در دنیای برنامه نویسی “تکرار” نامیده می شود. وقتی در حال مقابله با یک ایده بزرگ و جسورانه هستید، قبل از اینکه بازار فراتر از شما حرکت کند و فرصت از بین برود، وقت کافی برای توسعه کامل ایده ندارید.

ما اغلب محصولات صیقلی را در بازار می بینیم و فکر می کنیم که برای موفقیت باید ایده هایمان را به همان اندازه جلا دهیم، اما آنچه واقعاً می بینید نتیجه صدها محصول است. ، حتی هزاران پیشرفت کوچک. انتظار بیش از حد طولانی برای توسعه یک ایده به این معنی است که در اکثریت قریب به اتفاق وقت شما صرفاً وقت یا منابع شما تمام می شود زیرا کار پیش روی شما بسیار مهم است.

ایده را به مراحل کوچک و آسان برای پیاده سازی تقسیم کنید و اقدامات گسترده ای را برای پیشبرد آن مرحله به مرحله انجام دهید.

یک ایده منبع قدرتمندی از الهام، جهت و هدف را در اختیار شما قرار می دهد. کنش‌ها به ایده‌های شما معنای ملموسی می‌دهند که دیگران می‌توانند آن را بپذیرند. ایده ها قدرت باورنکردنی دارند، اما اعمال به آنها ارزش می دهد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی